ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

‏הרב הראשי לישראל: "יש להתנער מהפורעים בבני ברק, הם נוער שוליים"

הראשון לציון הרב הראשי לישראל: הפורעים בבני ברק הם נוער שוליים מחללי ה׳ יש להתנער מהם, דרכם אינה דרך התורה, קורא לרשויות הרווחה לטפל בהם ולמחנכים ללמדם מידות ודרך ארץ. אין שום הצדקה למעשי אלימות ויש לחדול מכך מיד.

שמעתי בכאב רב ובזעזוע על האלימות הקשה והחילול ה׳ החמור שנעשה בימים האחרונים בכמה מקומות ברחבי הארץ, והתנהגותם האלימה של קומץ נערים מנוערים מן התורה ומהמידות ודרך ארץ שמבצעים מעשי אלימות בימים האחרונים.

בודאי שאין שום הצדקה למעשים חמורים מעין אלה, אותם שעושים מעשים כאלה בשם התורה, הם מחללים שם שמים ברבים.

בגמ׳ יומא פ״ו ע״א מבואר עוון חילול ה׳ הוא עוון הכי חמור שיש, אפילו יהיה לו ייסורים אפילו יעבור עליו יום הכיפורים ויחזור בתשובה לא מתכפר לו העוון הזה.

לכן יש להוקיע את אותם פורעים ולהתנער מהם.
דרכנו כדרך התורה ודרך ארץ קדמה לתורה,

וחובה קדושה על ראשי העיר ועל רשויות הרווחה בעיר בני ברק להתגייס לטיפול מיידי בנוער זה, שאחרי הכל הוא חלק מבשרנו וכמובן שהוא מיעוט ואינו מלמד על הכלל, מיעוט זה מכתים את תדמיתו של הציבור החרדי כולו, שרובם ככולם רחוקים מאוד מהתנהגויות אלה.

ואני קורא בקריאת קודש לאותו נוער לחדול מכל מעשי אלימות ולדעת שאין שום הצדקה בעולם לנקוט בדרך של אלימות.

כי אנשים אחים אנחנו, כולנו בני אברהם יצחק ויעקב, דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום. וכולנו מצווים על ואהבת לרעך כמוך.

כמו כן, על שוטרי משטרת ישראל אני קורא אליכם לנהוג באיפוק כי אנשים אחים אנחנו, כולנו בני אברהם יצחק ויעקב, דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום. וכולנו מצווים על ואהבת לרעך כמוך.

ועל המחנכים במוסדות החינוך בכל אתר ואתר, לעמוד בקשר רצוף עם כלל התלמידים בכל התקופה הקשה העוברת עלינו, ללמדם תורה מידות ודרך ארץ.

ויהי רצון שיקויים בנו מה שנאמר בגמ׳ יומא שם וואהבת את ה' אלהיך שיהא שם שמים מתאהב על ידך, ונזכה להרבות בקידוש ה׳ ולא חלילה להיפך.

ואני תפלה שהשי"ת יאזין לתפילותינו ויעצור המגפה והמשחית מעל העולם כולו ומעל עמו ישראל בכל מקום ומקום. וכל החולים הקב״ה ישלח להם רפואה שלימה אמן ואמן.

מעיריית בני ברק נמסר כי "ראש העירייה הרב אברהם רובינשטיין קיים במהלך הבוקר סבב שיחות עבודה צפופות עם מפקד מחוז תל אביב דוד ביתן ועם מפקד מרחב דן מומי בוריה. הובן כי לצד הגינוי התקיף על פעילות המשטרה בצורתה החריגה ביום חמישי, לא נקבל בשום אופן שהוא מציאות בה קומץ קיצונים מתפרע ומשתולל בעיר וזרוע בה הרס כפורקן יצרים ויצירת אנרכיה.

סוכם בשיחה על ביצוע פעולות אכיפה ממוקדות לשמירה על הסדר בעיר, בכלל זה העברת כלל תיעודי המצלמות מרחבי העיר להגעה ממוקדת ומהירה אל הפורעים בנחישות וברגישות, בכדי להשיב את שגרת חיים הנורמלית בעיר בצל הקורונה וחובת השמירה על החיים.

לא נאפשר אירועים כגון האירוע החמור שהיה הלילה. העירייה בשיתוף פעולה עם המשטרה תמגר את התופעות הללו.

בהזדמנות זו אנו שבים וחוזרים על דברים ששמענו מכלל רבני העיר ומאוריה, כפי שהדברים יפורסמו באופן ברור ונחרץ: קריאה והודעה לציבור ההורים, לשמור על ילדיהם ולמנוע שוטטות מיותרת וקרבה להתקהלויות אלו. אנו מודיעים ומעדכנים כי בהתאם לפריסת מצלמות החירום בעיר – כל מקרה של אלימות המתועד במצלמות החירום הגלויות והסמויות, יפורסם מעתה באופן מלא בהתאם להנחיות החוק ויטופל באופן ממוקד ומהיר כפי שכבר הוחל בשעות האחרונות."

(צילום תמונה: חדשות כל העולם)

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 8:56, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה