חדשות בארץ

הבעל מאס בארוחות שמכינה אשתו ומעדיף Take Away – האישה הפגועה רוצה להתגרש

הקורונה מספקת כך מסתבר לא מעט עימותים ומחלוקות בין בני זוג וחלקן אף נשמעות הזויות…אחת מהן, תידון בקרוב בפני דייני בית הדין הרבני האזורי בחיפה, בשל העובדה שתושבת הצפון הגישה תביעה להתגרש מבעלה באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר מומחה לדיני משפחה וירושה, לנוכח העובדה שבעלה מסרב לטענתה לאכול את המטעמים שהיא מכינה ומעדיף להזמין פעמיים ביום בצהריים ובערב Take Away ממסעדות שונות וגורם בכך לבזבוז כספיהם ואף לפגיעה בביטחון העצמי שלה…

בני זוג תושבי הצפון, הנשואים זה כ-25 שנה, ייפגשו בקרוב על מדרגות בית הדין הרבני האזורי בחיפה לאחר שיחסיהם עלו על שרון בתקופת הקורונה בגלל שלטענת האישה באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, "הבעל טוען שהאוכל שהאישה מכינה משעמם…חסר טעם וחסר מעוף…ולכן, הוא מעדיף להזמין מדי יום ולעיתים קרובות אף פעמיים ביום בצהריים ובערב Take Away ממסעדות שונות באזור".

מסתבר כי כל ניסיונות הגישור בין בני הזוג שבהם היו מעורבים גם שלושת ילדיהם של בני הזוג שכבר אינם מתגוררים בבית המשפחה כשלו והבעל טוען לדברי האישה כי, "בתקופת הקורונה הוא גילה טעמים חדשים…וכי הוא רואה אף כסיוע לעסקים – מסעדות ובתי קפה בכך שהוא מזמין מהם Take Away…".

האישה טוענת באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, "הבעל, נוהג להעליב את האישה ולומר לה שהיא לא מגוונת ומשילדיהם עזבו את הבית הוא ראוי ליהנות מאוכל איכותי ולא מעוד שניצל ועוף…".

"הבעל נוהג לצפות באדיקות בתכניות בישול בטלוויזיה ונהיה לפתע אנין טעם ואף מעדיף להזמין מנות יקרות ב- Take Away ומבזבז כסף רב עליהן למרות שהוא נמצא בחל"ת והאישה עסקה במשך מרבית שנות נישואיהם בגידול ילדיהם והעדיפה בשל כך להיות עקרת בית…", נטען ע"י האישה באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר.

"לנוכח העובדה שמערכת היחסים בין בני הזוג נקלעה למצב בלתי הפוך ובמשך מרבית שעות היום, נאלצת האישה להתמודד עם אורח חיים פזרני של הבעל, לא נותרה לה בררה, אלא להתגרש ולנסות ולחשב מסלול מחדש בחייה", נטען בכתב התביעה לגירושין ע"י ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר.

הבעל מצידו, טרם התייחס לכתב התביעה לגירושין שהגישה אשתו.

(בתמונה: עו"ד גיא אופיר. צילום שרית נס)

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 14:19, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה