חדשות בארץ

עו"ד בן גביר: "אדרוש מנתניהו להיות השר לביטחון הנגב והגליל"

יו"ר עוצמה יהודית והמועמד ברשימת הציונות הדתית לכנסת, עו"ד איתמר בן גביר, הודיע הערב (מוצ"ש) בשידור חי כי ידרוש מנתניהו להיות השר לביטחון הנגב והגליל בממשלה הבאה.

בראיון לתכנית 'פגוש את העיתונות' עם רינה מצליח בערוץ 12, אמר בן גביר: "כאשר ראש הממשלה אמר שאני לא אהיה שר, לא הבנתי מה הוא רוצה, כי התכנית המקורית שלי הייתה לבקש את ראשות ועדת חוקה. זה המקצועי שלי, משפטים, בניתי משרד עורכי דין מצליח וזה מה שרציתי. אבל אני נמצא אחרי חודש בו באים אליי חיילים בנגב, ואומרים לי 'אנחנו נכנסים לשטחי אש שלנו' ויש שם אנרכיה מוחלטת. נשים שהולכות לג'וגינג מטרידים אותן. בצפון, לא רק בדרום לוקחים פרוטקשן מבעלי העסקים. ולכן אני אומר כאן לראשונה – אני מתכוון לבקש מנתניהו להיות השר לביטחון הנגב והגליל. צריך להחזיר את הביטחון לנגב ולגליל. מה שהולך שם זה מערב פרוע. מישהו צריך לטפל בזה – וזה אני".

בנוסף, התייחס בן גביר להצעת החוק אותה הוא מתכוון להציע בכנסת הקרובה, לפיה ראש הממשלה והשרים יהיו זכאים לחסינות מהעמדה לדין באופן אוטומטי: "לראש ממשלה ולשרים צריכה להיות חסינות נקודה. אני לא עושה את זה בשביל נתניהו או דרעי, אני עושה את זה בשביל כל שר או ראש ממשלה, כדי שלא יהיו שבויים בידי היועץ המשפטי לממשלה והפרקליטות. בכל מדינה נורמלית אין דבר כזה. רק בישראל אדם אחד יש לו את כל הכח להחליט מי יהיה ראש ממשלה או שר. את הדבר הזה צריך לעצור".

בן גביר נשאל האם יש קונסטלציה בה יישב תחת ראש ממשלה שהוא אינו נתניהו. "נתניהו הוא באמת ליגה אחרת. לא אשב תחת לפיד או סער. בנט, עם כל הכבוד וההערכה, לא יכול להיות ראש ממשלה עם עשרה מנדטים".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 20:43, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה