ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

שבוע טוב: כותרות חדשות השבת

מחבל רץ לעבר כוח צבאי מערבית לתקרומיא שבאזור חברון. לוחמת גדוד ברדלס זיהתה את החשוד וקראה לו לעצור. היא קראה לו לעצור, הוא סירב ולכן היא ביצעה ירי באוויר ולאחר מכן ירי מדויק אל הרגל. הוא נפצע ופונה לבית החולים.

זר בלונים שנשא חפץ החשוד כמטען חבלה נחת בבסיס צה"ל במרחב הדרום. החפץ החשוד נפל בשטח פתוח בבסיס ונוטרל על ידי חבלן משטרתי.

עימותים פרצו בין כוחות צה"ל למחבלים בכפר קדום שסמוך לקלקיליה. מקורות ערביים מדווחים כי נער נפצע במהלך העימותים.

סוכנות הידיעות של סוריה דיווחה כי מערכת ההגנה האווירית יירטה טילים שנורו מכיוון ישראל. פיצוץ נשמע באזור הבירה דמשק. הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח על שלושה פיצוצים שנשמעו באזור דמשק, כולל בפרבר ג'רמאנא. אתר חדשות לבנוני דיווח כי מל"ט ישראלי הופל באזור קונייטרה. לפי הארגון, באזור יש נוכחות של כוחות איראניים ושל חיזבאללה.

תאונת פגע וברח: גבר כבן 37 נפצע באורח קשה בתאונה בנצרת. צוות רפואי שהגיע למקום העניק לו סיוע רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה. בוחן תאונות פתח בחקירת התאונה.

חשד לרצח בחיפה: גופת גבר ועליה סימני אלימות נמצאה בדירה ברחוב הירדן בחיפה. המשטרה מסרה כי קודם לכן גבר חשוד נראה הולך ברחוב כשעל בגדיו כתמי דם רבים. כוחות מז"פ בדרכם למקום.

קרדיט: דוברות המשטרה

קרדיט: דוברות המשטרה

המשטרה הודיעה כי כביש 90 נחסם לתנועה בקטע שבין אזור מלונות ים המלח למחסום דרגות עקב בולען שנפער על הכביש. צוותי עבודה של נתיבי ישראל במקום.

קרדיט: דוברות המשטרה

קרדיט: דוברות המשטרה

צנחן בשנות ה-20 לחייו נפצע באורח בינוני-קשה לאחר שהתרסק עם המצנח סמוך לבאר שבע.

גבר כבן 57 נפצע קשה וגבר כבן 40 באורח בינוני בקטטה שאירעה ברחוב הרב עוזיאל בבאר שבע.

הולך רגל כבן 40 נפצע באורח קשה מפגיעת רכב בעוספיא.

חמישה מסתננים נפצעו, בהם שניים באורח קשה, במהלך קטטה מלווה בדקירות שאירעה בין מסתננים ברחוב לוינסקי בתל אביב. כמה מהמעורבים פונו לבית החולים.

הבוקר תקבלו תלונות על ריח באזור מפרץ חיפה. כונני האיגוד ואנשי המשרד להגנת הסביבה יצאו לאזור ובבדיקות עלה כי קיימת דליפה של גז בצנרת שבין המפעלים דור ובזן. הצוותים טיפלו באיתור התקלה, ובחנו את השפעתו על איכות האוויר באזור. בשל דליפת הגז במפרץ חיפה, צומת הרחובות חלוצי התעשיה ויגאל ידין (צומת "הום סנטר") נחסמו לתנועה לכל הכיוונים. המשטרה הודיעה כי הערכת מצב נוספת נערכה בשל דליפת הגז במפרץ חיפה, והוחלט כי צומת הרחובות חלוצי התעשיה ויגאל ידין (צומת "הום סנטר") יישאר חסום לתנועה לכל הכיוונים.

צילום: המשרד להגנת הסביבה.

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן אמר כי "מניסיוני האישי, אני עומד על כך שחייבת להיות הסכמה מירבית בין ראש ממשלה לשר הביטחון על האתגרים והיעדים בכל מה שנוגע לביטחונה של מדינת ישראל, כולל הסכמה בסיסית מהו ה-END GAME לגבי רצועת עזה". ליברמן כתב את הדברים בחשבון הפייסבוק שלו, והתייחס בנוסף למו"מ הקואליציוני: "אף אחד לא ישלח את חיילנו לכבוש לא את רצועת עזה ולא את דרום לבנון על בסיס הסכמים קואליציוניים, אלא אך ורק על בסיס מודיעין וחוות דעתם של הרמטכ"ל, ראש שב"כ וראשי מערכת הביטחון האחרים".

משרד המשפטים בארצות הברית הודיע כי כתב אישום הוגש לבית המשפט הפדרלי בוושינגטון נגד ארבעה מפגינים שהתפרצו ביום חמישי לשגרירות ונצואלה בעיר וניסו להשתלט עליה עד שנעצרו. הארבעה, קווין ברוס בן ה-64, מרגרט פלאוורס בת ה-57, אדריאן פינה, 49 ודיוויד וורנון פול בן ה-70, המואשמים בהסגת גבול, הופיעו בדיון בפני בית המשפט, ושוחררו תחת תנאים מגבילים. הם יגיעו לדיון נוסף בעניינם ב-12 בינוי.

משרד המשפטים בארצות הברית הודיעה כי בית המשפט במדינת ניו יורק הרשיע את התושב עלי קוראני בעבור שמונה סעיפים של עבירות טרור, הגירה ותכנון מתקפה עבור ארגון הטרור חיזבאללה. על פי העולה מסעיפי כתב האישום, קוראני גויס, הוכשר והועסק על ידי הארגון השיעי הפרו-איראני לתכנון וביצוע פעולות טרור בארצות הברית.

לפחות שני בני אדם נהרגו ו-14 נפצעו מפיצוץ של פצצה במחוז הראת שבצפון-מערב המדינה – כך נמסר מדובר מושל המחוז. הדובר ציין כי הפצצה, שתופעלה על ידי שלט רחוק, התפוצצה כאשר רכבו של מנהיג המחוז עבר באזור. טרם התקבלה לקיחת אחריות למקרה.

כ-120 אלף מטיילים פקדו השבת את שמורות הטבע והגנים הלאומיים.בין האתרים הבולטים היו הגנים הלאומיים אפק עם 10,000 מטיילים, קיסריה, מצדה ותל אפק ירקון עם כ-4,000 מטיילים בכל אחד מהם ושמורות הטבע הבניאס עם כ-3,000 מטיילים ועין גדי עם 2500 מטיילים. אתרים בולטים נוספים היו: בעין עבדת התקיימה הדרכה בנושא נשרים במסגרת יום הנשר, מקהלות מזרמות שירי ארוויזיון בכורזים והאדם הקדמון בנחל מערות.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 5:10, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה