חדשות בארץ

הוחלט סופית: מסלול ריקוד הדגלים יעבור דרך שער יפו

בתום הערכת מצב של רה"מ נתניהו שר הביטחון גנץ, שר לביטחון פנים אוחנה, הרמטכ"ל, המפכ"ל, ראש השב"כ וראש המל"ל, הוחלט לכנס את הקבינט המדיני ביטחוני – ולשנות את מסלול צעדת הדגלים בירושלים.

ממשטרת ישראל נמסר כי "משעות הבוקר מתקיימים, ברחבי ירושלים, אירועי יום ירושלים. משטרת ישראל נערכה בפריסה רחבה עם כוחות משטרה מתוגברים כבר משעות הבוקר ולאורך כל היום בהתאם למוקדי האירועים, להבטחת בטחון המשתתפים, מניעת הפרות סדר והסדרת התנועה.

בסיום הערכת מצב, על פי החלטת הדרג המדיני ובהמלצת גורמי הביטחון, לשנות את מסלול תהלוכת ריקוד הדגלים. בעקבות כך יפונו הצועדים דרך שער יפו בדרכם לכותל."

פירוט הסדרי תנועה:

בין השעות 19:00-14:00 יחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים וכן הצירים המובילים אליהם:
בצלאל, המלך גורג, אגרון.
הצירים יפתחו בהתאם להתקדמות הצועדים.

בין השעות 22:00-14:00 יחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים והצירים המובילים אליהם:
יצחק קריב, שלמה המלך, חטיבת ירושלים, צנחנים, הנדסה, חיים בר לב לכיוון דרום.

תנועת הרכבת הקלה תופסק בזמן "ריקוד הדגלים", בתחנות שסמוכות לכיכר צה״ל משני הכיוונים.

תחבורה ציבורית תתנהל בצירים חלופיים. למידע נוסף יש לפנות למוקד אגד 2800*.

המשטרה קוראת למשתתפי צעדת "ריקוד הדגלים" להישמע להוראות המארגנים, להימנע מכל גילוי של אלימות פיזית ומילולית ולאפשר לאירוע להתקיים כחוויה וחגיגה משמעותית תוך הקפדה על שמירת הסדר והחוק.

המשטרה תערך עם שוטרים
גלויים וסמויים ותפעל בנחישות וללא פשרות אל מול כל ניסיון להפר את הסדר והחוק.

המשטרה תגלה אפס סובלנות כלפי כל גילוי של אלימות פיזית ו/או מילולית, תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה כנגד מפרי הסדר ופורעי החוק ותדאג למצות עימם את מלוא חומרת הדין.

משטרת ירושלים קוראת לציבור להתאזר בסבלנות ולהישמע להוראות השוטרים בשטח, להשתמש בדרכים חלופיות ובתחבורה הציבורית.

לרשות הציבור ניתן לפנות אל מוקד 110 של משטרת ישראל לקבל המידע אודות האירועים.

במשטרת ישראל מברכים את עשרות אלפי המבקרים שהגיעו לאירועים.

בעקבות ההחלטה , תקף ח"כ בן גביר את החלטה. לדברי בן גביר: "מצב שבו ממשלת ישראל ומשטרת ירושלים לא מסוגלים לאפשר את מעבר ריקוד הדגלים בשער שכם הוא מצב חמור ביותר, שמלמד על פשיטת רגל לאומית מהמדרגה הראשונה".

בן גביר הוסיף: "התקפלנו בהר הבית, התקפלנו בשער שכם, והתקפלנו בשמעון הצדיק. איבדנו את הריבונות בירושלים, והגיע הזמן לשחרר מחדש את הר הבית וירושלים ולהראות לפורעים מי הם בעלי הבית אחת ולתמיד".

(צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 16:14, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה