חדשות בארץ

הוגש כתב אישום נגד השוטר אמיר רז בגין רצח אשתו דיאנה דדבייב והתעללות בקטין

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי מרכז לוד כתב אישום נגד השוטר אמיר רז, בן 33, המייחס לו ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, תקיפת קטין או חסר ישע בידי אחראי והתעללות בקטין או חסר ישע בידי אחראי.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד נטלי חגי, הנאשם ואשתו דיאנה ז"ל התגוררו בישוב נעלה יחד עם ארבעת ילדיהם בני כ- 7,4,3 ותינוק בן כשנה.

במהלך חודש יולי 2020, על רקע התערערות קודמת במערכת היחסים של בני הזוג, עזב הנאשם את ביתם המשותף ובחלוף שלושה שבועות לערך, שב לבית בהחלטה משותפת של בני הזוג.

מכתב האישום עולה, כי בתאריך 05.02.21, יום שישי, בשעות הבוקר, החל ויכוח מילולי בין בני הזוג, בעקבות חשדה של דיאנה כי הנאשם בוגד בה, במהלכו שפכה דיאנה ז"ל על הנאשם כוס קפה פושר.

בשלב זה, עלה הנאשם לחדר ההורים להחליף את בגדיו וכן הוציא מהכספת הממוקמת בחדר הארונות את אקדחו האישי מסוג גלוק ושם אותו בנרתיק ייעודי הנמצא על מותנו.

לאחר מכן, המשיך הוויכוח בין בני הזוג, במהלכו תחילה הנאשם יצא מהבית, לאחר מכן דיאנה ז"ל וכאשר שניהם חזרו לביתם, הוויכוח ניצת מחדש.

בשלב זה, גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להמית את דיאנה ז"ל. לצורך כך, הוציא הנאשם חבל באורך 8.20 מטרים, קרא לילדים, הושיב את שלושת הילדים הגדולים על כסאות קטנים בסלון וקשר אותם, בעוד התינוק ישב בכיסא אוכל בצמוד אליהם. בסמוך לכך, נטל הנאשם סכין מטבח עם להב מחודד באורך 20 סנטימטרים והניחה על שולחן פינת האוכל.

כאשר דיאנה ז"ל הבחינה בקטינים כשהם כבולים לכיסאות, היא כעסה וצעקה לעבר הנאשם לפשר מעשיו, והנאשם בתגובה החל להכות אותה לעיני הילדים, תפס אותה בחולצתה באזור הצוואר בשתי ידיו, משך אותה לכיוון דלת הכניסה, ובסמוך לדלת הצמיד את ידו לצווארה וחנקה בחוזקה. במהלך המאבק, צעקה דיאנה ז"ל לילדה בת ה-7 לקרוא לשכנה לעזרה.

למשמע קריאות אמה, הצליחה הילדה להשתחרר מהקשירה וניסתה להגיע למדרגות על מנת להגיע לשכנה ולסייע לאמה, אך הנאשם משך את בתו בחוזקה בידה, הפילה על המדרגות וגרם לה לחבלות.

דיאנה ז"ל שחששה לחייה ניסתה לפתוח את דלת הבית במטרה להימלט, אך הנאשם מנע ממנה לפתוח את סוגר הדלת, לקח את הסכין מהשולחן ודקר אותה שתי דקירות בירך.

דיאנה ז"ל המשיכה להיאבק בנאשם, ניסתה לקחת ממנו את הסכין, ובשלב זה הנאשם הוציא את האקדח מתוך הנרתיק, ולעיני הילדים, תוך שדיאנה ז"ל מתחננת על חייה, ירה כדור אחד בירך ולאחר מכן לעבר ראשה של דיאנה ז"ל.

לאחר מכן, התקשר הנאשם לאמו ולמפקדו וביקש מהם להגיע לביתו בהקדם. רק כעבור כשעה וחצי מהירי הקטלני, כאשר הגיע מפקדו של הנאשם לבית, המפקד התקשר למוקד 100 ודיווח על האירוע.

התיק נחקר ע"י צוות חשיפה במחלקה לחקירות שוטרים.

המחלקה לחקירות שוטרים מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עו"ד תמי קלנברג, שמייצגת את משפחתה של דיאנה רז ז"ל מטעם תכנית סנ"ה (סיוע למשפחות נפגעי המתה) של הסיוע המשפטי במשרד המשפטים: "המשפחה עדיין המומה וכואבת. נפגשנו עם נציגי המחלקה לחקירות שוטרים בטרם הגשת כתב האישום והמשפחה שמעה מהם על פרטי כתב האישום, המגולל את הנורא מכל. אנו נוודא כי קולה של המשפחה ושל דיאנה ז"ל יישמע במהלך המשפט ונדאג לייצוגם לאורך ההליך המשפטי".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
אחד שאכפת לו
אחד שאכפת לו
לפני 1 חודש

נורא ואיום מזעזע מחריד מח"ש לא עושים כלום צריך להרוג את האדם הזה או לכל הפחות כמה מעצרי עולם

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 14:20, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה