ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

הנפקה מוצלחת לחברת אל על בהשתתפות הגופים המוסדיים בישראל

שוק ההון הישראלי הביע אמון באל על-במסגרת ההנפקה לציבור שביצעה היום החברה נרשמו ביקושי יתר בהיקף של כ-40%.

אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ מודיעה על הנפקה מוצלחת של אופציות שערכה היום החברה בבורסה בת"א. במסגרת הנפקת האופציות נרשמו ביקושים בהיקף של 334.5 מיליון ₪ וחברת אל על גייסה סכום של כ-250 מיליון ₪. מדובר בביקושי יתר של 40% להנפקה.

במסגרת ההנפקה, בעל השליטה באל על, איש העסקים אלי רוזנברג, המחזיק ב-43% מהחברה באמצעות חברת "כנפי נשרים תעופה", רכש אופציות בהיקף של 50 מיליון דולר והגופים המוסדיים 27 מיליון דולר.

בהנפקה שערכה החברה השתתפו גופים מוסדיים וגורמים מובילים נוספים בשוק ההון הישראלי.
ההנפקה בוצעה בהצלחה בהובלת לידר שוקי הון.
ההנפקה תסייע לאל על לקדם את המהלך לקבלת הלוואה בערבות המדינה, בתנאים שסוכמו בין דירקטוריון החברה והנהלתה לבין ממשלת ישראל.

תוצאות ההנפקה מחזקות את מעמדה של אל על כחברת התעופה הלאומית של ישראל. כשמשבר הקורונה יסתיים ויפתחו השמיים, אל על תהיה חברה חזקה ויעילה יותר, עם בעלים שמחויב להבטיח לחברה עתיד בטוח.

יו״ר אל על דוד ברודט: "שוק ההון הישראלי הביע אמון באל על כחברת תעופה לאומית מובילה, זהו צעד חשוב בדרך לקבלת ההלוואה בערבות המדינה בדגש על הבעת האמון הגדולה של שוק ההון הישראלי בחברה, בבעלים החדשים אלי רוזנברג וביכולת של ההנהלה החדשה להוביל את אל על להמראה מחודשת."

מנכ"ל אל על אביגל שורק: "האמון של ציבור המשקיעים לצד השלמת ההנפקה הוא צעד נוסף בהבראתה של אל על. אנחנו במו"מ מתקדם לגיוס ההלוואה ועם השלמת מתווה הסיוע נחל בתהליך השבת החוב ללקוחות ולספקים לצד חזרה מדורגת לטיסות בדגש על מתווה טיסה בטוחה אותו מפתחת אל על בשילוב עם משרד התחבורה ומשרד הבריאות."

סמנכ"ל הכספים הנכנס יצחק (איציק) אליאב: "החברה מחויבת ליישום התוכנית הפיננסית ולמימוש תוכנית ההתייעלות על מנת להבטיח איתנות פיננסית לאל על".

(צילום ארכיון)

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 5:07, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה