ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

אסתר הורגן בת 52 ואם ל-6 ילדים יצאה לריצה ונרצחה בפיגוע ביער ריחן בשומרון

אסתר הורגן תושבת טל מנשה שבצפון השומרון, אם ל-6, אמנית ויועצת זוגית היא הנרצחת בפיגוע ביער ריחן הלילה.

הורגן יצאה בסביבות השעה 13:00 בצהריים (יום א') לריצה בשמורת הטבע יער ריחן הסמוך לישוב. בשעות הערב לאחר שלא הצליח ליצור איתה קשר הזעיק בעלה בנימין את כוחות הבטחון.

תיעוד ממצלמת אבטחה: אסתר בתיעוד אחרון בזמן הריצה.

צוותי הסריקה בהם יחידת חילוץ שומרון, מתנדבים אזרחים מהישובים הסמוכים, בהם רבש"צים, צוותי סריקה של צבא ומשטרה החלו בחיפושים אחריה.

בסביבות השעה 1 לפנות בוקר היא נמצאה ע"י אחת מיחידות הסריקה, ללא רוח חיים, כשגולגולתה מרוסקת.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיע למקום ויחד עם רב הישוב נאלץ להביא למשפחה את הבשורה המרה.

דגן אמר על האירוע המזעזע: "אישה יקרה מלאה כ"כ בטוב לב, בעזרה לאנשים, יוצאת בצהרי היום במרכז מדינת ישראל, לפעילות ספורטיבית דקה מהבית שלה, ונרצחת עי בני עוולה בצורה כ"כ אכזרית. ואני שואל איזה ברברים, כמו בימי הביניים, איזו אכזריות לרטש פרצוף של אשה בת 52 עם סלע בדם קר. מול איזה רשע אנחנו עומדים. ואני רוצה לומר בצורה ברורה לברברים האלו מהרשות הפלסטינית מול כל העולם: לעולם לא תשברו אותנו ההתיישבות בשומרון תפרח ותגדל ותבנה יחד עם כלל מדינת ישראל, כי אתם ברשות הפלסטינית הברברית בחרתם במוות ואנחנו בחרנו בחיים. אתם מתנהגים כמו ברברים בימי הביניים ואנחנו נמצאים בשנת 2020 ועם ישראל ינצח".

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

אסתר הורגן הייתה אם ל-6, שתי בנות וארבעה בנים. הקטן שבהם בן 13 חגג בר מצווה רק לפני כ-3 חודשים.

אסתר הורגן הי"ד.

יער ריחן הנו שמורת טבע סמוך לישובים ריחן וטל מנשה. אחת משמורות הטבע החשובות בצפון השומרון.

קרדיט צילום: יחידת החילוץ שומרון ובקעת הירדן.

פאראמדיק מד"א אסף תפוחי סיפר: "כשהגענו, הובילו אותנו למקום שבו שכבה אשה כבת 52 מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה, ללא דופק וללא כל סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה."

צילום: דוברות מד"א.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אסתר הורגן ז"ל נרצחה באכזריות כשיצאה לריצה ליד ביתה. כוחות הביטחון ישימו ידם על המרצח במהירות האפשרית ונבוא עמו חשבון. אני מבקש לשלוח תנחומים עמוקים למשפחה".

ח"כ בצלאל סמוטריץ: ‏"מתעוררים לאירוע קשה וכואב בצפון השומרון. שולח תנחומים למשפחתה של אסתר הורגן הי"ד ומבקש לחבק ולחזק את תושבי הישוב טל מנשה והשומרון כולו. כוחות הביטחון ישימו בעזרת השם את ידיהם על מבצעי הפיגוע הנורא הזה ויבואו איתם חשבון. "וניקיתי דמם לא ניקיתי".

שר הביטחון בני גנץ: "אני משתתף בצערה העמוק של משפחת הורגן בעקבות הרצח המתועב של אסתר ז"ל. כוחות הביטחון כבר פועלים כדי לשים את ידם על הרוצח המתועב. לעולם לא נקבל מציאות שחיי אדם הופכים להפקר."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
2 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
‏בעלה של הנרצחת אסתר הורגן: "תשובה ציונית הולמת יותר בניה יותר אור"
לפני 3 שנים

[…] אסתר הורגן בת 52 ואם ל-6 ילדים יצאה לריצה ונרצחה בפיגוע ביער ריחן בשומרון […]

trackback
הוציא פיגוע בתגובה למות אסיר בכלא: הותרו לפרסום פרטים מחקירתו בשב״כ של רוצח אסתר הורגן ז״ל
לפני 3 שנים

[…] ב-24/12/20 לחקירת שב"כ חשוד בביצוע פיגוע הרצח האכזרי של אסתר הורגן ז"ל, אשר בוצע ביום […]

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 5:52, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה