חדשות בארץ

‏הותר לפרסום: השוטר אמיר רז הוא החשוד ברצח אשתו דיאנה

הותר לפרסום שמו של השוטר החשוד ברצח אשתו דיאנה רז – אמיר רז, בן 33 מנעלה, המשרת בתחנת מודיעין. זאת בניגוד לעמדת מח"ש, שביקשו לאסור את פרסום שמו.

‏בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו עד ל-14 בפברואר והוא יועבר לבדיקה פסיכיאטרית.

דיאנה רז ז"ל.

מוקדם יותר פורסם כי דיאנה רז בת ה-35 היא האישה, שנרצחה על ידי בעלה.

הבעל, ששימש כשוטר סיור באחת מתחנות המשטרה באזור, התקשר מיד לאחר המעשה למפקדו וסיפר לו: "יריתי באשתי". צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את דיאנה מחוסרת הכרה, ונאלץ לקבוע את מותה. ארבעת ילדיהם של בני הזוג, שככל הנראה הרצח התרחש לנגד עיניהם, הועברו לידי אביו של הנאשם.

המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בחקירת המקרה. מחקירה ראשונית עולה כי ארבעת ילדיהם של בני הזוג היו בבית בעת הירי, וכי לאחר מכן התקשר החשוד למשטרה ולמפקדו ואמר כי רצח את אשתו.

בחקירתו אמר כי "היה בינינו ויכוח סתמי, וברגע אחד שלפתי את האקדח ויריתי בה פעמיים. לא יודע מה עבר לי בראש, לא תכננתי את זה. הילדים היו בבית וראו הכל. התקשרתי למוקד מאה וביקשתי שתגיע משטרה".

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ, אמר ליד ביתה של דיאנה ז"ל:

"לעמוד כאן מול ביתה של דיאנה – הלב לא תופס והראש לא מבין. אין מילים להביע את הכאב והזעזוע.

אני נמצא עכשיו ביישוב נעלה עם חברי ונציגי היישוב. כולם לא מבינים איך זה יכול לקרות, ואיך זה יכול לקרות לדיאנה היקרה שלנו שהובילה קבוצות להתמודדות זוגית והיתה מקור לנעימות ותבונה. שמעתי כאן על אמא מסורה ורעייה למופת, על חברה ושכנה של חברות אמיצה וקרובה. האובדן לא נתפס!

הצוותים המקצועיים של המועצה מהאגף לשירותים חברתיים ומחלקת קהילה מלווים ונמצאים כאן מיום שישי יחד עם נציגי היישוב המסורים.

כולנו עם תושבי נעלה. קהילת נעלה חזקה ומאוחדת ומהארוע הזה נצא יחד מחוזקים ואיתנים בע"ה.

אני שולח לקהילה חיבוק אמיץ בשם עובדי המועצה ותושבי בנימין."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
7 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
אמא
אמא
לפני 3 שנים

עכשיו תמות .תתאבד ימהר. מקומך בגיהנום. רצחת אמא של ארבעה ילדים

דני
דני
לפני 3 שנים

מזעזע. 4 ילדים עולמם נחרב.

שלמה
שלמה
Reply to  דני
לפני 3 שנים

מזעזע ילדים בלי אמא ואבא בבית הסוהר לא נתפס כואב הלב מסכנים הילדים שישאלו שאלות שאין עליהם תשובה

דני
דני
לפני 3 שנים

מהרקע שקראתי ; 1. ויכוח סתמי 2. אישה משכילה ומדריכה בתקשורת
בזוגיות 3. השוטר מוכר כרגוע, איך יתכן?!

מקבל מאחורה
מקבל מאחורה
לפני 3 שנים

דבר כזה קורה רק אצל ערבים או חילוניים .בחיים לא יקרה אצל אברכים או אפילו סתם חרדים עובדים

ל 4
ל 4
לפני 3 שנים

כל מילה בסלע

רוצחי סנדק לדין
רוצחי סנדק לדין
לפני 3 שנים

מח"ש = מחלקת חיפוי שוטרים…

המושחתים במח"ש כחש ימ"ש לדין!!!

כל כלב בא יומו

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 12:32, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה