ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

עיריית בני ברק מציגה: ומשלוח מנות איש לרעהו ולצוותים הרפואיים

במלאות שנה למגפת הקורונה בישראל ולקראת חג הפורים, יזם ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין מבצע חלוקת משלוחי מנות מיוחדים מתושבי בני ברק לצוותים הרפואיים בבתי החולים בסביבה.

לאורך השנה, כיכבה בני ברק בראש טבלאות התחלואה. רבים מתושבי העיר חלו וחלקם אף אושפזו במחלקות הקורונה בבתי החולים. כעת החליטה העירייה להוקיר תודה לצוותים הרפואיים במחלקות הקורונה שעמדו לצידם של תושבי העיר בשעתם הקשה.

כדי לשתף את תושבי העיר במיזם המרגש, הכינו אנשי אגף התרבות בניהולו של הרב יעקב רוזן ובניצוחו של מחזיק תיק תרבות הרב יעקב זכריהו, ערכת "משלוח תודות" שחולקה לבתי התושבים בעיר שנקראו להכין משלוחי מנות לצוותים הרפואיים בבתי החולים.

הפעילות כולה התקיימה ע"י עשרות בני נוער, שהכינו ערכות מיוחדות ל44,000 בתי אב, תושבי העיר, ודאגו לאסוף מנקודות החלוקה את משלוחי המנות. אמש – לאחר השתתפות ערה של רבים מתושבי העיר בהכנת משלוח המנות, יצא ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין כשהוא מלווה בהנהלת בית הרפואה מעייני הישועה וסגן מנהל בית החולים שיבא – תל השומר ד"ר יובל לוי, לפתוח את מבצע חלוקת משלוחי המנות לצוותי הרפואה בבתי החולים.

במכתב מיוחד מראש העיר שצורף למשלוחי המנות, כתב הרב רובינשטיין מילים חמות ומרגשות "למלאכים בלבן": "אנו ניצבים כולנו מולך בהערצה. מביטים על נתינה ללא משוא פנים, על עוצמות כבירות של שאר רוח, לעזוב הכל, את העולם כולו שבחוץ, את תקוות החיים, את החלומות והמעוף האישי, לדומם את הכל ולהכנס לכאן, למקום בו מתחוללת מלחמת החיים… עירנו בני ברק חוותה את הקורונה באופן קשה ומאיים. כמו סערה פתאומית התנפץ הגל הזה לחופי העיר בקול שאון… רק דמותך הייתה שם. דמותך יחד עם מלאכי אדם, בחירוף נפש אתם שם, נלחמים עם נשמה, עם רצון ותקווה, את מלחמתו שם העם כולו. זה הרגע בו נעתקות המילים, חיוורות גם הקלישאות והאמת מהדהדת באופן הכי נקי שיש. מילה אחרת פשוטה המקפלת בתוכה עולמות מלאים: תודה!"

המיזם המיוחד 'משלוח תודות' עורר התרגשות רבה בקרב תושבי העיר והצוותים הרפואיים והעביר את המסר הברור של הערכה והצדעה כלל המלאכים בלבן, הצוותים הרפואיים במחלקות הקורונה, שנלחמים על חייהם של רבים ביום ובלילה. בימים אלה מחלקים מתנדבי העירייה את משלוחי המנות לצוותים הרפואיים גם בבתי החולים האחרים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 7:25, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה