ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

מזכ”ל הג’יהאד מאיים על ת”א – בנט ולפיד בדרך ל“ממשלת שינוי” | כותרות השבת

‏בנט ולפיד שוחחו טלפונית לפני כניסת השבת ובנט אמר לצוותו שיחליט היום בערב או מחר.

מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי זיאד נח'אלה מאיים: "סבב הלחימה לא הסתיים עדיין. הלוחמים עדיין מוכנים לחדש אותו בכל זמן, והם פרוסים בבסיסים שלנו. הארגון עוקב מקרב אחר ההתנהגות של ישראל בשכונת שיח' ג'ראח. על כל ניסיון חיסול של לוחמים או מפקדים שלנו, ייענה ישירות בהפצצת תל אביב", בדבריו הדגיש נח'אלה כי הסוגיה הפלסטינית חזרה לקדמת הבמה העולמית בעקבות ימי הלחימה במבצע "שומר החומות".

יולדת בת 38 מרחובות, מורן מלכי נבו, מתה בבית החולים קפלן לאחר ניתוח חירום, במהלכו נפטר גם היילוד שלה. היולדת, שהיתה בשבוע ה-38 להריונה, הגיעה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי מאמצי החייאה והלכה לעולמה במהלך הלילה. היא היתה חתומה על כרטיס אדי, והמשפחה הסכימה לתרומת רקמות, אשר תתבצע בבית החולים ביממה הקרובה.

ארבעה לוחמי מג"ב נפצעו באורח קל בערד כשרכב חשוד נמלט ונורה בידי שוטרים שהיו במקום סמוך, וכתוצאה מכך התנגש בניידת מג"ב.

רוכב אופנוע בן 45 נהרג בתאונה בכביש 3415, סמוך לצומת לכיש, שליד קרית גת.

המשטרה עצרה תושב טבריה בן 60, בחשד להצתה של הדוכנים בשוק הבוקר. מחקירה ראשונית עלה כי הרקע למעשה הוא סכסוך עסקי.

תיעוד ההצתה.

הערבים דיווחו בכניסת שבת כי מחבל בשם זאכריה חמאייל בן 28, נפגע בפלג גופו העליון מירי של צה״ל ונהרג במהלך הפרות הסדר בג'אבל סביח בעיירה ביתא הסמוכה לשכם.

גבר בשנות ה-40 לחייו נמצא ללא רוח חיים בשטח פתוח סמוך לכפר קאסם. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו.

גבר כבן 40 נפצע קשה מאוד ואדם נוסף כבן 30 נפצע בינוני בתאונה בין רכב שטח מסוג רייזר לרכב פרטי, בשטח פתוח סמוך לכביש 31, בין מחלף נבטים למחלף מולדה.

הולך רגל כבן 21 נפצע באורח קשה בדרך הציונות שבנוף הגליל.

גבר כבן 30 נפצע באורח בינוני מדקירה במהלך קטטה סמוך לאזור התעשיה ציפורית.

רוכב קורקינט חשמלי כבן 40 נפצע באורח קשה לאחר שנפל בשדרות הרצל באשדוד ופונה לבית החולים אסותא.

שריפת קוצים גדולה פרצה בשטחים שבין חוקוק לכיוון גינוסר ואתר ספיר שליד הכנרת.

קרדיט: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל.

מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סלאמי מאיים: "ישראל צריכה לדעת כי עידן ההתקפות ללא תגובה הסתיים. הפלשתינים חזקים."

נציגי המפלגה הרפובליקנית בסנאט טרפדו הקמת ועדה שתחקור את אירועי ה-6 בינואר בה פרצו מהומות של תומכי נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ בגבעת הקפיטול. זאת, למרות תמיכה רחבה בהקמת הוועדה מצד נציגי הדמוקרטים וחלק מחברי המפלגה הרפובליקנית, כמו גם משפחות הקורבנות שמתו במהומות.

ממשל ביידן מסר כי יטיל סנקציות על תשעה עסקים בבעלות בלארוס בתגובה לנחיתת החירום של מטוס נוסעים ומעצרו של עיתונאי.

משרד הבריאות בווייטנאם הודיע כי במדינה זיהו מוטציה חדשה של הנגיף המשלבת בין הווריאנטים ההודי והבריטי.

ראש המודיעין המצרי עבאס כאמל צפוי להגיע לישראל מחר ולהיפגש עם רה"מ נתניהו, ראש המועצה לביטחון לאומי בן שבת ובכירים במערכת הביטחון. בהמשך הוא צפוי להיפגש עם אבו מאזן ברמאללה ולהגיע לעזה לשיחות עם ראשי חמאס. במקביל, שר החוץ גבי אשכנזי ימריא לקהיר. בכיר ישראלי אמר: "המצרים מעוניינים לקדם פתרון לבעיית השבויים והנעדרים".

נשיא סוריה בשאר אסד, נשא נאום לרגל זכייתו בבחירות בפעם הרביעית ברציפות ואמר: "המסר לאויבים הגיע והמשימה הלאומית הושגה".

עיראק הסכימה להעביר 125 מיליון דולר מהכספים האיראנים ש"מוקפאים" אצלה לבנק אירופי, כדי שאיראן תממן באמצעותם רכישת 16 מיליון מנות חיסון נגד קורונה מארגון הבריאות העולמי.

כ-100 אלף מטיילים יצאו לטייל בגנים הלאומיים ושמורות הטבע, מטיילים רבים ביקרו בגנים הלאומיים בדרום הארץ ובאתרי המים בצפון. כ-5500 לנים בחרו ללון בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים. בין האתרים הבולטים היו: ירקון תל אפק עם כ 3000 מבקרים, תל אשקלון עם כ 2700 מבקרים, עין גדי עם כ 2200 מבקרים, בניאס עם כ 2000 מבקרים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 5:07, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה