ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

אפקט הפסקת האש: עליה דרמטית של 400% בביקוש לבדיקות קורונה מהירות לטובת חופשה בישראל

סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם העומדת מאחורי ההצלחה הטכנולוגית של עשרות התחנות לבדיקות קורונה מהירות בתשלום, מדווחת על עליה דרמטית בביקוש מאז ההודעה על הפסקת האש וכניסתה לתוקף. עיקר הביקוש הוא לטובת חופשה בישראל, כניסה לבתי מלון ויתר המקומות הפועלים בתו ירוק. בסופיה ישראל מזכירים לציבור כי מי שנוסע לחופשה בארץ יכול להיבדק ליד הבית או בעיר קרובה ואז לנסוע לבית המלון. אין המלצה לבצע בדיקה דווקא בעיר הנופש.

עד כה, מאז ההודעה על הפסקת האש וכניסתה לתוקף נרשמה עליה של כ – 400% במספר הפניות לביצוע בדיקות קורונה מהירות עם תשובה תוך 15 דקות באמצעות מכשירי סופיה ניידים הפועלים באישור ה – FDA ומשרד הבריאות ומאפשרים לבצע כ – 100 בדיקות בשעה ללא תלות במעבדה. הבדיקה מבוססת אנטיגן ומזהה את נגיף הקורונה עם דיוק של 96.7% רגישות, 100% ספציפיות וכן בעלת יכולת לזהות את כל יתר והמוטציות והווריאנטים המדאיגים שהתפתחו.

בסופיה ישראל מעריכים כי הביקוש ילך ויגדל במהלך חודש יוני ולקראת החופש הגדול וכבר נערכים בהתאם עם מלאי חדש של בדיקות מהירות המגיעות לארץ מתאגיד קווידל האמריקאי.

במקביל עדיין ממתינים לאישור משרד הבריאות לבדיקה מהירה נוספת של חברת קווידל, בצורת ערכה ביתית עם תשובה תוך 10 דקות לשימוש עצמי הנקראת קוויקויו-בבית (QuickVue At-Home). הערכה כבר אושרה על ידי ה – FDA וכל המסמכים הוגשו בארץ לפני כחודשיים על ידי קבוצת רימיפארם אשר עומדת גם מאחורי הבדיקה הוותיקה למשטח גרון מהיר (סטראפ A) הפועלת באופן דומה. מדובר בבדיקת קורונה עצמית מדויקת אשר תימכר ללא מרשם ברשתות הפארם ובתי המרקחת במחיר חסכוני במיוחד לשימוש עצמי לבני נוער מגיל 14 ולילדים מגיל שנתיים בסיוע מבוגר.

סופיה היא בדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות. הטכנולוגיה הפכה לספק הרשמי של משרד הבריאות עוד בעיצומה של המגיפה וצברה ניסיון של מאות אלפי בדיקות בישראל ובעולם.

לאחרונה העניק ה -FDA לסופיה, גם אישור לביצוע בדיקות סקר יזומות שמטרתן להבטיח מניעת הדבקה בזמן אמת וקיצור בידודים. הבדיקות מיועדות לאנשים ללא תסמינים, עם תשובה מיידית.

יודגש כי לצד המשך מבצע החיסונים ודעיכת המגיפה עדיין מתבצעות במערכת הבריאות הציבורית בישראל בדיקות מהירות באמצעות מאות מכשירי סופיה הניידים שרכש משרד הבריאות והותקנו בחדרי מיון, בתי אבות, בפיקוד העורף, במשטרה ובקופות החולים. גם חברות הייטק ומפעלי ייצור כבר רכשו את הטכנולוגיה של סופיה במימון עצמי כדי לבצע בדיקות קורונה מהירות על פי הצורך במטרה למנוע אובדן ימי עבודה. עלות הטכנולוגיה של סופיה היא כעשירית מעלות בדיקת מעבדה רגילה, ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות.

• לביצוע בדיקת סופיה מהירה לטובת התיירות והכניסה לכל המקומות הפועלים בתו ירוק ניתן לפנות לעשרות התחנות לבדיקות מהירות בתשלום בסניפי ביקורופא ברחבי הארץ ולבצע בדיקה בעלות של 69 שקלים בלבד עם תשובה מיידית תוך 15 דקות. ניתן להגיע ללא הזמנת תור בשעות אחר הצהריים והערב. חלק מהמקומות פועלים גם בסופי שבוע. מידע נוסף על בדיקת סופיה מהירה בביקורופא ניתן לקבל במוקד הטלפוני המאויש 24 שעות ביממה לטלפון שמספרו 6101*

• לביצוע בדיקת סופיה מהירה במתכונת דרייב אין, בתל אביב בעלות של 90 שקלים בלבד ניתן לפנות לתחנת הבדיקות המהירות הממוקמת ברחוב איינשטיין 40 בתל אביב. לאחר הדיגום יש צורך להמתין 15 דקות לקבלת תשובה מיידית אותה ניתן להציג בכל המקומות הפועלים בתו ירוק. לפני ההגעה לבדיקה חובה להתקשר או לשלוח וואטסאפ לפרמדיקים של חברת מדיצ'ק לטלפון שמספרו: 053-3451388.

• לביצוע בדיקת סופיה מהירה בבית או במשרד בכל רחבי הארץ ניתן לפנות לצוות הרפואי של יוסי אמבולנס לטלפון המאויש 24/7 שמספרו: 073-2494425.

• נציגי מוסדות המעוניינים לפתוח תחנת בדיקות סופיה מהירות לתו ירוק מוזמנים להתקשר או לשלוח הודעה לטלפון: 050-7214528.

(התמונה והסרטון, צילום: סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם נציגת קווידל בישראל)

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 22:18, יום שני (16.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה