ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

יוסי דגן: "נתניהו וגנץ לא הצליחו להתגבר על הפוליטיקה, ההתיישבות תנצח"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מסכם את שביתת הרעב: ראש הממשלה נתניהו ושר הבטחון לא הצליחו להתגבר על הפוליטיקה ביניהם, אנחנו נגביר את המאבק וננצח".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מגבה את החלטת ההתיישבות הצעירה ומוסר כי המאבק ימשיך ויתגבר עד להצלחה.

דגן העביר את לשכתו למקום לפני שבועיים והצטרף לשביתת הרעב לפני למעלה משבוע הבהיר כי:

"המאבק להסדרת ההתיישבות הצעירה, הוא משחק כדורגל לא קל וקשוח גם אם במחצית הראשונה הוא לא מסתיים בתוצאה שאנחנו רוצים, עלינו להתקפה, בפרק הזמן הזה התלכדנו לקבוצה חזקה ומגובשת והציבור היום מבין את המציאות כפי שלא הבין אותה מעולם, הצלחנו להעביר את הכדור לצד השני של המגרש ובמחצית הבאה נבקיע את הגול.

לפני 10 ימים הגיבורים בהתיישבות הצעירה יצאו למאבק הירואי. אין היום אף אחד בממשלה ואף אחד בהתיישבות שלא מבין שההתיישבות הצעירה היא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. לצערנו אנחנו מוקפים פוליטיקאים חלשים, שחזקים בדיבורים על ארץ ישראל וחלשים במעשים. אנחנו הוכחנו את כוחו של המעשה. 20 ימים של מחאה ושביתת רעב בקור של ירושלים, לא נרתענו למען ארץ ישראל, אנחנו את המאבק למען ארץ ישראל אף פעם לא נעצור יבוא היום שיהיו לידינו פוליטיקאים גיבורים וחזקים. ההתיישבות הצעירה תוסדר. המאבק הזה יהיה נצחון ההתיישבות הצעירה והמאבק הזה יסתיים בנצחון גדול.

כמו שגיביתי את ההחלטה של האנשים היקרים האלה במאבק ואת ההחלטה לשבות רעב כי הם צודקים וכי זהו צעד מוסרי ונכון באותה מידה אני מגבה את ההחלטה שלהם גם היום. ראינו לצערי שהפוליטיקאים לא מוכנים להוציא גם את הילדים מהמשחק הפוליטי שלהם.

גם ראש הממשלה נתניהו וגם שר הבטחון בני גנץ, לא הצליחו גם בעת הזו להתגבר על הפוליטיקה ביניהם. זה מאוד מאכזב, אבל האחריות שלנו וגם שלי אישית כראש המועצה האזורית שומרון היא קודם כל לתושבים, לתושבי מועצה אזורית שומרון ולחצי מליון תושבי יו"ש, שלא יהיו אסקופה נדרסת. לא הצלחנו לסיים את המאבק אנחנו נסיים אותו אחרי כן בכל הכח. התגבש כאן צוות חזק הציבור מבין את המצוקה יותר מתמיד וגם אם נראה שאנחנו עומדים מול קיר, יש לנו אחריות ואנחנו נזיז את הקיר. יש לנו אחריות לחשמל ומים לבריאות ועל החיים עצמם שהם מרכיבי הבטחון יש לנו אחריות גם על כבודה של ההתיישבות בארץ ישראל.

(קרדיט: רועי חדי)

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 3:55, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה