חם ברשת

ארבע סייעות מ"גן הזוועות" ברמלה הואשמו במקרים רבים של התעללות ובתקיפת קטינים

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד רוחמה סעד (37), נירית שויד (46), ננה (חני) צאצאשווילי (50) ואורלי שרגני (37), סייעות ב"משפחתון של טולי" ברמלה, בגין ריבוי עבירות של התעללות בקטין, ותקיפת קטין על ידי אחראי.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד נעמי משאשה, בתקופה הרלוונטית הועסקו הנאשמות כסייעות בגן הפרטי "המשפחתון של טולי" ברמלה, המיועד לתינוקות ולפעוטות בין הגילאים 3 חודשים עד 3 וחצי שנים, והיו אחראיות על הטיפול בהם. בגן למדו בתקופה הרלבנטית 43 קטינים.
במהלך התקופה, עשו הנאשמות מעשי התעללות ותקיפה בעשרים ושישה קטינים, תוך שימוש בחפצים שונים. בין היתר, בכך שאחזו בהם בחוזקה; משכו בידיהם וברגליהם וגררו אותם; הרימו את הקטינים והטיחו אותם בחוזקה על מזרונים או על כסאות; סטרו לקטינים; השליכו חבילות מגבונים וצעצועים על הקטינים.בנוסף נהגו הנאשמות רוחמה סעד ונירית שויד להשפיל את הקטינים בכך שפיזרו חטיפים על הרצפה ואילצו אותם לאכול מהרצפה. כמו כן, נהגו להצליף בקטינים באמצעות חיתול בד.הנאשמות ננה (חני) צאצאשווילי ואורלי שרגני נהגו להאכיל את התינוקות בעודם ישובים בכיסא נענוע נמוך (טרמפולינה), תוך שדחפו את האוכל בכפית לפיהם של התינוקות, בניגוד לרצונם ובהתעלם מבכיים ולאחר מכן, נענעו נאשמות אלו את הטרמפולינה בחוזקה ואף הטו אותה אחורנית כך שראשם של התינוקות כמעט ונגע ברצפה.הנאשמות התעללו התעללות שיטתית בקטינים חסרי ישע, שנחשפה בשמונה מצלמות במשך תקופה לא מבוטלת של כחודש וחצי, בהיותן אחראיות עליהם. ההתעללות באה לידי ביטוי בין היתר בטיב האירועים; ריבוים של המעשים והקטינים הנפגעים; תדירותם היומיומית; גילם הרך של הקטינים, חלקם תינוקות של ממש; והיות הנאשמות האחראיות הבלעדיות על צרכיהם, בריאותם ושלומם. מכלול הנסיבות הפך את ההתנהלות המתעללת לשגרה אליה נחשפו כל 43 הקטינים ששהו בגן.בבקשת המעצר כתבה עורכת הדין משאשה כי: "…(הנאשמות) פגעו בתינוקות ובפעוטות רכים, חלקם ללא יכולת שפתית כלל, וחלקם בשלבים הראשוניים של ההתפתחות השפתית, שאין ביכולתם לספר ולפנות לסיוע מהוריהם. כל זאת שעה שהמשיבות אמונות על שמירת שלומם הפיזי והנפשי של הקטינים והן פוגעות בהם שוב ושוב."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
5 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
שירה
שירה
לפני 4 שנים

מה שמוזר פה ש4 הגננות עם אותה מחלת נפש!! של סדיסטיות.. התאגדו יחד.. לאותו גן.. כשאף אחת מהן לא התעורר באיזה שלב שהוא רחמים או מצפון.. כך להתעלל .. מזעזע.. וקשה לצפיה.. פשוט נשמה חייתי בגוף אדם…- רחמי על התינוקות וגם על ההורים שנחשפו לפרשיה..

מעניין מה יש להן לומר להגנתן ???
מעניין מה יש להן לומר להגנתן ???
Reply to  שירה
לפני 4 שנים

???

חגית
חגית
Reply to  שירה
לפני 4 שנים

ממש נוראאאאאא לא מצליחה לקלוט את הזוועה זה פעוטון זוועטון מיפלצטון

אירוס הארגמן
אירוס הארגמן
Reply to  שירה
לפני 4 שנים

לצערי אין מספיק פיקוח בגני ילדים…..עבודה בגן ילדים זאת עבודה קשה ושוחקת…בפועל צריכה להיות מטפלת על כל 5 ילדים אבל במציאות יש מטפלת אחת על 15 ילדים….

אלמוני.
אלמוני.
לפני 4 שנים

התעללות. צריך לשלוח את הסייעות לגן חיות התנכי ויבנו להם כלוב משותף שכל אחת תאכל את השני הלוואי.

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 18:56, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה