חדשות בארץ

הרוגה ושני פצועים לאחר שרכב עלה באש בתאונה בכביש 431

צוותי הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לאישה שנהרגה ושני נפגעים נוספים בזירת תאונה עם מעורבות שני כלי רכב בכביש 431.

בשעה 23:36 התקבל דיווח על רכב שעולה באש לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים בין 2 כלי רכב בכביש 431 ממחלף עין הקורא למחלף ראשון דרום.

מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז מרכז נמסר כי: "הצוותים הגיעו למקום והבחינו בתאונה בין שני כלי רכב פרטיים כאשר אחד מהם עולה בלהבות וישנה הרוגה שנלכדה בתוך הרכב הבוער. הצוותים פעלו במקום לכיבוי השריפה ובתום פעולות הכיבוי בשיתוף זק"א בוצע חילוץ של ההרוגה."

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה שנלכדה ברכב שעלה באש ופינו לבי"ח 2 פצועים, בהם גבר כבן 30 במצב בינוני עם חבלה בגפיים לבי"ח שיבא בתל השומר ו-1 קל לבי"ח אסף הרופא.

מתנדבי זק״א שפלה טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה, גופת המנוחה הועברה למכון באבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי.

בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

החובשים של מד"א יהודה מרקוס וטל זנזורי סיפרו: "מדובר באירוע קשה. הרכבים היו במרחק של עשרו. מטרים אחד מהשני כשאחד מהם עולה באש. במקביל לפעולות הכיבוי של לוחמי האש הענקנו טיפול רפואי ל 2 הפצועים מהרכב השני שהיו לכודים וסבלו מחבלות בגפיים. לאחר החילוץ העברנו אותם לניידות טיפול נמרץ והם פונו לבתי החולים במצב בינוני וקל. כאשר הרכב שבער כובה וניתן היה להתקרב אליו זיהינו בתוכו אישה מחוסרת הכרה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."

צילום: דוברות זק״א.

בן מליחי חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. אחד מהרכבים עלה באש ולאחר תום פעולות הכיבוי נקבע מותה של הנהגת עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כמו כן הענקנו סיוע רפואי לפצוע בינוני ולפצוע קל ששהו ברכב הנוסף שמעורב בתאונה".

מנדי חביב מפקד זק״א שפלה: ״מדובר בתאונה קשה מאוד עם מעורבות שני כלי רכב, כשהגענו למקום ראינו רכב מעוך שעולה באש, עוברי אורח סיפרו לנו שככל הנראה נהגת הרכב נעצרה בעקבות תקלה ברכב, רכב שחלף במקום פגע ברכבה וכתוצאה מכך הרכב החל לבעור, לוחמי האש פעלו בזירה ונלחמו בלהבות. לאחר חילוץ מורכב וממושך חילצנו את הנהגת כשהיא ללא רוח חיים, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום.״

צילום: דוברות המשטרה.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:26, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה