ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

בן 3 נספה בשריפה, הצתות נוספות ברחבי הארץ – סיכום חדשות השבת

שריפה קטלנית בצפת: אלעד פריזאט כבן 3 נספה בשריפה שפרצה הבוקר בקומה החמישית של בניין מגורים ברחוב דוד אלעזר. אחיו בן 4 וחצי נפגע באורח בינוני-קשה עם כוויות בדרגה גבוהה. 14 בני אדם נוספים נפגעו משאיפת עשן ומצבם מוגדר קל. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הדליקה.

אלעד פריזאט בן השלוש
מהשריפה בצפת, קרדיט: דוברות המשטרה.

במהלך השבת נמשכו שריפות ברחבי הארץ. רוב השריפות הוצתו בידי ערבים.

שריפה פרצה באזור מנחמיה בעמק הירדן, סמוך ליבנאל וחצתה את הגבול לירדן. השריפה גרמה לסגירה זמנית של כביש 90 בין גשר למנחמיה.

שריפה הוצתה בכמה מוקדים בסמוך ליער הקיבוצים שבמועצה האזורית מגידו. ההצתות היו בין השאר בחניונים באזור.

שריפת קוצים גדולה מאוד פרצה מתחת לגשר עוזי נרקיס, סמוך לפסגת זאב. מכבאות והצלה ירושלים נמסר: "היום הוצתו 6 שריפות במקום ובתקופה האחרונה הוצתו עוד מספר רב של שריפות בשטח זה״.

מהבקעה, צילום: כבאות והצלה יו"ש

ילד בן 8 פונה במצב קשה לבית החולים לאחר שהוכש ע״י נחש צפע במושב בגליל התחתון.

גבר בן 45 פונה במצב בינוני-קשה לבית החולים לאחר שהוכש ע״י נחש בגן השלושה (הסחנה).

גבר כבן 52 פונה במצב בינוני לבית החולים לאחר שהוכש ע״י נחש באזור מצפה רמון.

פעוט כבן שנה נפצע באורח קשה לאחר שנפל מגובה שלוש קומות בחדר מדרגות בבניין מגורים באשדוד.

איווט ליברמן כתב בשבת בפייסבוק – ״לא מובן לי מדוע במקום להפעיל לחץ על המפלגות החרדיות, בוחרים בליכוד להשמיץ רק את ׳ישראל ביתנו״.

13 בני אדם, ביניהם ילד, נפצעו בפיצוץ שאירע ממטען שהונח מחוץ למאפיה בעיר ליון שבמזרח המדינה. משטרת צרפת פתחה במצוד אחר גבר כבן 30, שתועד במצלמות האבטחה.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הכריז כי יוציא לפועל עסקאות נשק עם סעודיה, איחוד האמירויות וירדן שהקונגרס חסם מאז 2018 – בשל 'מקרה חירום' מול איראן המחייב את המכירה. שווי העסקאות הוא כשמונה מיליארדי דולרים. בנוסף, הודיע הנשיא האמריקאי כי ישלח כ-1,500 חיילים נוספים למזרח התיכון, למטרות הגנה. שר החוץ האיראני מוחמד זריף הגיב להחלטה ואמר כי תגבור הכוחות האמריקנים במזרח התיכון הוא איום על השלום העולמי.

הנשיא טראמפ שוקל הענקת חנינה לשני שליש מהחיילים האמרייקאים שהורשעו בפשעי מלחמה. לטענתו, החיילים מקבלים יחס לא הוגן.

שני מטיילים מבריטניה ואירלנד מתו כשניסו לרדת מפסגת האוורסט – 10 ההרוגים עד כה בעונת הטיפוסים הנוכחית.

כ-80 אלף מטיילים פקדו השבת את שמורות הטבע והגנים הלאומיים

ציבור המטיילים בחר לבקר השבת באתרי המים ובחופים( פלמחים, בית ינאי) בין האתרים הבולטים היו הגנים הלאומים גן השלושה מצדה ותל אפק ירקון עם כ-5,000 מבקרים בכל אחד, קיסריה עם 3000 מבקרים ושמורות הטבע הבניאס ועין גדי עם כ-2,000 מבקרים כל אחד. בנוסף בחי בר כרמל הוקמה תחנת הסברה בנושא תיקון חוק הגנת חיות הבר בעקבות הרעלת הנשרים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 4:31, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה