ניוז
ניוז 360 news

דיגיטל וטכנולוגיה

החל ‏מ-3,500 שקל: סמסונג השיקה את גלקסי S20 ואת הסמארטפון המתקפל

שנה לאחר שהשיקה את גלקסי S10 השיקה היברה הדרום קוריאנית את הדור הבא בסדרת הדגל שלה, ה-S20.

תת הדגם המתקדם בסדרה החדשה מגיע עם מצלמת סטילס ברזולוציה של 108 מגה פיקסל המציעה זום דיגיטלי של עד פי מאה, ועם מצלמת וידאו ברזולוציה של 8K.

החברה מבטיחה ביצועים כשל מצלמת אקשן (בסגנון גו פרו) בין היתר בזכות תכונות מעקב תנועה מבוססת בינה מלאכותית (AI).

סמארטפון הדגל החדש מגיע הפעם עם שלושה תתי דגמים ולא שניים כמו בדגמים הקודמים. לצד הדגם הבסיסי, בעל מסך בגודל 6.2 אינץ', השיקה החברה את דגם ה"פלוס" בעל מסך בגודל 6.7 אינץ' ואת תת הדגם החדש "אולטרה" שמגיע עם מסך בגודל 6.9 אינץ'. לדגם הרגיל ודגם הפלוס מצלמה ראשית של 10 מגה פיקסל "בלבד".

גלקסי s20.

מחברת סמסונג נמסר, כי יש שותפות בינה לבין יוטיוב שתאפשר העלאה ישירה קלה ומהירה של סרטוני 8K מהמכשיר אל פלטפורמת הווידאו.

שותפות נוספת עליה הודיעה החברה היא בינה לבין נטפליקס. על פי ההודעה, שתי החברות פועלות להעניק את המכשיר החדש לבמאים מפורסמים על מנת שאלה יצלמו באמצעותם קטעי בונוס המבוססים על וידאו מקורי של נטפליקס.

המכשיר החדש ייהנה גם מקצב ריענון של 120 הרץ, שמבטיח חוויה "חלקה" יותר במשחקים. החברה הודיעה על שותפות עם מיקרוסופט במסגרתה יהיה המשחק Forza Street זמין לראשונה במובייל, לאחר שיעלה לחנות האפליקציות של סמסונג.

כמו כן מגיעים שלוש הדגמים עם קישוריות לדור החמישי בסלולר (5G), ועם סוללות המאפשרות זמן פעילות ממושך. הדגם הבסיסי מגיע עם סוללת 4,000 מיליאמפר, בדומה לדגמים הקודמים, אולם דגמי הפלוס והאולטרה מגיעים כבר עם סוללות 4500 ו-5000 מיליאמפר, בהתאמה.

גם גודל הזיכרון המיידי מרשים בשלוש המכשירים, עם 12 גיגה בייט בדגם הרגיל ובפלוס, ו-16 ג'יגה בייט בדגם האולטרה.

נפח האחסון נע בין 128 ל-512 ג'יגה, בדומה לדגמים האחרונים הן בסדרת S והן בסדרת Note .

zflip – הסמארטפון המתקפל החדש של גלקסי

לצד ה-S20 השיקה החברה גם את הסמארטפון המתקפל גלקסי Z Flip, שמזכיר בעיצובו קופסת סיגריות מתכתית. מדובר במכשיר שבמצב פתוח, דומה בגודלו למכשירים ה"רגילים" שהושקו היום, עם מסך בגודל 6.7 אינץ', ואילו במצב סגור הוא בעל צורה ריבועית.

סמסונג הכריזה על שותפות עם גוגל, במסגרתה התאימה גוגל את הממשק של יוטיוב במיוחד כך שיתאים לתצורה החדשה של הסמארטפון. התצורה החדשה מחלקת את המסך לשני חלקים, עליון ותחתון, כך שבעליון ניתן לצפות בווידאו, ולכתוב במקביל בחלק התחתון בצורה שאמורה להיות נוחה יותר מאשר ניתן כיום בטלפון שטוח.

התצורה החדשה פותחת גם, לדברי סמסונג, אפשרויות חדשות לצילום תמונות סלפי. באופן כללי, המפרט הטכני של המכשיר המתקפל צנוע רק ביחס למכשירים ה"רגילים" שהושקו היום, ועומד בשורה אחת עם הדגמים האחרונים של סמסונג בסדרות S ו- Note.

הטלפון המתקפל מאפשר גם ביצוע כמה פעולות בסיסיות בעת היותו מקופל בזכות מסך זעיר של 1.1 אינץ' בחלקו החיצוני.

המכשיר הזול יותר בסדרה יהיה גלקסי S20, אשר יעלה כ-900 אירו, כלומר כ-3,380 שקל. המכשיר היקר ביותר יהיה כנראה גלקסי S20 אולטרה 512 ג'יגה, ויעלה ככל הנראה כ-1,500 אירו (כ-5,640 שקל).

יבואנית סאני מפרסמת כבר עכשיו את המחירים, כך שכבר לא צריך לנחש כמה מה מחיר גלקסי S20 ושאר מכשירי הסדרה. עם זאת, יש לזכור כי בדרך כלל סאני מתמחרת את המכשירים במחיר גבוה יותר מחנויות אחרות.
מחיר גלקסי S20: כ-3,500 שקל.
מחיר גלקסי S20 פלוס: כ-3,900 שקל
מחיר גלקסי S20 אולטרה: כ-4,800 שקל
מחיר גלקסי פליפ Z: כ-5,600 שקל.

כאן בישראל ההשקה הרשמית תהיה ב-20 בפברואר. מועד ההגעה לחנויות מתוכנן ל-5 במרץ

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 9:35, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה