חדשות בארץ

שני ילדים נהרגו ושניים נוספים נפצעו קשה בתאונה בין רכב למשאית חונה סמוך ללטרון

צוותי רפואה ביצעו החייאה וקבעו את מותם של שני ילדים שנפצעו אנוש בכביש 1 בסמוך לשער הגיא. נהג הרכב נפצע בינוני ולילד נוסף ששהה ברכב שנפצע בינוני עד קשה.

בשעה 13:18 התקבל דיווח על רכב פרטי שהתנגש במשאית חונה בכביש 1 סמוך למחלף שער הגיא. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה קבעו את מותם של ילד כבן 5 וילד כבן 7 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם, 2 פצועים במצב קשה בהם: נער כבן 14 עם חבלה רב מערכתית וגבר כבן 25 עם חבלה רב מערכתית במצב קשה. צוותי כיבוי פעלו בזירה.

מתנדב זק״א מצוות בית שמש מטפלים בכבוד המת בזירה הקשה, נסיבות האירוע נחקרות ע״י בוחני התנועה של המשטרה במקום.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

ציבור הנהגים מתבקשים להשמע להנחיות השוטרים במקום ומומלץ לבחור בדרכים חלופיות.

אחד החובשים, מתנדב באיחוד הצלה, שהגיע אל התאונה הקטלנית גילה שמדובר באחיינים שלו.

מדובר בשני ילדים של יעקב ורחל יונגרייס מבית אל שהיו בדרכם לשבת אצל משפה, ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס ז"ל, נכדיהם של אבי ואורה כהן, הבן יאיר פצוע וזקוק לתפילה. הלוויה תתקיים במוצאי שבת.

מוטי הרוש חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית שחנתה בשולי הדרך. בסיוע חובשים נוספים ביצענו החייאה על שני ילדים שלמרבה הצער נקבע מותם. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לנהג הרכב שנפצע בינוני ולילד נוסף ששהה ברכב שנפצע בינוני עד קשה".

צילום: דוברות איחוד הצלה.

פראמדיק במד"א אילן גור ארי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב שהתנגש במשאית, מחוץ לרכב שכבו 4 נפגעים, ילד כבן כבן 5 וילד כבן 7 היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית קשה. לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם במקום, נער כבן 14 ונהג הרכב כבן 25 סבלו מחבלה רב מערכתית קשה לאחר טיפול ראשוני בשטח פנינו אותם בדחיפות לבית החולים שמצבם מוגדר קשה."

חובש הצלה אברומי כץ שהגיע בזריזות למקום סיפר: "הגעתי לזירת תאונה קשה מאוד, עם מספר נפגעים במצבי פציעה שונים, שנגרמה כתוצאה מרכב שפגע במשאית חונה בשוליים. יחד עם פראמדיקים וכוננים נוספים של מד"א, הענקנו טיפול רפואי למספר נפגעים, ביניהם שני ילדים (5,7) אשר לאחר מאמצי החייאה נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותם. בנוסף הענקנו טיפול רפואי לשאר נוסעי הרכב הפרטי נער ומבוגר אשר סבלו מפגיעה רב מערכתית, והם פונו במצב קשה, על ידי ניידות טיפול נמרץ לבתי החולים בירושלים".

עמית סיני חובש איחוד הצלה סיפר: "תוך כדי נסיעה בנתיב הנגדי באופנוע החירום של איחוד הצלה נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית שחנתה בשולי הדרך. בסיוע חובשים נוספים ביצענו בזירה פעולות החייאה על שני ילדים שלמרבה הצער נקבע מותם. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לנהג הרכב שנפצע ולנער נוסף ששהה עמו ברכב שנפצעו באורח קשה".

שלומי פרץ מתנדב זק״א שהגיע מהראשונים לזירה: ״כשהגעתי למקום ראיתי רכב פרטי מרוסק בחלקו האחורי של משאית שחנתה בשולי הכביש. שני ילדים כבני 5- ו7 חולצו מהרכב כשהם מחוסרי הכרה עם פגיעות קשות, ביצענו פעולות החייאה ממושכות שבסופם פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותם של השניים במקום.״

צילום: אלעזר רובינשטיין.

(קרדיט תמונות נוספות וסרטון: מתוך תיעוד שעלה ברשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
הקטל בכבישים: רוכב אופנוע נהרג ליד עכו, חברו נפצע קשה – הרוג חמישי בסופ"ש
לפני 3 שנים

[…] האחרת נפצעה אנושות. הבוקר נהרג בן 6 בנגב, אתמול נהרגו שני אחים בני 5 ו-7 בתאונה ליד מחלף […]

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:13, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה