ניוז
ניוז 360 news

חדשות בעולם

השוטר שהרגיש לא שלם כשעצר נער ברחוב, אך אז קיבל שיחת מאמו שאמרה: "אתה צריך לקחת אותו"

כשהשוטר ברנדון שפר ראה נער בשנות ההתבגרות רץ במהירות במורד רחוב סואן בפאוריה, אריזונה, הוא הבין שמשהו קורה.

השוטר שפר והשותף שלו עקבו אחר הנער, עד שהשיגו אותו בסופו של דבר במגרש חניה.

אנתוני שולץ בן ה-16 טען, שהוא מנסה להיכנס לכושר בגלל השתתפותו בתחרות. לשוטרים לא היתה כל סיבה להאמין אחרת, אבל השוטר שפר הרגיש שאנתוני מנסה להסתיר ממנו משהו.

שפר שאל את הנער מה הנושאים המעניינים אותו ומה הוא רוצה לעשות כשיגדל, מה שמאד הפתיע את אנתוני, ושנראה כאילו אף אחד מעולם לא התעניין בו לפני כן.

שפר הרגיש שהנער רצה להיפתח כלפיו לגבי משהו, אבל הוא ידע שהוא אינו יכול להכריח אותו. השוטר עזב את המקום ואנתוני סיים את ריצתו.

כמה שבועות לאחר מכן, שפר ענה לשיחת טלפון על בעיות במשפחה, והופתע למצוא את אנתוני בכתובת המגורים שקיבל כשהגיע אליה. הנער חי בדירת חדר אחת עם עוד שבעה אנשים.

מי שהתקשרה למשטרה היתה אמו של אנתוני שדיווחה על זה. במקום היה גם אלכוהול ואין ספק שזאת לא היתה סביבה טובה לילד.

לאחר שראה את מצב המגורים של אנתוני, שפר התחיל לבקר אותו כל יום. אנתוני, שנפגש עם אביו רק פעם אחת, ציפה מאד לפגישותיו עם שפר ובפעם הראשונה בחייו הצעירים, מישהו באמת התעניין בו.

בעבר, משפחתו של אנתוני כל הזמן עברה דירות ואמו גורשה והמשפחה נאלצה לארוז את חפציה ולעזוב את הבית באמצע הלילה.

לילה אחד, אמו של אנתוני התקשרה לשפר שסיפר: "לילה אחד קיבלתי שיחת טלפון שבה אמרו לי: שלום, אתה צריך לבוא ולקחת אותו, אני לא יכולה לסבול יותר".

שפר ואישתו שכבר היו להם שני ילדים קטנים משלהם, אימצו את אנתוני.

ברנדון שפר לימד את אנתוני לנהוג. הוא גם לקח אותו לחופשה הראשונה בחייו ואפילו עזר לו להגיש מועמדות לעבודה הראשונה שלו. אנתוני כמעט נשר מבית הספר בשנה השנייה ללימודיו, אך הפך להיות האדם הראשון במשפחתו שסיים את לימודי התיכון.

"יש לי מודל לחיקוי, יש לי מישהו שאני יכול ללמוד ממנו," אמר אנתוני שמתכנן להתגייס לצבא וחולם להפוך יום אחד לשוטר כמו ברנדון, האדם ששינה את חייו.

השוטר ברנדון שפר פעל הרבה מעבר לחובתו ושינה את חייו של אנתוני שולץ.

האם אתם מכירים שוטרים שעשו דברים דומים כדי לעזור למישהו שהיה במצב נואש? אנא ספרו לנו בתגובותיכם וספרו לחבריכם ובני משפחותיכם !

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

אתמול (א') נמסר צו החרמה והריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא. הצו נמסר לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו בנושא. המחבל ביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, במסגרתו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז"ל. באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה נגד הצו.

ניוז 360

ועדת החקירה הממשלתית לפרשת הצוללות שלחה הבוקר (שני) מכתבי אזהרה לחמישה אישיים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטעמו של ראש הממשלה נמסר לפני זמן קצר: "ראש הממשלה נתניהו קובע שהצוללות הן יסוד מרכזי בביטחון הלאומי של ישראל ובהבטחת קיומה נגד איראן שמנסה להשמידנו. רכש הצוללות וכלי השייט לא רק שלא פגע בביטחון המדינה – הוא […]

ניוז 360

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת חשד לאירוע ירי לעבר רכב בעיר שדרות, בשלב זה לא דווח על נפגעים. השוטרים נמצאים בזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים. מתחקור ראשוני, עולה החשד שהרקע פלילי.

ניוז 360

מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתרון, לצד תשתיות מבצעיות ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון. כתוצאה מפגיעת טיל נ״ט אמש (א׳) במרחב מטולה, נפצעו שני חיילי צה״ל במילואים, חברי כיתת כוננות, באורח קשה וקל. חברי כיתת […]

ניוז 360

במהלך הלילה מטוסי קרב יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו מאזור מזרח לכיוון שטח הארץ. הכלי לא חצה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

ניוז 360

מוקדם יותר היום, טנק ביצע ירי פגז לעבר מטרה ברצועת עזה. כתוצאה מתקלה שמקורה מצוי בבדיקה, ירי הפגז סטה ממסלולו ונפל בשטח ישראל בסמוך לגדר הגבול. במסגרת תחקור האירוע, נבדק דיווח כי נפגע רכב במרחב מועצה אזורית חוף אשקלון כתוצאה מרסיסי הפגז. לא היו נפגעים, האירוע מתוחקר.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 6:21, יום חמישי (4.07)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה