ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

אב נהרג, בתו בת ה-17 במצב קשה בתאונה בכביש 6 סמוך למחלף עין תות

צוותי רפואה העניקו סיוע רפואי לארבעה פצועים בזירת תאונת דרכים עם מעורבות שני כלי רכב בכביש 6 מנהרות מחלף עין תות לצפון.

בשעה 16:02 התקבל דיווח על תאונה קשה בכביש 6 לצפון סמוך ליקנעם. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו במקום טיפול רפואי ופינו לבי"ח רמב"ם 4 פצועים, בהם תושב בני ברק בן 43 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, התו בת 17 במצב קשה עם חבלות בפלג גופה העליון ו-2 פצועים במצב קל-בינוני מהם צעיר כבן 20 ופעוט כבן שלוש. לצערינו בבית חולים נקבע מותו.

הנפטר חיים הר צבי, חרדי תושב בני ברק, משפחתו מבקשים להתפלל עבור בתו: נעמה בת רויטל שרה.

חובש בכיר במד"א רוסלן זינגרמן סיפר: "הייתי בנסיעה בכביש 6 כשהגעתי למחסום הכניסה למנהרה שהיה סגור כשבמקביל קיבלתי דיווח ממוקד מד"א על התאונה. נכנסתי פנימה לתוך המנהרה החדשה וראיתי את התאונה הקשה. הפצועים שכבו על הכביש כשאחד מהם מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והאחרים בהכרה. מיד התחלנו בבדיקות רפואיות לארבעתם ובביצוע פעולות החייאה מתקדמות בפצוע אנוש. יחד עם הצוותים הגדולים של מד"א שהגיעו לזירה המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו את הפצועים לבית החולים רמבם כשמצבו של אחד מהם אנוש, הנערה במצב קשה והשניים הנוספים בינוני-קל."

צילום: דוברות איחוד הצלה.

אלי ביר נשיא איחוד הצלה שמטפל בזירת האירוע: "במהלך נסיעה לחופשה עם משפחתי קיבלתי קריאה ממוקד איחוד הצלה על תאונת דרכים קשה, כשהגענו למקום מיד התחלנו בפעולות החייאה בגבר כבן 40, כמו כן אישתי וילדיי אף הם חובשים באיחוד הצלה מעניקים סיוע רפואי לאישה שנפצעה באורח קשה ולתינוק באורח קל."

אלי ביר נשיא איחוד הצלה מספר על הטיפול בזירת התאונה.

צילום: דוברות מד"א.

הלוויתו תצא בשעה 22:45 מבית המדרש 'מתיבתא' שברחוב הרב קוק 1 בני ברק.

משפחת מגן דוד אדום אבלה עם לכתו של מתנדב מד"א חובש בכיר חיים הר כסף ז"ל.

הוא החל את דרכו בתחנת מגן דוד אדום בירושלים ובהמשך התנדב בתחנת מד"א ברמת גן הסמוכה לביתו בבני-ברק כחובש בכיר. הר כסף ז"ל הותיר אחריו אישה ושישה ילדים.

מאיר רוטנשטיין, חובש בכיר במד"א, יו"ר ועד מתנדבים ירקון-מערב וחברו הקרוב של חיים ז"ל, ספד לו: "קשה לי לדבר על חיים בלשון עבר, הוא החל את דרכו במד"א לפני למעלה מ-20 שנה והיה איש חסד אמיתי בכל מובן המילה – אדם טוב לב שיכול היה לעזוב הכל, רק כדי להגיע באמצע הלילה לעזור לאדם במצוקה. הוא הנחיל את ערכי העזרה והסיוע לזולת בכל אדם שבו נגע ובעקבותיו, גם הבן שלו הצטרף למגן דוד אדום".

דורי חיים, מנהל מרחב ירקון במד"א: "חיים ז"ל היה מתנדב מסור ואהוב. אנו משתתפים בצער המשפחה וכואבים את לכתו. פועלו ותרומתו לארגון במשך שנים כה ארוכות היו סמל לליבו הרחב ולרצון שלו לסייע בכל עת, ללא תנאי. יהי זכרו ברוך".

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "מגן דוד אדום כואב את מותו הטראגי של חברנו, מתנדב ותיק בארגון שאלפי בני אדם חייבים לו את חייהם. משפחת מד"א מחבקת את משפחת הר כסף ומשתתפת בצערה. יהי זכרו ברוך".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 21:47, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה