ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

‏נתניהו אחרי אישור פיזור הכנסת בטרומית: "לא צריך ללכת לבחירות" | צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאום אחרי אישור פיזור הכנסת בקריאה טרומית: "אני עוסק בהתמודדות עם הקורונה יום-יום שעה-שעה. אתמול לפנות בוקר שוחחתי עם מנכ"ל פייזר. גם דיברתי עם מודרנה, עם ראש ממשלת יפן. המטרה שלי זה להביא כמה שיותר חיסונים, כמה שיותר מנות וכמה שיותר מהר. החיסונים יגיעו בקרוב.

יש לנו עוד משימה, לעזור כלכלית לעסקים ולאזרחים. שר האוצר ואני נביא עזרה נוספת לעסקים הקטנים והעצמאיים. אנחנו יכולים לעשות זאת כי הפכנו את ישראל למעצמה כלכלית עם יזמות, עם גז ועם הייטק.

אלו ימים דרמטיים משום שיש גם אתגרים ביטחוניים לא פשוטים. האויבים שלנו לא עוצרים בקורונה ומנסים לפגוע בנו כל הזמן. אני חוזר ואומר, מי שמנסה לפגוע בנו, אנו נפגע בו. בימים דרמטיים כאלו לא צריך ללכת לבחירות. עם ישראל רוצה אחדות ולא בחירות, הוא רוצה חיסונים ולא תשדירי בחירות.

מה שלמדנו מהקורונה זה שהנגיף לא מבדיל בין ימני לשמאלני, בין יהודי לערבי. הדרך היחידה לנצח את הקורונה היא ביחד. צריך לשים את הפוליטיקה בצד. לצערי בני גנץ נגרר אחרי לפיד ובנט כי להם אין בעיה. להם לא אכפת כי אין להם שום אחריות אז הם מוכנים לגרור לבחירות נוספות וזה לא אחראי. הציבור הישראלי רוצה אחריות, הוא רוצה אחדות. הוא רוצה ממשלה שעובדת יחד למענו".

יו״ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ אמר בתגובה: ״נתניהו, תמה עת התרגילים. נגמר מסע ההסתרות והשקרים- הגיע מבחן המעשים. דווקא בגלל האתגרים הגדולים שלפתחנו, הפיגוע הכלכלי שאתה עושה באזרחי ישראל בזמן שמגיפה כלכלית, רפואית וחברתית משתוללת, מראה שאיבדת את זה. כולנו יודעים את האמת, גם אתה – אם לא היה משפט – היה תקציב. אם לא היה משפט הייתה ממשלה מתפקדת. אם לא היה משפט- הייתה אחדות. האחריות עליך ורק עליך״.

מימינה נמסר בתגובה למתקפה של נתניהו: "שוב הליכוד עוסק בפוליטיקה, הפצת שנאה בעם ובאינטרסים אישיים על חשבון אזרחי ישראל.
רק ימינה בראשות נפתלי בנט תשתלט על הקורונה, תשקם את הכלכלה ותאחד את העם."

שר החוץ, גבי אשכנזי, הגיב בטוויטר: "רבע שעה של נאום, והמילה החשובה ביותר נעלמה מדף המסרים. תקציב. 9 מיליון אזרחים מבקשים וודאות כלכלית. כולם כבר יודעים שאם לא היה משפט, היה תקציב למדינה. זה הזמן לדאוג גם לחיסון כלכלי ולאשר תקציב לשנת 2021."

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר בתגובה: "ישראל צריכה לצאת לדרך חדשה, ממשלה רזה, ישרה שתזכה לאמון הציבור, תטפל בקורונה ותטפל בכלכלה. בנימין נתניהו שבר היום אפילו את שיאי הציניות של עצמו. האיש כל היום מתעסק בהסתה ושנאה, ואז הגיע בערב לטלוויזייה ודיבר נגד הסתה ושנאה. כל היום מתעסק בפוליטיקה מהסוג הכי קטן וגרוע, ואז הולך בערב לטלוויזיה ואומר תפסיקו להתעסק בפוליטיקה. הפר כל הסכם שחתם עליו אי פעם, ואז הלך בערב לטלוויזיה ואמר למה שותפיי מפרים הסכמים. נכשל כישלון טוטאלי בטיפול בקורונה ובכלכלה, ואז הלך ושיקר שהוא הצלחה כבירה כשכולנו יודעים שהנתונים הם הפוכים. בגלל זה הוא צריך ללכת הביתה. ישראל צריכה לצאת לדרך חדשה, ממשלה רזה, ישרה שתזכה לאמון הציבור, תטפל בקורונה ותטפל בכלכלה."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 1:30, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה