תקלה נקודתית ברשת של WE4G: לקוחות החברה מתלוננים מ- 7:00 בבוקר על שיבושים בקבלה והוצאת שיחות ברשת וניתוקים באינטרנט הסלולרי. הטלפון בשירות הלקוחות מנותק.
חברת WE4G (אקספון) פועלת בין היתר על גבי רשתות סלקום וגולן טלקום, אך לקוחות חברות אלה לא מדווחים על תקלות.
מהחברה נמסר בתגובה: לקוחות יקרים, קיימת תקלה נקודתית ברשת we4G, אנו מודעים לתקלה והצוותים שלנו מטפלים בה כעת. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומודים לכם על הסבלנות.
עדכון: 13:40 – מחברת We4G נמסר; לקוחות יקרים, התקלה טופלה והרשת חזרה לפעילות מלאה. עימכם הסליחה על אי הנוחות.
בעמוד הפייסבוק של החברה הגיבו לקוחות בזעם: בושה וחרפה לכם שאתם טורחים לעדכן את הלקוחות רק אחרי חצי יום שלא ניתן להוציא אפילו שיחת חירום ברשת. אופן הטיפול שלכם בתקלות הוא חובבני ולא מנוהל כלל בשום צורה. אשקול להעביר את המשפחה לחברה אחרת עם קצת יותר אחריות על מקרים כאלה.
לקוחה אחרת כתבה: נקודתית???? כבר 4 שעות 3 קווים שלי בלי אפשרות לקבל או להוציא שיחות!!!!! אני עובדת עם הטלפונים!!!!!
טעות ענקית הייתה לעבור אליכם! ביזיון שאין אפשרות אפילו ליצור איתכם קשר טלפוני.
לקוחה נוספת הוסיפה: נקודתית?! כבר שלוש שעות שאין קו ואין גלישה… רק עכשיו אתם מעדכנים… לא עונים בשום ערוץ תקשורת של שירות לקוחות…. חברה טובה נמדדת באיכות השירות שהיא נותנת כשיש תקלה, אתם כשלתם! אני כבר עשיתי את הניוד שלי לחברה אחרת, ממחר אני לא אתכם!