חדשות בארץ

שני הרוגים ושני פצועים בפיצוץ בלון גז באשדוד

צוותי רפואה קבעו את מותם של שני פועלים והעניקו סיוע ראשוני לשני נפגעים בפיצוץ בלון גז במפעל ברחוב העוגן באשדוד.

מקסים קולגה חובש איחוד הצלה מספר על הטיפול בזירה באשדוד.

בשעה 07:47 התקבל דיווח על מיכל שהתפוצץ במפעל למתכות ברחוב העוגן באזה"ת צפוני באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה מדווחים מהמקום בשלב זה על 4 נפגעים, בהם 2 גברים כבני 40 ללא סימני חיים וגבר נוסף כבן 40 במצב בינוני שמפונה לבי"ח אסותא באשדוד עם חבלות בגפיים. פצוע נוסף פונה באופן עצמאי. במקום נערכות סריקות לאיתור נפגעים נוספים.

כוחות גדולים של משטרה נמצאים כעת במפעל המתכת באשדוד, שם החלו בטיפול בזירת הפיצוץ.

צילום: דוברות משטרת ישראל.

מבדיקה ראשונית עלה כי ככל הנראה מדובר בתאונת עבודה שאירעה במהלך עבודות שבוצעו במקום ואשר במהלכה קיפחו את חייהם שני עובדים ועובד שלישי נפצע.

חבלנים וחוקרי זירה של משטרת ישראל ממשיכים באיסוף הראיות מהמקום, חקירת האירוע נמשכת.

צילום: דוברות משטרת ישראל.

הפראמדיק מד"א מתן כהן ומיכאל ארליכמן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו הרס, גבר כבן 35 חולץ ע"י אנשים במקום כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעה קשה ברגל. הם הכניסו אותו לרכב פרטי ויצאו איתו לחבירה איתנו. העלנו אותו לאמבולנס ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים תוך טיפול מציל חיים כשמצבו בינוני ובהמשך הוא הורדם. במקום האירוע אותרו 2 גברים כבני 40 מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית קשה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם במקום. הסריקות לאיתור עובדים נוספים שהיו במפעל נמשכות. אנחנו כאן עם כוחות גדולים וערוכים להעניק טיפול רפואי אם ימצאו נפגעים נוספים."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

מקסים קולגה חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בשלושה נפגעים שוכבים, בסיוע חובשים נוספים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגע במצב קשה, לצערי שני נפגעים נוספים לא נותר אלא לקבוע את מותם עקב אופי הפציעות מהן סבלו".

צילום: דוברות איחוד הצלה.

חובש הצלה אליעזר שטייסל סיפר: "הגענו למפעל בעקבות דיווח על פיצוץ במקום, מצאנו במקום מספר נפגעים במצב פציעה שונים, בהם שני פועלים עם חבלה רב מערכתית, אשר לאחר בדיקות רפואיות נאלצו הפראמדיקים של מד"א לקבוע את מותם. בנוסף הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפצוע כבן 40 במצב בינוני עם חבלה בגפיים, והוא פונה במהירות להמשך קבלת טיפול רפואי בבית חולים אסותא בעיר".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 23:13, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה