חדשות בארץ

מפגינים ניסו לפרוץ מחסום במחאת השמאל בירושלים – שוטר נפצע ושני מפגינים נעצרו | תיעוד

הפגנות השמאל בירושלים: 2 חשודים נעצרו בהפרת סדר במחאה, שוטר נפגע בפניו ומפגין נפצע מהמכת"זית ופונה לבית חולים. צועדים בתהלוכה מגשר המיתרים ניסו לפרוץ מחסום משטרתי, יידו חפצים ותקפו שוטרים.

לאחר פעולות המשטרה להשבת הסדר, הגיעו המפגינים אל מתחם המחאה בכיכר פריז.

קודם לכך, במהלך התהלוכה שהתקיימה החל אחד מהצועדים להפר את הסדר ותקף את השוטרים ועל כן נעצר על ידם.

בהמשך, הגיעה התהלוכה סמוך לבית הנשיא שם ניסו המשתתפים לפרוץ את חסימת כוחות המשטרה תוך התעמתות אלימה שכללה יידוי חפצים ותקיפת שוטרים וגרמו לפציעתו של שוטר בפניו.

שוטר שנפצע, קרדיט: דוברות המשטרה.

בשל התפרעות זאת נאלצה המשטרה להשתמש באמצעים ופעולות להשבת הסדר במקום, ובתוך כך נעצר חשוד נוסף בגין תקיפת שוטרים כשהוא מדיף ריח אלכוהול חזק וברשותו נתפס חומר חשוד כסם. חשוד זה שנעצר הועבר אף הוא לחקירה במשטרה.

מתנועת הצעירים ״קומי ישראל״ נמסר: "הערב, בצעדה שעברה ברחוב הפורצים המשטרה החלה לבצע מעצרים פוליטיים נגד מפגינים בולטים ובהמשך הפעילה אלימות ברוטלית כולל שימוש במכת״זית בקור הירושלמי ממנה נפצע אחד המפגינים בעינו ופונה לבית החולים."

עוד הוסיפו בתנועה כי ״נתניהו שוב מפעיל את משטרת ישראל על מנת לדכא את המחאה נגדו כי הוא מריח את סופו הפוליטי. מצער מאד שבמקום לטפל בפשיעה האמיתית משטרת ישראל עסוקה באלימות משולחת רסן נגד מפגינים שומרי חוק. מוטב שבמקום להפיץ שקרים המשטרה תטפל בפשיעה בחברה הערבית.״

צילום: 'קומי ישראל'

מהמשטרה נמסר: "הערב התקיימה מחאה סמוך למתחם רה"מ בבלפור במהלכה בעת שצעדו מאות משתתפי המחאה מכיוון גשר המיתרים לכיוון כיכר פריז, בחרו חלקם להפר את הסדר תוך אלימות ועימותים עם כוחות המשטרה. בין היתר, ביקשו הצועדים לפרוץ את חסימת המשטרה סמוך לבית הנשיא שם תוך אלימות ויידוי חפצים לעבר השוטרים, וניסיונות להעביר את המייצגים אותם נושאים החלה הפרת סדר במהלכה הותקף קצין משטרה ונפצע בפניו. הקצין המשיך במשימתו יחד עם עמיתיו המפקדים והשוטרים להשבת הסדר ורק לאחר מכן פינה עצמו לטיפול רפואי. במהלך הפרת סדר זאת נאלצו השוטרים לפעול לפיזורם של המפגינים תוך שימוש באמצעים להשבת הסדר במקום. במהלך הערב נעצרו על ידי המשטרה שני חשודים בגין הפרת סדר ותקיפת שוטרים. כבר בתחילת צעדת המוחים מכיוון גשר המיתרים נעצר חשוד בגין הפרת סדר ותקיפת שוטרים והועבר לחקירה. בהמשך, במהלך הפרת הסדר סמוך לבית הנשיא נעצר חשוד נוסף בגין תקיפת שוטרים כשהוא על פי החשד בהשפעת אלכוהול וברשותו חומר חשוד כסם."

תהלוכת השמאל בירושלים, צילום: חדשות כל העולם.

עוד הוסיפו במשטרה כי "משטרת ישראל תאפשר קיומן של מחאות ואת חופש הביטוי, אך לא תאפשר כל פגיעה בסדר הציבורי ואלימות כלפי השוטרים, מאידך."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:23, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה