חדשות בארץ

‏נתניהו: "המוטציה יוצאת מכלל שליטה – סגר כללי והחיסונים יחזירו אותנו לחיים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה:

"אני ממשיך לעבוד מסביב לשעון להביא מיליוני חיסונים לישראל, ובד בבד מערכת הבריאות ממשיכה לחסן את אזרחי ישראל בקצב שמעורר התפעלות בכל העולם.

השילוב הזה של הבאת מיליוני חיסונים לארץ וחיסון רבבות אזרחים ביום, מאפשר לנו להמשיך להיות הראשונים בעולם לצאת מהקורונה, לפתוח את הכלכלה שלנו ולחזור לחיים.

אנחנו במקום הראשון בעולם בחיסונים, אנחנו חייבים להיות במקום הראשון בעולם גם בהצלת חיים.

אנו רואים את הקורונה משתוללת בכל העולם. המוטציה הבריטית יצאה משליטה, בריטניה נמצאת כעת בסגר מלא לאחר שיעור תמותה מאסיבי. לצערנו, גם אצלנו המוטציה החדשה של הקורונה מזנקת, אם כי לא באותו קצב.

בתי החולים מתריעים בפנינו שאנחנו נכנסים לגל המסוכן ביותר מאז פרוץ המגיפה. משרד הבריאות והמומחים מזהירים אותנו שאנחנו במצב חירום ושאם לא נפעל מיד נאבד מאות רבות של ישראלים שימותו – ואף יותר מכך.

אסור לנו לתת לזה לקרות, בטח לא בקו הסיום. אני בטוח שכל חברי הממשלה יגלו אחריות. ברגע זה, זה מה שהציבור מצפה לו, וזה מה שהמדינה זקוקה לו.

אני קורא לכל אזרחי ישראל: בואו נעשה מאמץ אחרון – יחד. נעשה סגר הדוק ומיידי יחד עם המשך מבצע החיסונים הענק.

כך נציל חיים, כך נהיה הראשונים בעולם לצאת מהקורונה, כך נפתח את הכלכלה שלנו, וכך נחזור לחיים״.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 0:55, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה