חדשות בארץ

מתחילת השבוע הגישה המשטרה 26 כתבי אישום בסחר בסמים מסוכנים במסגרת הפעלת סוכן

כחלק מהמאבק המתמשך של משטרת ישראל נגד תופעות פשיעה חמורות הפוגעות בביטחון האישי וביניהם הסחר באמצעי לחימה ובסמים מסוכנים ועל מנת לאפשר שגרת חיים בטוחה לאזרח הנורמטיבי, הופעל על ידי היחידה המרכזית של משטרת ישראל סוכן סמוי שפעל בקרב העבריינים לאורך חודשים ארוכים ורכש מהסוחרים 7 רובים מסוג "קרלו" בשווי של כ-100,000₪ , תחמושת וסמים מסוכנים במשקלים שונים מסוג: קוקאין, MDMA, LSD, חשיש ומריחואנה.בתאריך 5/5/19 עם המעבר לשלב החקירה הגלויה, נעצרו 45 חשודים בעבירות סחר באמצעי לחימה ובסמים מסוכנים.

מתחילת השבוע ועד היום(12-14/5/18)חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה בבימ"ש שלום נצרת 26 כתבי אישום כנגד 21 נאשמים באישומים:סחר בסמים מסוכנים, קשירת קשר לביצוע פשע,החזקה/שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית,נהיגה בזמן פסילה.

בנוסף ,כנגד 3 נאשמים תלויים עונשי מאסר על תנאי למשך חודשים ארוכים בעבירות זהות שלא הרתיעו את הנאשמים לסחור בסמים מסוכנים.יחידת התביעות תבקש מבית המשפט להטיל בנוסף את עונשי המאסר על תנאי במידה ויורשעו.

הנאשמים כולם עדיין נתונים במעצר ובנוסף אליהם ישנם עוד 9 חשודים העצורים בחשד לסחר באמצעי לחימה ובימים הקרובים באמצעות פרקליטות מחוז צפון יוגשו הצהרות תובע וכתבי אישום בעבירות אלו.

במשטרה ציינו, משטרת ישראל פועלת במישור הגלוי והסמוי תוך הפעלה של כלל האמצעים והכוחות במטרה לאתר את העבריינים הפוגעים בביטחונו של האזרח, במטרה להביאם לדין, להרחיקם מהחברה ובכך לחזק את הביטחון האישי של הציבור.משטרת ישראל תמשיך במאבקה הבלתי מתפשר בתופעת הסחר באמצעי לחימה ובסמים מסוכנים המובילים לתופעות פשיעה נוספות הפוגעות בשלומו ובביטחונו של האזרח הנורמטיבי.

קרדיט: דוברות המשטרה

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:22, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה