חדשות בארץ

הירי לדרום: פגיעה ישירה בעוטף עזה – שני הרוגים ושבעה פצועים

מטח רקטות לעבר הדרום ועוטף עזה, רקטה פגעה בבלון גז הסמוך למבנה במושה אוהד שבמועצה אזורית אשכול, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 2 גברים כבני 30 ופינו לבי"ח סורוקה 7 פצועים מרסיסים, בהם 1 קשה, 1 בינוני ו- 5 קל באמבולנסים ובמסוק של מד"א.

רגע פיצוץ הבלון גז בקרוואן באוהד.

שוטרים בהם חבלן משטרה הגיעו למקום ותוך שהם פועלים תחת אש תחקרו את האירוע בו נפגע מקום מגורי עובדים זרים וסייעו בחילוץ והצלה ופינוי המתחם מיושביו.

כל הפצועים באשכול הינם פועלים זרים שעבדו במקום הפגיעה.

מתחילת ההסלמה נקבע מותם של 12 אנשים כתוצאה מירי הרקטות לשטח ישראל.

פגיעה ישירה בבניין לא מאוכלס באשדוד – אין נפגעים.

חובש בכיר במד"א חנניה אלמקייס ופראמדיק מד"א עומר ביטון סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו מבנה שעולה באש לאחר שנפגע מרק"ק ומספר פצועים בדרגות פציעה שונות שנפגעו מרסיסים שכבו מסביבו. התחלנו מיד במיון ראשוני על מנת להעריך את מצבם, פצוע אחד היה במצב אנוש, 3 פצועים היו במצב קשה והיתר במצב בינוני וקל. התחלנו מיד בטיפול רפואי מציל חיים ובפינוי הפצועים לבית החולים."

דני שמואל ראש סניף איחוד הצלה בעוטף עזה מסר: "למרבה הצער נקבע מותם של שני פועלים שהיו ללא רוח חיים כתוצאה מהנפילה. הגעתי לזירה ברכב שטח של איחוד הצלה והענקתי סיוע ראשוני לשאר הפצועים שהיו בהכרה וחלקם בחרדה".

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול: ״אנחנו בתוך אירוע קשה עם נפגעים כתוצאה מפגיעה ישירה בבית אריזה באחד מישובי המועצה. כוחות הביטחון וההצלה נמצאים במקום. הנפילה היתה בישוב ללא מיגון, שלא נכלל בתוכנית המיגון המדינית ואת התוצאה הקשה קיבלנו היום. המציאות טפחה על פנינו בצורה קשה ואנו שבים, זועקים דורשים מהממשלה לפעול ללא דיחוי למגן את כל יישובי המועצה שנתונה תחת ירי בלתי פוסק״.

בנוסף נשמעו אזעקות בקרית גת, אשדוד, אשקלון, באר שבע ועוטף עזה.

מאשדוד. קרדיט מיקי פרחי.

צוותי רפואה של איחוד הצלה שהגיעו למושב במועצה האזורית שפיר מדווחים על נפילה בשטח פתוח, למרבה הנס האירוע נגמר ללא נפגעים.

צילום: דוברות איחוד הצלה.

קרדיט: אתי עטיה

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 20:30, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה