ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

"התנפלו ודקרו אותו בדקירות רבות": ‏תושב נשר מואשם ברצח עו”ד אפרים ארנון

בתום חקירה מאומצת ועם הסרת צו אסור הפרסום, ניתן לפרסם כי משטרת ישראל פענחה את תיק הרצח של עו"ד אפרים ארנון ז"ל, בתום חקירה שערכו חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף, במסגרתה עצרו חשוד במעורבות ברצח, תושב נשר כבן 63.

ראשיתה של החקירה בתאריך 24.3.21, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה בעיר נשר, במסגרתו נדקר למוות תושב המקום – עו"ד אפרים ארנון ז"ל בן 71 בפתח ביתו על ידי שני רעולי פנים שנמלטו מהמקום.

לאחר הערכת מצב שבוצעה ע"י מפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר ובשל חומרת האירוע הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במחוז חוף. צוות חקירה מיומן ועתיר ניסיון ניהל חקירה מורכבת, במהלכה נאספו מגוון ראיות כנגד החשוד, תוך הפעלת אמצעים מודיעיניים וחקירתיים לרבות אמצעים טכנולוגיים שונים ועבודת זיהוי פלילי מקיפה בזירה ומחוצה לה, שהביאו לפענוח הרצח ומעצר החשוד, למען בטחון הציבור ומיצוי הדין.

מהחקירה עלה כי החשוד, יחד עם אדם נוסף, הגיעו בשעת בוקר מוקדמת אל ביתו של עו"ד ארנון וארבו לו בפתח הבית. כאשר יצא הקורבן אל עבודתו הגיחו השניים ודקרו אותו בדקירות סכין רבות. לאחר מכן נמלטו ברכב שנרכש לצורך ביצוע הרצח.

חקירה מאומצת שכללה צפייה בסרטוני מצלמות אבטחה, גביית עדויות, שימוש באמצעים טכנולוגיים ועוד הביאה למעצרו של החשוד, תושב נשר כבן 63 ע"י שוטרי הימ"ר, יומיים!! לאחר התרחשות מעשה הרצח.

הרקע לאירוע החמור כפי שעלה בחקירה הוא עבודתו של הקורבן כעו"ד העוסק בכינוס נכסים. על פי החשד סירב החשוד למימוש הליכי כינוס הנכסים אותם ניהל עו"ד ארנון כנגדו ועל כן רצח אותו.

לבקשת המשטרה הוארך מעצרו של החשוד מעת לעת בבית משפט השלום והבוקר כאמור, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, תגיש פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום נגד החשוד בעבירת רצח וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים לבית המשפט המחוזי בעיר.

על פי כתב האישום, בלילה שבין 23.3.21-24.3.21 ועל רקע הליכים משפטיים שניהל המנוח אפרים ארנון, מכוח תפקידו כעורך דין וככונס נכסים מטעם בית המשפט, במסגרתו פעל לסילוק ידו של הנאשם משטחי מקרקעין במתחם תעשיה בנשר, גמלה בליבו של הנאשם החלטה להמית את המנוח. על רקע האמור, קשר הנאשם קשר עם אחר שזהותו אינה ידועה למאשימה לרצוח את המנוח ולשם כך הצטיידו בשתי סכינים.

בתאריך 24.3.21, בשעות הבוקר המוקדמות, הנאשם והאחר הגיעו ברכב, בו נהג הנאשם, לרחוב המקביל לרחוב בו מתגורר המנוח. הנאשם עצר את הרכב בסמוך למדרגות המובילות לבית המנוח, והשניים ניגשו לרכבו של המנוח, שחנה ממול לבית, וחתכו את אחד מצמיגי רכבו של המנוח, באמצעות הסכינים שנשאו עימם. הנאשם והאחר פתחו את שער הכניסה לבית ונכנסו לחצר, שם הסתתרו, והמתינו ליציאת המנוח מהבית. בסמוך לשעה 6:30 יצא המנוח מדלת ביתו, בדרכו לעבודה במשרד, כשהוא מלווה באשתו. בשלב זה, בעוד המנוח עומד בפתח הבית, התנפלו הנאשם והאחר על המנוח ודקרו אותו באמצעות הסכינים, המשיכו לדקור אותו גם לאחר שנפל על הארץ. במהלך הדקירות, ניסתה אשתו של המנוח להדוף את הנאשם והאחר, אך ללא הצלחה, ובעודה עושה כן, נפצעה בידיה מהסכינים שהשניים אחזו בידיהם. הנאשם והאחר גרמו למנוח במעשיהם, בצוותא חדא, לכ- 37 פצעי דקירה וחתך בחלקי גופו השונים, מתוכם כ- 17 פצעי דקירה באזור החזה, הבטן והגוו. מותו של המנוח נגרם מפצע דקירה בלב.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר, אמר בהתייחס לפענוח תיק הרצח: "אירוע חמור זה מצטרף לשורת אירועים שנחקרים במקביל ביחידה המרכזית של מחוז חוף ובכולם מושקעים משאבים ואמצעים רבים ביחד עם עם שוטרים מקצועיים ונחושים על מנת לפענח את התיקים ולהביא את העבריינים לדין. ייחודו של תיק זה הוא בכך שאדם נרצח בפתח ביתו על רקע עבודתו, ופיענוח התיק והגשת כתב האישום מהווה סימן לבאות… גם בתיקים הנוספים נמצה את הדין עם העבריינים ונביאם לדין".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 3:15, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה