ניוז
ניוז 360 news
ערוצי טלגרם מוסתרים, אילוסטרציה
ערוצי טלגרם מוסתרים, אילוסטרציה

דיגיטל וטכנולוגיה

ללא צנזורה: איך לעקוף חסימה על ערוצי טלגרם של חמאס והג'יהאד האיסלאמי

ישראלים רבים הצטרפו במלחמת חרבות ברזל לאפליקציית המסרים טלגרם בכדי לעקוב אחרי ערוצים ולצפות בתכני וידאו. אך חלק מהערוצים והתכנים מוסתרים, כך תצפו בהם למרות החסימה.

אפליקציית telegram משכה המוני ישראלים שחיפשו לצפות ולהתעדכן במאורעות מאז טבח ה-7 באוקטובר ותחילת מלחמת חרבות ברזל.

טלגרם היא הפלטפורמה המועדפת על גופי הטרור ומחבלי החמאס והג'יהאד האיסלאמי שמתקשרים ביניהם במסרים מוצפנים ואפילו מנהלים ערוצי הפצה ציבוריים לסרטוני הפחדה, תעמולה וטרור.

כשבוע לאחר הטבח נשאל פבל דורוב, מייסד טלגרם, מדוע טלגרם אינה חוסמת את חמאס ואת פעילות הטלגרם הרחבה שלו, אולם דורוב החליט שלא להגיב בצורה רצינית לשאלה ואמר בתגובה כי ערוץ הטלגרם של החמאס לא נחסם כי הוא מזהיר אנשים מפני ירי הטילים.

ערוץ החמאס שמפרסם בטלגרם באופן קבוע את סרטוני החטופים, קטעי וידאו מהלחימה בעזה ותכנים נוספים, אינו זמין לצפייה למרבית המשתמשים בטלגרם וזאת בעקבות חסימה פנימית בטלגרם. אז איך בכל זאת צופים בערוצי טלגרם שחסומים בגלל צנזורה? המדריך המלא עם פיתרונות פשוטים.

מה זה ערוץ שהוסתר?

חלק מערוצי טלגרם שפועלים בניגוד לכללים של חנויות האפליקציות של גוגל ואפל, כמו ערוצים של חמאס והג'יהאד האיסלאמי שמפרסמים תכני טרור, אינם ניתנים לגישה למי שהוריד טלגרם מחנויות האפליקציות הרשמיות, וזאת בעקבות חסימה פנימית שטלגרם מפעילה בכדי שגוגל ואפל לא יסירו אותה מחנויות האפליקציות שלהן.

איך עוקפים את החסימה?

בכדי לעקוף את החסימה הפנימית של טלגרם ולשחרר את הנעילה מערוצים כמו של החמאס, יש להשתמש באפליקציית טלגרם שלא הותקנה מ-Google Play או מאפל App Store.

1. התקינו טלגרם לשולחן העבודה (Telegram Desktop) ישירות מהאתר הרשמי של טלגרם.

2. פתחו טלגרם בדפדפן שלכם באמצעות טלגרם ווב (Telegram Web).

3. משתמשי אנדרואיד יכולים להתקין את האפליקציה הרשימת (APK) מתוך אתר טלגרם. התקנת האפקליציה ישירות מטלגרם תעקוף את הגבלות הצנזורה.

4. הורידו telegram portable, זוהי גירסת של טלגרם למחשב שאינה דורשת התקנה ומאפשרת הפעלה מיידית מתוך הקובץ.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
5 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
יקי
יקי
לפני 5 חודשים

עובד מטורף

ממממ
ממממ
לפני 5 חודשים

הצליח!

שפוי ישראלי
שפוי ישראלי
לפני 5 חודשים

בשביל מה אתם מפרסמים זאת יש הרבה פגועי נפש מהסרטונים כולל שהתאבדו – תמחקו מייד

חזי
חזי
Reply to  שפוי ישראלי
לפני 1 חודש

אז אתה מוזמן לא לקרוא לא להתחבר ולסגור את עצמך במקלט

ניר
ניר
לפני 5 חודשים

איך מוצאים את הערוצים שלהם?

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

אתמול התקשר למוקד המשטרה במחוז ירושלים אדם בשנות ה-50 לחייו (מתגורר כיום באזור ירושלים), ואיים כי בכוונתו לפגוע בראש הממשלה, ולדבריו לחזור על מעשה הטרור של יגאל עמיר ולפגוע בראש הממשלה. לאחר מגוון פעולות שבוצעו ע״י משל״ט מחוז ירושלים ותחנת מוריה, החשוד אותר בבית החולים שערי צדק בירושלים ונעצר לחקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים. […]

ניוז 360

לפני זמן קצר התקבל דיווח על גופת אדם שנמצאה בסמוך לבית העלמין מורשה. כוחות משטרה במקום, הגופה תעבור למכון הפתולוגי והחקירה נמשכת.

ניוז 360

מוקדם יותר היום, שני לוחמי צה״ל מיחידת יהל״ם נפצעו באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. עובד חברה קבלנית מטעם משרד הביטחון שהיה במשימה במרחב נפצע באורח קשה ושני עובדים נוספים שהיו במשימות במרחב נפצעו באורח קל בדרום רצועת עזה. אמש נפצע באורח קשה לוחם צה"ל בגדוד רותם, חטיבת גבעתי, בקרב בצפון רצועת עזה. בנוסף, שלשום […]

ניוז 360

במשטרת ישראל התקבל לפנות בוקר דיווח על השלכת שני רימוני רסס לעבר עסק ובית בחולון, נגרם נזק. כוחות משטרה הגיעו למקום ואספו ממצאים וראיות. הרקע פלילי ונפתחה חקירה.

ניוז 360

מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה והתשתיות מודיע כי בחצות הלילה שבין שלישי לרביעי (01.05.2024) יעודכנו מחירי מוצרי הדלק הנמצאים בפיקוח, הנמכרים לצרכן בתחנות הדלק. המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 7.90 ש"ח לליטר, עליה של 18 אג' מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד […]

ניוז 360

על פי נתוני המדידה של רשות המים, מפלס הכנרת עומד על רום של 209.325-. עליה של 4 ס"מ במהלך שבעת ימי חג פסח. מפלס הכנרת רחוק ב- 52.5 ס"מ מקו אדום עליון. הספיקה בירדן: 14 מק/שנ. העליה בחג הינה עקב ההפסקה זמנית, כבכל שנה, של השאיבה מהכנרת, במהלך חג הפסח.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 21:47, יום חמישי (16.05)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה