ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

‏נתניהו: ״אני קורא לבני גנץ ללכת לאחדות ולהימנע מפיזור הכנסת – אנחנו לא צריכים בחירות עכשיו״

ראש הממשלה נתניהו בביקור במנהלת אכיפת הקורונה: "אנחנו נצביע מחר נגד פיזור הכנסת ובעד אחדות. אני קורא לבני גנץ ללכת לאחדות ולהימנע מפיזור הכנסת. אנחנו לא צריכים בחירות עכשיו. יש לנו הישגים ביד, יש לנו מאמץ אמיתי להוריד את התחלואה, להביא חיסונים לכל אזרחי ישראל, להביא עוד סיוע לעסקים ולאזרחים – צריך לעשות את כל זה ביחד."

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום ב"מנהלת האכיפה הארצית קורונה", יחד עם שר הבט"פ אמיר אוחנה, ר' המל"ל מאיר בן שבת, מ"מ המפכ"ל מוטי כהן ומנהל "מגן ישראל" פרופ' נחמן אש, על מנת לעקוב מקרוב אחר אכיפת ההגבלות ע"י משטרת ישראל.

רה"מ נתניהו שמע סקירות על אכיפת ההגבלות בכל הארץ ממפקדים ובכירים במשטרה.

ראש הממשלה נתניהו בתום הביקור: "אני חייב להגיד שאני מתרשם שיש מאמץ אדיר של המשטרה. המפגש בין השוטר לאזרח או לבעל העסק הוא מפגש קשה, ואני רוצה להביע הערכה למאמצים שאתם עושים בתנאים לא פשוטים. עם זאת, אנחנו חייבים להדק ולשפר את האכיפה, ועל כך דיברנו היום. דיברנו על כמה צירים מרכזיים, אנחנו רוצים לרכז את מאמץ האכיפה ואת מאמץ הפעולה שלנו בצירים שמהם באה התחלואה, כרגע זה מרוכז בכמה יישובים ובכמה מקומות, ואנחנו רוצים לרכז בהם מאמצים מיוחדים.

קודם כל, הבאים והיוצאים מטורקיה, שהיא מדינה אדומה – אנחנו פועלים כדי לצמצם או למנוע את הדבר הזה.

הדבר השני, יש יציאה של אזרחי ישראל הערבים ביהודה ושומרון, מקום נגוע חזק מאוד, הם חוזרים ומדביקים – ולכן אנחנו חייבים למצוא את האמצעים שעל כך דיברנו כדי לצמצם את המגע הזה.

דבר שלישי, יש מבודדים שמפירים את הבידוד ועל ידי כך הם יוצאים ומדביקים קהילות שלמות. אנחנו מרכזים את המאמץ הזה, דיברתי גם עם השוטרים והשוטרות על המאמץ הזה. יש עוד כמה צירים שאנחנו פוקדים עליהם כדי לרכז את המאמצים שלנו במקומות שמפיצים את המחלה. זה אומר גם הידוק הכתרים – יש יישובים אדומים, ויש בעיה איך לכתר אותם. זו בעיה לא כל כך של המשטרה, זו בעיה משפטית שאנחנו מנסים לפתור אותה, ואם צריך גם נלך לחקיקה בעניין הזה.

אלה הדברים העיקריים שאני ראיתי כאן והתרשמתי מהעבודה הטובה שנעשית, וגם כיוונתי וליכדתי, יחד עם חבריי כאן, את המאמץ בצירים שיכולים לצמצם את התחלואה."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 0:44, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה