חדשות בארץ

שתי נשים נהרגו ואישה נוספת במצב קשה בפגיעה ישירה באשקלון

אסון באשקלון, שתי נשים נהרגו מפגיעות ישירות בבתים במטח כבד מאוד של למעלה מ-100 טילים על העיר. אישה נוספת כבת 80 פונתה במצב קשה.

כוחות משטרת ישראל ממשיכים לפעול בעיר אשקלון, ומטפלים כעת יחד עם כוחות החרום וההצלה ב-2 זירות קשות.

צוות מורחב של מתנדבי זק״א באשקלון מטפלים בכבוד המת יחד עם שוטרי המז״פ ופיקוד העורף בזירות הקשות.

מהבוקר ועד לשעה זו (15:50) חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותן של 2 נשים ופינו לבית החולים ברזילי 8 נפגעי גוף, בהם אישה כבת 80 במצב קשה ולא יציב עם פגיעה רב מערכתית ו-7 נפגעים קל, בהם 5 שנפצעו מרסיסי זכוכיות ו- 2 נחבלו קלות בדרכם למרחב מוגן. 14 נפגעי חרדה טופלו ע"י צוותי מד"א, חלקם אף נזקקו לפינוי לבית חולים.

מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה ברק מרדכי נמצא בשטח ומפקד על הכוחות בזירות השונות.

חבלני המשטרה ממשיכים לעבור בין הזירות בהן זוהו נפילות, על מנת לנטרל סיכונים נוספים.

במשטרה קוראים לציבור, מיד עם הישמע אזעקה, לגשת מיד למרחב מוגן ולהיות קשובים להנחיות המועברות באמצעות כלי המדיה.

במד"א ממשיכים לעמוד בכוננות גבוהה ומזכירים לציבור להשמע להנחיות פיקוד העורף ובכל צורך רפואי לחייג 101 למוקד החירום של מד"א.

פראמדיק מד"א ישראל לוגסי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו מבנה חד קומתי שנפגע ובתוכו היו 2 נשים שנפגעו באורח קשה. חילצנו אלינו מהבניין אישה כבת 80 שסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנחת חסמי עורקים ועצירת דימומים ופינינו אותה במצב קשה ולא יציב לבית החולים. אישה נוספת שנפגעה באורח אנוש מטופלת בזירה."

אלעד בכר פרמדיק איחוד הצלה מסר מהזירה הראשונה: "מדובר בזירה מורכבת. הענקנו סיוע לפצועה קשה שחולצה מתוך ההריסות כשהיא סובלת קשות מפציעות בגפיים התחתונות. כמו כן נפגעת באורח אנוש עדיין לכודה בתוך ההרס הרב שנגרם כתוצאה מהפגיעה הישירה".

פרמדיק איחוד הצלה אלעד בכר מהזירה באשקלון.

מיכאל ראשיד חובש איחוד הצלה עדכון מהזירה הנוספת: "מדובר בפצועה באורח אנוש כבת 70 כתוצאה מפגיעה ישירה. כמו כן: צוותי חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר נפגעי חרדה".

דב מייזל, פרמדיק וסמנכ"ל מבצעים של "איחוד הצלה" מסר: "אנו מוקפצים מזירה לזירה של נפילות הרקטות ומעניקים סיוע לנפגעים יחד עם החובשים וצוותי הרפואה המקומיים שמתגוררים בסמוך למיקומי הנפילות".

קרדיט דוברות המשטרה.

מוטי פריד מתנדב זק״א שטיפל בזירה הראשונה באשקלון: ״מדובר בבית פרטי שספג פגיעה ישירה, כשהגעתי למקום ראיתי את כל הבית מבפנים הרוס לגמרי, בתוך הבית מצאנו אישה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית, יחד עם פיקוד העורף חילצנו את האישה מחוץ לבית, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום.״

מאיר בוסקילה שטיפל בזירה השניה באשקלון: ״מדובר בבנין רב קומות שספר פגיעה ישירה, הנזק עצום, בתוך הבית מצאנו אישה מבוגרת עם פגיעה רב מערכתית, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום, צוותי מד״א פינו מספר נפגעים נוספים לבית החולים בעיר.״

צילום: דוברות זק״א.

יו"ר עוצמה יהודית וחבר ועדת חוץ ובטחון ח"כ איתמר בן גביר מגיב על ההרוגות באשקלון ממטחי הטילים מעזה: "לצערי, מספרם של ההרוגים בצד האוייב לא עולה מהבוקר וזה אומר שצה"ל מבצע רק פעולות כירורגיות".

בן גביר הוסיף ודרש: "אני דורש מרוה"מ נתניהו ומשר הבטחון גנץ, לגבות תג מחיר מהחמאס ולחסל עד הלילה את מאות המחבלים שמשגרים את הרקטות לעבר יישובי הדרום".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 16:42, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה