ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

פסיכיאטר נעצר לאחר שרשם לבלשי שב"ס ולשוטרים במסווה מרשמים לתחליף סם

יחידת 'דרור' של שירות בתי הסוהר והיחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרת ישראל, ניהלו בחודשים האחרונים חקירה סמויה שעסקה בחשד לפיו רופא ממרכז הארץ נוהג למכור מרשמים לתרופת מרשם נרקוטית המשמשת כתחליף סם למכורים לסמים.

דברי מפעיל סוכני יחידת 'דרור' רב כלאי ת', קרדיט: דוברות השב"ס.

במסגרת החקירה שוגרו למרפאה הפרטית של הרופא, פסיכיאטר העוסק בטיפול בהתמכרויות, בלשים של יחידת 'דרור' ושוטרים במסווה שהתחזו כמכורים לסמים, ותמורת תשלום במזומן קיבלו מרשם לתחליף הסם.

החקירה נפתחה בעקבות מידע מודיעיני של יחידת 'דרור' בשב"ס, לפיו תחליף סם מסוג "סבוטקס" הוברח לתוך כתלי הכלא לשימוש אסור בקרב אסירים, ונמכר במאות שקלים לכדור. מדובר בתרופת מרשם נרקוטית המשמשת כתחליף סם לנרקומנים המכורים להרואין.

במהלך החקירה עלה חשד כי מקור הסם במרשמים שניתנו על ידי החשוד, תושב השפלה בן 55. והוחלט לשגר לקליניקה של החשוד במרכז הארץ, בלשים של יחידת 'דרור' ושוטר במסווה מימ"ר מרכז שהזדהו כמכורים לסמים הזקוקים לתחליף סם. בקליניקה נשלחו הבלשים והשוטר לבצע בדיקת שתן בכדי לוודא שאכן מדובר במכורים לסם הזכאים למרשמים, ולמרות שתוצאות הבדיקה לא העלתה כי הם נרקומנים, הם התקבלו אצל הרופא. לאחר שיחה קצרה שכללה הסכמה על מחיר המרשם, הועבר תשלום בגובה 250-200 ₪ במזומן לרופא, ותמורתו הופק המרשם.

ראוי לציין כי מדובר בתחליף סם המחייב לצד נטילתו בטיפול פסיכו-סוציאלי, אך אלה לא בוצעו לבלשי השב"ס ולשוטר שפעלו במסווה.
עוד עלה חשד כי הרופא הכניס לפיהם של ה"מכורים" תיאור של תופעות פיזיולוגיות, בכדי להצדיק את מתן המרשם, ובנוסף, עלה חשד כי ניתנו מרשמים לפונים שטענו כי הן נועדו עבור אחרים.

הבוקר, עם הבשלת החקירה עוכב הרופא לחקירה ונערך חיפוש בקליניקה שלו, וכן עוכבו שני תושבי המרכז (58, 51) המועסקים בקליניקה, ובהמשך הם יובאו בפני שופט בבימ"ש השלום בראשל"צ.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 0:57, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה