חדשות בארץ

בגלל חוב כספי – שילם צעיר בן 26 בחייו

חוקרי משטרת ישראל השלימו את פעולות החקירה הארוכה שהחלה בעקבות אירוע אלימות קשה שארע בקריית מלאכי ושהביא למותו של תושב העיר. במהלך היום צפוי להיות מוגש כתב אישום נגד החשוד (24) במעשה.

עשרות ימי חקירה מקצועית במהלכן נגבו עדויות רבות, נדגמו ממצאים פורנזיים במעבדות הזיהוי הפלילי והוארך מעת לעת מעצרו של החשוד בגרימת מותו של תושב קריית מלאכי במהלך קטטה שפרצה ברחוב שזר בעיר בתאריך 23.4.19 הגיעו לסיומם עת הועברו חומרי החקירה המשטרתית לידי הפרקליטות.

בתאריך האמור בשעת לילה התקבל דיווח במשטרה אודות קטטה בין מספר מעורבים במהלכה נדקרו שניים ומצבם הרפואי הוגדר האחד אנוש וחברו קל וכעבור מספר ימים נפטר הראשון מביניהם. מיד עם קרות האירוע הגיעו למקום כוחות משטרה רבים ביניהם חוקרי תחנת המשטרה בעיר ושוטרי מעבדת הזיהוי הפלילי שהחלו באיסוף ממצאים ועדויות בניסיון להתחקות אחר החשוד במעשה שנמלט עוד בטרם הגעתם לזירה. כעבור מספר שעות אותר החשוד במהלך פעילות משטרתית ממוקדת והוא נעצר לחקירה. בהמשך לכך הוארך מעצרו מעת לעת ואף נתקבל אישור יועמ״ש להארכה חריגה בימים. היום כאמור צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בגין מעשיו.

מחקירת האירוע עלה כי המנוח הגיע יחד עם חברו לרחוב שזר שם הבחינו בחשוד. בין הצדדים החלו דין ודברים על רקע חוב כספי של המנוח לחשוד על סך כ-1,000 ש"ח במהלכם שלף החשוד כלי חד והחל דוקר את המנוח וחברו וגרם להם פציעות רבות. מיד לאחר מעשיו נמלט החשוד מהמקום וכעבור שעות ספורות אותר ונעצר לחקירה במהלכה עלה שמו של חשוד נוסף שנכח במקום וזה אותר גם כן והועבר לחקירה בה מסר גרסתו לאירוע. בהמשך ולאחר שנעצרו של החשוד העיקרי הוארך מידי מספר ימים, התגבשה תמונה ברורה של האירוע וחומרי החקירה הועברו לעיון והחלטת גורמי הפרקליטות, כאמור.

קרדיט: דוברות המשטרה

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 14:30, יום שני (7.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה