חדשות בארץ

במימון בזק: נשים מתנועת עושות שלום מגייסות מיליון ₪ לצורך קידום שלום עם הפלסטינים

תנועת נשים עושות שלום, תנועת השטח הגדולה בישראל, הצליחה לגייס תוך ימים בודדים יותר ממיליון ₪ מהציבור הישראלי הרחב לטובת קידום הסכם מדיני עם הפלסטינים וכינון שלום בין העמים. הסכום המרשים יאפשר לתנועה לקדם ארבעה פרויקטים אמביציונים הנמצאים בהכנה בימים אלו: ועידת שלום אזורית בהשתתפות מנהיגים וקובעי מדיניות מהאזור ומהעולם תוך שיתוף פעולה עם פעילות שלום פלסטיניות קבינט אזרחי שידרוש פתרון לתושבי עוטף עזה והדרום הקמת אתרי מורשת שלום ודו-קיום ברחבי הארץ קידום קמפיין מבוסס מחקר שיסייע לערער את האמונות והסטיגמות המעכבות תמיכה בשלום.

כ- 2,250 אנשים נענו לקריאת התנועה וגייסו יחד תוך ימים בודדים יותר ממיליון ₪ שיסייעו לתנועה לקדם את הפרויקטים המתוכננים לשנת 2021, ולהמשיך ולדרוש ממנהיגי האזור מו"מ וחתירה להסכם מדיני.

"מעבר להצלחת הקמפיין, קיבלנו אין ספור תגובות מרגשות שחיזקו שוב את ההבנה עד כמה הציבור בישראל מעוניין בשלום עם שכנינו" אמרה אביטל בראון, רכזת היגוי בנשים עושות שלום וחברה בצוות קמפיין גיוס ההמונים. "בעזרת הסכום נמשיך להראות בכל זמן ובכל מקום שהשלום אפשרי, לדרוש ממקבלי ההחלטות לקדם מו״מ ולוודא את השתתפותן של נשים בתהליך ובהחלטות על שלום וביטחון. התנאים שנוצרו מסמנים את השנה הקרובה כשנת הזדמנות ואנחנו נהיה כאן בכדי לדרוש שלא לפספס אותה."

"קיץ 2021 הוא חלון הזדמנויות בלתי חוזר מבחינתו להעלות הילוך ולצעוד קדימה אל עבר הסכם מדיני" המשיכה בראון. "ההתרחשויות והתמורות בארץ, בסביבתנו ובעולם, כגון, הסכמי אברהם, חזרתו של השלום וחשיבותו לסדר היום הציבורי הישראלי, חילופי הממשל בארה"ב ואיתותים מצד הרשות הפלסטינית על מוכנות למו״מ – כל אלו ועוד מחדדים על ההיתכנות והאפשרות לקידום הסכם מדיני בין ישראל לפלסטינים."

בשנת האחרונה, חרף אתגרי הקורונה, תנועת נשים עושות שלום הצליחה להגדיל את כוחה וקיבלה מעמד מיוחד של ארגון מייעץ לאו״ם. התנועה בעלת 45 אלף חברים וחברות רשומים, קידמה בחודשים האחרונים גם את הצעת חוק חלופות מדיניות תחילה בכנסת שזכתה לתמיכה רחבה מבכירים במערכת הביטחון, ח"כים מכל הקשת הפוליטית ואנשי אקדמיה וציבור.

קמפיין גיוס התרומות נמשך כאן.

(תמונה ממיצג התנועה במשכן הכנסת, צילום: תמר מוצפי).

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 15:26, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה