ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

מטה החינוך המיוחד של תנועת ש"ס בסיור בארגון אהל שרה: "בעלי צרכים מיוחדים ראויים ליחס שוויוני והולם"

ארגון אהל שרה המפעיל כבר עשרות שנים רשת בתי ספר, מרכזי תעסוקה ודיור בקהילה לצעירים ומבוגרים בעלי מוגבלויות קוגניטיביות, אירח היום את מטה ש"ס המיוחד שהוקם לטובת אנשים בעלי מוגבלויות וילדי החינוך המיוחד.

חברי המטה בראשות חברי הכנסת ינון אזולאי ויוסי טייב יחד עם איש התקשורת אבי מימרן וצוות לשכותיהם, סיירו במרכז התעסוקה המיוחד של הארגון ונחשפו לעשייה המבורכת של הצוות והמתנדבים, והתפעלו מרוח המסירות של הארגון לטובת בעלי המוגבלויות, במהלך הסיור נחשפו אנשי המטה לקשיים הבירוקרטיים הנערמים על הארגון מצד רשויות ממשלתיות שונות לאורך כל הדרך, והבטיחו לסייע גם לאחר הבחירות באמצעים העומדים לרשותם בכנסת.

חברי הכנסת טייב ואזולאי קיבלו סקירה מיוחדת ממנהלת הארגון הגב' מלכה וינברג ומנהלת מערך החינוך הגב' קארין טרבלסי שהציגו להם את האתגרים הבירוקרטיים העומדים בפני הנהלת הארגון ואת פעילות החינוך הענפה בבתי הספר של הארגון.

בפגישה נכח גם נציג ההורים הרב שמואל יצחק ששיתף את חברי המטה כיצד נראים חיי היום-יום של החניכים וכן שיתף בהתמודדות הייחודית בתקופת הקורונה של הורים ומשפחות עם ילדים ונערים בעלי צרכים מיוחדים ואת הסיוע הפרטני יוצא הדופן שהעניקו אנשי הצוות המסורים של אהל שרה.

הרב אברהם גינזבורג ראש מוסדות 'אהל שרה' הודה לצוות המטה שלקחו את מצוקתם של בעלי הצרכים המיוחדים לטיפולם ואמר: "מדובר בנשמות גבוהות מאוד, אך לעיתים המדינה שוכחת להשקיע בהם כמו שמשקיעים באחרים. ההקמה של המטה למען אנשים אלה וההירתמות לעשיה שהיא כולה לשם שמים, ראויה להערכה רבה. האנשים הכי חלשים בחברה, הם אלה שהכי צריכים את העזרה של כולנו".

בסיימו של הסיור אמר חה"כ אזולאי: "העשייה שלכם מוסדות החינוך המיוחד – מרגשת ומחזקת מאוד. תפילתי שנצליח להיות שליחים נאמנים עבורכם ועבור הורי הילדים היקרים. ש"ס כסיעה החברתית ביותר עושה כל העת הכל כדי לסייע למשפחות ולמוסדות באמצעות קידום תהליכים ופישוט בירוקרטיה. על מנת שהנשמות היקרות האלה יכלו לקבל את המגיע להם. ואתם מנהלי המוסדות והמטפלות תוכלו להמשיך את עבודת הקודש שלכם ללא דאגות מיותרות.

ח"כ יוסי טייב אמר: "הנהלת 'אהל שרה' עושים עבודת קודש עם ילדי החינוך המיוחד שהם נשמות גבוהות וטהורות, אעמוד תמיד לימין החינוך המיוחד למען הנשמות הללו.

"חשיבות הביקור היא בעצם קיומו" אמרה הגב' מלכה ויינברג מנהלת 'אהל שרה'. "לראשונה אנחנו רואים שמפלגה חרדית לוקחת על עצמה את האחריות גם לילדים ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים. בשם הארגון, הצוות והחניכים אני מביעה את תודתנו לאנשי המטה המיוחד על הרצון לסייע ואני בטוחה כי הם ימשיכו לעמוד לימיננו גם בהמשך הדרך".

קרדיט: ארגון אהל שרה.
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 6:59, יום שלישי (17.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה