היזהרו מפייק ניוז: מלחמת חרבות ברזל המחישה את החוזקה של האויב בזירת הסייבר עם תפוצות רחבות של תכני פייק ניוז שהופצו בקרב ישראלים ברשתות החברתיות ואפליקציות וואטסאפ וטלגרם.
בשיתוף פעולה ייחודי כמה מגופי ואתרי החדשות המובילים בישראל – קשת, חדשות 12, מאקו, וואלה, ישראל היום וגלובס, התאחדו לקמפיין שקורא לציבור שלא להפיץ פייק ניוז, מבלי לבדוק קודם באתרי החדשות "המוסמכים": שהם כמובן אלה החתומים על הקמפיין שקורא לנו לא לצאת אידיוטים.
ערוצי התבהלה
פרסומת לאתרי פייק ניוז