ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

נתניהו ושר האוצר הציגו תוכנית כלכלית ענקית להזנקת כלכלת ישראל | צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כץ הציגו תוכנית כלכלית ענקית להזנקת כלכלת ישראל.

המענק של נתניהו וכ"ץ: 750 שקלים לכל אזרחים, 500 שקלים לכל ילד עד הרביעי במשפחה, 300 שקלים לכל ילד חמישי ומעלה.

ראש הממשלה נתניהו: "אנו מביאים היום תוכנית של 9 צעדים להזנקת הכלכלה שלנו – בענק. מאמין שהרוב הגדול בממשלה ובכנסת יתמכו בה כדי להתייצב לצד העסקים והעצמאיים בישראל. אנחנו נדאג לכל אזרח."

עוד אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו:

"אנחנו מביאים היום לישראל מיליוני חיסונים במסגרת המבצע הענק, "חוזרים לחיים". בקרוב נהיה המדינה הראשונה בעולם לצאת מהקורונה ולפתוח את הכלכלה שלנו. אנחנו נפתח אותה באחריות ובזהירות במסגרת תכנית "הדרכון הירוק", מי שקיבל את החיסון או מי שהחלים מהקורונה יקבל "דרכון ירוק" לקניונים, לאירועים, לאירועי ספורט, אירועי תרבות ועוד ועוד. נציג את התכנית הזו בימים הקרובים. אבל עכשיו ממש לפני היציאה מהסגר הגענו לשלב מכריע, ובשלב הזה אנחנו חייבים לעשות שני דברים:

הדבר הראשון, להמשיך לתת עוד עזרה לאלו שנפגעו, והדבר השני, להזניק את הכלכלה שלנו קדימה על ידי עידוד עסקים ועידוד הצריכה. אנחנו לא מורידים את הרגל המגז אפילו לרגע.
עד היום הבאנו הרבה תכניות סיוע לאזרחים, לעצמאיים, למובטלים, לעסקים, אבל אני חייב להגיד שאזרחים ועסקים רבים עדיין זקוקים לעזרה ועוד סיוע כלכלי, אני שומע אותם, קשוב להם, אנחנו מדברים איתם ופועלים לעזור להם כמו הערב. במקביל חייבים להזניק את הכלכלה שלנו קדימה על ידי תמרוץ העסקים והגדלת הצמיחה. יחד עם שר האוצר אני מביא תשעה צעדים להזנקת הכלכלה בגדול.

זוהי תכנית כלכלית נמרצת שתסייע לכל אזרחי ישראל, בראש ובראשונה לעסקים קטנים ובינוניים ומבקשי העבודה. כפי שדאגנו לחיסונים לכל אזרח ואזרחית, כך נדאג לסייע כלכלית לכל מי שנפגע מהקורונה. אביא את התכנית לאישור הממשלה על כל הסיעות בתוכה, ואביא לכנסת מה שדרוש חקיקה. כמובן שיתכנו שינויים פה ושם אבל התכנית הבסיסית, אני מצפה מכולם לתמוך בה ומאמין שהרוב הגדול יתמוך בה בהתלהבות, אני בטוח שרוב השרים והח"כים יתייצבו לצד העסקים בישראל ולא ירצו לפגוע ברווחתם של אזרחי ישראל. אם התכנית לא תאושר עכשיו היא תדחה בחודשים רבים עד שתוקם הממשלה הבאה, ואנשים לא יכולים לחכות. העסקים והעצמאיים לא יכולים לחכות. לכן אנחנו ממשיכים לעבוד גם עכשיו, כפי שעבדנו באחדות מול הקורונה הבריאותית נפעל גם מול הקורונה הכלכלית, לכל האזרחים, כולם בלי יוצא מן הכלל. נכנסנו יחד לקורונה, נצא ביחד מהקורונה, מאוחדים וחזקים יותר מאי פעם.

אני רוצה לצטט את מה שאמרה לפני שישה ימים, שרת האוצר המיועדת של ארה"ב, ג'נט גלן. היא אמרה כשהריבית בשפל היסטורי, אתה יכול ללוות הרבה כסף במחיר מאוד נמוך, כשהריבית בשפל היסטורי הדבר החכם ביותר לעשות הוא לפעול בגדול וזה בדיוק מה שהם עשו. הנשיא ביידן הראה תכנית המשך לתכנית של תקופת טראמפ שהוא מוציא 8.6% מהתל"ג האמריקאי, במונחים ישראלים זה 122 מיליארד ש"ח.

לפני זה, הנשיא טראמפ במהלך הבחירות הציא יותר מזה, הרבה יותר מזה, אבל אני לא מתכוון להוציא 122 מיליארד ש"ח, הרבה פחות מזה, אבל מה שדרוש כדי להזניק את הכלכלה שלנו קדימה ואני מבקש משר האוצר שעמל הרבה להכנת התכנית, אני רוצה להראות תשעה צעדים להזנקת הכלכלה בגדול."

יו״ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ בעמוד הטוויטר שלו: ‏״התכנית הכלכלית של נתניהו היא תצוגת יכולות של תחמנות. לתכנית הכלכלית שישראל באמת צריכה יש שם: ״תקציב מדינה״, אותו נתניהו ושליחיו מנעו בגופם. אחרי הבחירות, נדאג לממשלה של אנשים ישרים שיהיה אפשר לסמוך עליהם שאכפת להם מהכלכלה גם לא בקמפיין בחירות״.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
4 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
בני
בני
לפני 3 שנים

ברור שמדובר בכסף שלנו שמבוזבזים על כלכלת בחירות,שנכדיי וניניי ישלמו.לא בניו של נתניהו.

ווג'די
ווג'די
לפני 3 שנים

צריך לשחרר מענקים ענקיים דחוף ביותר .

ווג'די
ווג'די
לפני 3 שנים

מה יעשו אנשים עים 750 שח' זה מצחיק .

אבי
אבי
לפני 3 שנים

לפני בחירות כולם נותנים ומראים שעושים הרבה דברים, וכן יש שיאשימו את האחר שלא עשה כמו שרצו והם יעשו כהוגן אחרי שיבחרו כל אלו דיבורים ומעשים סרק, העשיה שתבוא ממי שיבחר אחרי הבחירות זאת תהיה עשיה אמיתית ללא שום כוונות רווח והון פוליטי, וללא שום כוונה להטיית הבחירות לצד מסוים.

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:25, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה