ניוז
ניוז 360 news

מדור שיווקי

תקלה בתריס החשמלי? תכירו את חלונות פלוס

אם יש לכם תקלה בתריס החשמלי, זה רק טבעי שתחפשו שירות באתר כמו חלונות פלוס, המהווה בית חכם להשוואת מחירים בין מתקני תריסים מסוגים שונים, כולל תריסים ידניים וחשמליים, תריסי מנואלה ועוד – קראו כאן >>

מהו אתר חלונות פלוס וכיצד ישמש את הצרכן החסכן?

אתר חלונות פלוס הינו אתר השוואת מחירים בין מתקיני תריסים, והוא משמש את הצרכן החסכן על מנת להוזיל עלויות בכיס, לעיתים בעשרות אחוזים על קריאת השירות. כמו כן, מעבר לאופציה של השוואת מחירי התקנת תריסים ותיקון שלהם, תוכלו למצוא באתר חלונות פלוס את המחירון המומלץ לצרכן. מחירון תיקון תריסים מכל סוג באתר משמש את הצרכן כדי להכיר טוב יותר את השוק. באופן הזה, תוכלו לעשות סקר שוק לפני שתעשו את השוואת המחירים הלכה למעשה. לבסוף, אתר חלונות פלוס כולל בתוכו גם שירות לקוחות טלפוני שניתן להיעזר בו בכל סוגייה שצצה לכם ללא מענה מקצועי.

שאלות ותשובות: כמה מחירון חלונות פלוס ממליץ לשלם?

לאחר שביקרנו באתר חלונות פלוס מצאנו בו מחירון תיקון תריסים וכן מחירון התקנת תריסים וחלונות מכל הסוגים. כדי לעזור לכם לעשות סקר שוק מספיק מקיף ברמת ה-360, ריכזנו עבורכם רשימת שאלות-תשובות רלוונטית הכוללת מחירים:

שאלה: מהן התקלות הנפוצות בחלונות אלומיניום וכמה יעלה לתקן אותן?

תשובה: התקלות הנפוצות ביותר בחלונות אלומיניום הן תקלות כמו שברים וסדקים, גלגלי חלונות לא תקינים ועוד. לפי מחירון חלונות פלוס, מחיר ממוצע לתיקון חלון אלומיניום יכול לנוע בין כ-200 – 400 ₪.

שאלה: מה חשוב לבדוק לפני התקנת חלון אלומיניום וכמה יעלה?

תשובה: חשוב לבדוק את סוג הזכוכית של החלון, את סוג הפתיחה, מנגנון הנעילה וכמובן את עיצוב החלון. בממוצע, מחיר התקנת חלון אלומיניום יכול לנוע בין 600 ₪ ל-800 ₪.

שאלה: כמה יעלה תיקון תריסים, והאם התיקון מחייב הזמנת טכנאי?

תשובה: אם מדובר על תקלות מורכבות, כמו למשל החלפת מנוע תקול בתריס חשמלי (כ-1,000 – 1,600 ₪), אז כן, צריך טכנאי בדרך כלל. תקלות פשוטות, כמו החלפת תופסני תריס סטנדרטי (כ-250 – 350 ₪), בד"כ אינן מצריכות הזמנת טכנאי.

שאלה: האם תיקון תריס חשמלי יהיה יקר יותר מאשר תיקון תריס ידני או מנואלה?

תשובה: אכן כן, התקלות בתריסים חשמליים הן מורכבות יותר ומחייבות ידע וכישורים בהתאם, כאשר מחיר תיקון תריס חשמלי יכול לעמוד בממוצע על כ-600 – 700 ₪.

יש לכם שאלות נוספות? לא בטוחים מהי התקלה שיש בתריס שלכם? תוכלו כעת לעשות השוואת מחירים בין מתקיני תריסים וחלונות, באתר חלונות פלוס. כמה דקות זריזות, ויש לכם בידיים 3 הצעות מחירים מאת מתקינים שונים בכל רחבי הארץ (האתר מאתר לכם מתקינים בצורה לוקאלית לפי אזורי מגורים ושירות).

(קרדיט תמונה ל Min An באתר PEXELS)

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

ניוז 360

אתמול (א') נמסר צו החרמה והריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא. הצו נמסר לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו בנושא. המחבל ביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, במסגרתו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז"ל. באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה נגד הצו.

ניוז 360

ועדת החקירה הממשלתית לפרשת הצוללות שלחה הבוקר (שני) מכתבי אזהרה לחמישה אישיים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטעמו של ראש הממשלה נמסר לפני זמן קצר: "ראש הממשלה נתניהו קובע שהצוללות הן יסוד מרכזי בביטחון הלאומי של ישראל ובהבטחת קיומה נגד איראן שמנסה להשמידנו. רכש הצוללות וכלי השייט לא רק שלא פגע בביטחון המדינה – הוא […]

ניוז 360

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת חשד לאירוע ירי לעבר רכב בעיר שדרות, בשלב זה לא דווח על נפגעים. השוטרים נמצאים בזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים. מתחקור ראשוני, עולה החשד שהרקע פלילי.

ניוז 360

מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתרון, לצד תשתיות מבצעיות ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון. כתוצאה מפגיעת טיל נ״ט אמש (א׳) במרחב מטולה, נפצעו שני חיילי צה״ל במילואים, חברי כיתת כוננות, באורח קשה וקל. חברי כיתת […]

ניוז 360

במהלך הלילה מטוסי קרב יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו מאזור מזרח לכיוון שטח הארץ. הכלי לא חצה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 2:43, שבת (6.07)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה