ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

צה"ל תקף בתגובה ל‏ירי בדרום, הכנות לסגר ביום ראשון | כותרות השבת

אחרי יותר מחודש של שקט בדרום: סמוך לשעה 20:00 אמש נשמעו אזעקות צבע אדום באשקלון וביישובים הסמוכים לה. כיפת ברזל הופעלה והצליחה ליירט 2 רקטות ששוגרו. 3 תושבי האזור טופלו בביה"ח ברזילי לאחר שנפצעו במהלך הריצה למרחב המוגן. כמה נפגעי חרדה נוספים טופלו על-ידי מד"א.

תיעוד יציאת הרקטות, צילום: דדי פולד.

צילום: איתי עטיה.

צילום: גאל חדד.

בתגובה לירי, חיל האוויר תקף ברצועת עזה והטיל את האחריות לשיגור הרקטות על חמאס. בסוכנות הידיעות הפלסטינית "שיהאב" דווח כי התקיפה התמקדה בשכונת תופח שבעיר עזה, ולפי צה"ל, חיל האוויר תקף אתר לייצור אמצעי לחימה רקטיים, תשתית תת-קרקעית ועמדה צבאית של חמאס.

משרד הבריאות מעדכן על 33,338 חולים פעילים 4,046 חולים חדשים נוספו ביממה האחרונה ו-1,832 מחצות 527 במצב קשה שמתוכם 133 מונשמים, מנין החולים מפרוץ המגיפה עומד על 394,391 ומנין הנפטרים מפרוץ המגיפה עומד על 3,186 נפטרים אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 4.0% מתוך 102,596 בדיקות שבוצעו.

‏מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' לוי הודיע כי הסגר שיתחיל מחר ייארך שלושה או ארבעה שבועות, בהתאם לירידה המתוכננת בתחלואה.
ראש הממשלה שוחח אמש עם מלך מרוקו והזמין אותו לביקור בישראל. השניים החליפו ביניהם ברכות על חידוש היחסים בין המדינות, והמלך ציין את הקשר החם עם יהודי ויוצאי מרוקו.

אלמונים הציתו שני עצי אשוח מחוץ לכנסיות בסכנין – כך הודיע דובר הכנסייה הקתולית בעיר.
לפי הדיווח, החשודים הדליקו באש את העץ הסמוך לכנסייה הקתולית, בסביבות השעה 03:00, ולאחר מכן הציתו עץ נוסף שנמצא מול מבנה הכנסייה האורתודוקסית בעיר.

דובר צה"ל, תא"ל הדי זילברמן, שיגר אמש מסר לאיראן: "אנחנו עוקבים אחר התנועות של איראן באזור. צוללות חיל הים הישראלי מפליגות בשקט ומגיעות לכל מיני מקומות – קרובים ורחוקים", בתגובה איים היום גורם איראני בכיר בעילום שם "טהרן מוכנה להגיב באופן קשה ונרחב על כל פגיעה בביטחונה מצד ישראל".

רוכב אופניים חשמליים כבן 40 נהרג מפגיעת רכב ליד צומת מסובים בכביש 461, מכיוון תל אביב לאור יהודה. צוות מד"א שהגיע למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו כעבור זמן קצר.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

אתמול ובמהלך הלילה: נערכו חיפושים קדחתניים אחרי ארבעה בני משפחה מהשרון שאבדו במהלך רכיבת אופניים במדבר יהודה. בדיווח הראשוני על היעלמותם צוין כי הם נראו לאחרונה באזור המנזר מר סבא שבשטח C. הרוכבים אותרו לפנות בוקר בנחל אוג עליון כאשר הם סובלים מהיפותרמיה קלה וטופלו במקום על ידי מתנדבי יחידת החילוץ מגילות.

ארבעה בני אדם נורו היום במהלך קטטה שאירעה בשכונת קרויצברג שבברלין, בירת גרמניה, והועברו לבית החולים כשמצבם קשה. המשטרה הגרמנית חוקרת את נסיבות האירוע.

משרד הבריאות של רוסיה אישר לשימוש לאנשים מעל גיל 60 את החיסון נגד הקורונה "ספוטניק" שפותח במדינה. עד כה, מבוגרים לא נכללו בין המתחסנים ברוסיה, והחיסון נבדק בנפרד על קבוצת גיל זאת.

שבעה חולי קורונה מתו במחלקה לטיפול נמרץ בבית חולים פרטי בעיר אל-עובור שבמצרים, שנמצאת 30 ק"מ צפונית מהבירה קהיר, כתוצאה משריפה שפרצה במקום. חמישה בני אדם נוספים נפצעו. על פי חקירה ראשונית, הסיבה לפרוץ השריפה היא קצר חשמלי. בית החולים פונה ונסגר.

מדינות האיחוד האירופי החלו במהלך היום בהפצת החיסון של פייזר נגד הקורונה, לקראת תחילת מבצע החיסונים. זאת, כשברקע נמשכת התפשטות המוטציה הבריטית של הנגיף ברחבי היבשת, שהכניסה כמה מדינות לסגר נוסף. אתמול, חצה מספר הנדבקים באירופה את רף 25 המיליון.

כ-130 אלף מטיילים יצאו בשבת האחרונה לפני הסגר אל הגנים הלאומיים ושמורות הטבע. בין האתרים הבולטים: ירקון תל אפק וגן לאומי תל אשקלון עם 3200 מטיילים בכל אחד מהאתרים, 2900 מטיילים בקיסריה והבניאס עם כ 2200 מטיילים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 5:19, יום ראשון (8.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה