ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

‏הנדל והאוזר מצטרפים לגדעון סער: "מצבו המשפטי של נתניהו מכתיב את המצב הפוליטי" | צפו

‏יועז הנדל וצבי האוזר הודיעו כי הם מצטרפים למפלגתו של גדעון סער.

הנדל: מדינת ישראל נמצאת במשבר מניהוגתי מתמשך, שנתיים של כאוס פוליטי שמקורן אך ורק בהחלטה של נתניהו להעמיד את טובתו האישית לפני טובת המדינה. בבחירות הקורובת דרך ארץ תצטרף לתנועה של גדעון סער- צריך חלופה מימין לנתניהו."

צבי האוזר: מחר נדליק נר ראשון של חנוכה, בשנה מאוד לא פשוטה שעוברת עלינו. המכבים נלחמו כנגד כל הסיכויים והביאו את האור, אין לי ספק כי הדרך החדשה שאנו יוצאים אליה היום, בהובלת גדעון סער, תביא את האור למדינת ישראל.

נאומו של שר התקשורת ויו״ר דרך ארץ יועז הנדל בהצהרה:

שלום לכולם. מדינת ישראל במשבר מנהיגותי מתמשך. שנתיים של כאוס פוליטי שמקורן אך ורק בהחלטה של נתניהו להעמיד את טובתו האישית לפני הלאומית. עשיתי כל מה שאני יכול כדי שתקום ממשלת אחדות ממלכתית. התפשרנו, קיווינו, אבל נתניהו לא ניצל את ההזדמנות לרדת מבמת ההיסטוריה כראוי.

מצבו המשפטי הכתיב את המצב הפוליטי ומכאן את דרך קבלת ההחלטות לגבי המשבר הכלכלי-חברתי בימי קורונה. אין מקום לעוד פשרות. בבחירות הקרובות דרך ארץ תצטרף לתנועה של גדעון סער. צריך חלופה מימין לנתניהו. גדעון הוא הבית המדויק לכל אנשי ימין ממלכתי כמונו. לא ימין של פולחן מנהיגות אלא ימין אידיאולוגי של גדעון סער שמאמין בשלמות העם והארץ.

גדעון מציג מנהיגות אחראית, ממלכתית ומאחדת עם ניסיון עשיר בכנסת ובממשלה. ובעיקר מביא קול לאומי וממלכתי. מגיעה לנו מנהיגות שתאחד את העם בניגוד למנהיגות המפצלת של נתניהו.
מגיע לנו מנהיגות ימנית שהגדרתה העצמית היא אהבת הארץ ולא דרך שנאת האחר, השמאלני, הערבי, היריב הפוליטי. להיות ימני זה לא להיות ביביסט ולקבוע עמדות על פי מה שטוב למנהיג.
להיפך, זו תפיסת עולם קבועה שיודעת להתווכח מתוך כבוד. זה אידאולוגיה וערכים. זה גדעון ואנחנו ועוד רבבות רבות של ימין ממלכתי שראויים לבית פוליטי.

הליכוד התבלבל בשנים האחרונות, גדעון לא.
אני רואה במו עיני מה המשמעות של עיסוק בטפל ולא בעיקר בתחום תשתיות התקשורת.
אזרחי ישראל כולם חווים את זה עכשיו ומבינים עד כמה חשובה ענייניות ומסירות.

נפעל בכנסת ובממשלה בחזית מול נתניהו כדי לתת מענה לצרכי הציבור ונפעל בבחירות, כדי שתיווצר הנהגה שתהיה ראויה לעם הנפלא הזה.
שוחחתי מוקדם יותר היום עם שר הביטחון בני גנץ. אני מעריך אותו מאוד. הוא פטריוט ישראלי וציוני אמיתי. עבדנו עד עכשיו בשיתוף פעולה ונדע גם לעבוד בעתיד.

כל אחד מהמקום האידאולוגי שלו. מדינת ישראל היא נס גלוי. אנחנו נשמור עליה – עליה, ורק עליה. אף אדם ולא משנה כמה שנים הוא בשלטון אינו בא לפני המדינה ותושביה.

נאומו של יו"ר ועדת החוץ והבטחון, ח"כ צבי האוזר בהצהרה המיוחדת של 'דרך ארץ' בכנסת:

בשנתיים האחרונות, מאז נבחרתי לכנסת, פעלתי כמיטב יכולתי לנסות ולהביא אחדות לישראל,
עשיתי זאת גם במחיר פשרות לא פשוטות.

יועז ואני, ראינו לנגד עיננו חברה משוסעת ומתפרקת, פעלנו למנוע ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה הערבית המשותפת שהייתה מרסקת עוד יותר את הלכידות, והעדפנו במודע לתת סיכוי לממשלת אחדות. אבל נתניהו בחר להמשיך ולפלג את ישראל דווקא בשעת משבר קשה מנשוא. לצערנו, ממשלה זו כשלה בתפקידה.

בנקודה בה אנחנו נמצאים כעת, ברור לחלוטין שחלופה לנתניהו תקום רק מימין. יש רק אדם אחד שמתאים למשימה הזו, אני מכיר אותו, מפעילות פוליטית ואידיאולוגית כבר 37 שנים:
עוד לפני הצבא, באוניברסיטה, ובתפקידים ציבוריים.

מהיכרות אישית קרובה עם כל המועמדים לראשות ממשלה אני יכול לקבוע בלב שלם שגדעון סער הוא האיש המתאים ביותר לראשות הממשלה.

היכן שאני מזהה פזיזות ותזזיתיות אצל אחרים, אני מזהה אצלו קור רוח, שיקול דעת, ואחריות.
הוא האיש היחיד בשעה קשה זו, יכול לאחד סביבו את עם ישראל, ולהבטיח מנהיגות מנוסה וממלכתית שאנו כה זקוקים לה.

שנים הלכנו יחד, גדעון ואני, במחנה הלאומי -גאוותנו וביתנו. בשנים האחרונות היו מי שניסו לשנות את פניו של המחנה הלאומי. אני יודע שרבבות עדיין מצביעים 'ליכוד' וגם 'ימינה' הם עושים זאת בחריקת שיניים, בקריצת עין ובתחושה ש"אין ברירה אחרת".

חבריי, היום לראשונה יש לכם ברירה!
לכם, ולכל אנשי המחנה הלאומי, יש במי לבחור!
אני יודע, יגדפו אתכם, יטנפו עליכם, אבל אתם יודעים את האמת,
ואנחנו יודעים אותה: "אתם אוהבים את מדינת ישראל"; אתם הימין האמיתי, הערכי, האידאולוגי, היום, סוף, סוף
יש לכם שוב בית!

"דרך ארץ" מודיעה היום על הצטרפותה לתנועה של גדעון סער, ועל תמיכתה במועמדותו לראשות הממשלה בבחירות הקרובות.

אני קורא לכם להצטרף אלינו, להקמת תנועה לאומית רחבה ומאוחדת בראשות גדעון סער.
בית פוליטי לימין הממלכתי שחיפשנו שנים.

מחר נדליק נר ראשון של חנוכה, בשנה מאוד לא פשוטה שעוברת עלינו. המכבים נלחמו כנגד כל הסיכויים והביאו את האור, אין לי ספק כי הדרך החדשה שאנו יוצאים אליה היום, בהובלת גדעון סער, תביא את האור למדינת ישראל.

חג חנוכה שמח!

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 1:36, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה