ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

‏בארה"ב מחכים להכרזה על ביידן – גמזו לערבים: "החתונות יגרמו להלוויות" | כותרות השבת

בארה"ב המועמד הדמוקרטי לנשיאות, ג'ו ביידן, נמצא על סף ניצחון בפנסילבניה, שתספיק לבדה כדי להביאו אל היעד של 270 אלקטורים – המספר הדרוש לניצחון בבחירות. זאת על אף טענות רבות לזיוף קולות, תוך ספירת פתקים של שמות מצביעים שאינם בחיים.

כאשר עלה ביידן לבמה בדלאוור לקראת השעה 06:00 (שעון ישראל) אמר: "אנחנו לא יכולים להכריז על ניצחון כרגע, אבל המספרים מציגים לנו סיפור ברור ומשכנע – אנחנו הולכים לנצח בבחירות האלה". הנשיא דונלד טראמפ, קרא ליריבו שלא להכריז על ניצחון – והודיע כי הוא מתכנן מאבק משפטי נגד התוצאות החשודות.

ממונה הקורונה, פרופ' רוני גמזו, קרא פעם נוספת לחברה הערבית להימנע מקיום חתונות לאור העלייה בתחלואה – והודיע שיפעל לעצירת האירועים המתקיימים בשטחי הרשות כדי להתחמק מאכיפה. גמזו לערבים: "החתונות יגרמו להלוויות".

מאהר אל-אחרס, מחבל הג'יהאד האיסלאמי שנעצר מינהלית, סיים אמש את שביתת הרעב שלו אחרי 103 ימים, לאחר שהגיע להסכם עם מערכת הביטחון בישראל ולפיו הוא ישוחרר בתום ריצוי מעצרו ב-26 בנובמבר ומעצרו לא יוארך שוב.

צילום: דוברות הרשימה המשותפת.

הח"כים אחמד טיבי, אוסאמה סעדי, ווליד טאה ועופר כסיף (הרשימה המשותפת) הגיעו יחד עם יו"ר ועדת המעקב מוחמד ברכה לבית החולים קפלן בו אושפז אל-אחרס, שוחחו עמו וציינו כי המעצר המנהלי הוא כלי אנטי דמוקרטי.

צילום: דוברות הרשימה המשותפת.

הברחת סמים סוכלה בחטיבה המרחבית פארן, בגבול מצרים. הכוחות המסכלים, גדוד קרקל ויחידת מודיעין גבולות נגב במשטרה, זיהו התקרבות לגדר משני צידי הגבול והחלו בנוהל מעצר חשוד שכלל ירי. בתגובה, שני החשודים ניסו לברוח ואף הציתו את הרכב בו היו שקי הסמים – אך נעצרו והועברו לחקירה.

נהג רכב נהרג בתאונה עצמית בשדרות אבא חושי, סמוך לאוניברסיטת חיפה. התאונה אירעה לאחר שניידת משטרה זיהתה רכב נוסע בפראות, בניגוד לכיוון התנועה. הוא נמלט ממחסום משטרתי שהוצב בצד הדרך ובפגע בעמוד תאורה, מה שהעלה אותו באש והביא למותו של אחד הנוסעים. ארבעה צעירים בשנות ה-20 לחייהם ונער בן 17, תושבי בסמת טבעון, נעצרו בחשד למעורבות באירוע.

צילום: דוברות המשטרה.

‏חשד לרצח בשגב שלום: בן 40 נורה למוות בכניסה ליישוב.

צילום: דוברות המשטרה.

גורמי ביטחון עירקיים ירו למוות לפחות במפגין אחד נגד הממשלה ופצעו יותר מ-40 אחרים בעיר בצרה שבדרום המדינה – כך מסרו גורמי ביטחון וארגוני זכויות אדם. זהו ההרג הראשון של מפגין על ידי כוחות הביטחון בבצרה מאז כניסתו של ראש הממשלה מוסטפא אל-כאזימי לתפקידו בחודש מאי האחרון.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוחח היום עם עמיתו הצרפתי עמנואל מקרון על הסכסוך בנגורנו-קרבאך – כך הודיע הקרמלין. לפי ההודעה הרוסית, המנהיגים הביעו דאגה בשל ההתנגשויות בין כוחות ארמנים אתניים לאזריים באזור, ובשל מעורבותם של לוחמים מסוריה ולוב בסכסוך.

ראש ממשלת צרפת ז'אן קסטקס כינה את האסלאמיסטים הקיצוניים "אויבי המדינה", בעקבות הפיגוע שאירע בניס לפני שבוע. "אנחנו מכירים את האויב, יש לו שם – זה נקרא אסלאמיזם רדיקלי", אמר קסטקס באירוע זיכרון לפיגוע בניס. הוא הוסיף כי האסלאמיזם הקיצוני הוא "אידיאולוגיה פוליטית המעוותת את הדת המוסלמית על ידי סילוף כתבי הקודש שלה".

גורמי ביטחון עירקיים ירו למוות לפחות במפגין אחד נגד הממשלה ופצעו יותר מ-40 אחרים בעיר בצרה שבדרום המדינה – כך מסרו גורמי ביטחון וארגוני זכויות אדם. זהו ההרג הראשון של מפגין על ידי כוחות הביטחון בבצרה מאז כניסתו של ראש הממשלה מוסטפא אל-כאזימי לתפקידו בחודש מאי האחרון.

ראש היחידה המשטרתית נגד טרור בוווינה הושעה בשל פרטים חדשים שהתגלו פרטים שהיו ידועים לרשויות הביטחון במדינה, ולא הובילו לסיכול הפיגוע השבוע שהביא לארבעה הרוגים. מפקד משטרת וינה אמר כי אריך זוויטלר, ראש הסוכנות למלחמה בטרור בעיר, "ביקש להיות מושעה מתפקידיו".

מזג האוויר מחר (ראשון) יהיה מעונן חלקית, תחול עלייה בטמפרטורות והן תהיינה מעט גבוהות מהממוצע לעונה. בשעות הבוקר ייתכן גשם מקומי במישור החוף וקיים חשש לשיטפונות בנחלי המזרח. בצפון הארץ ינשבו רוחות מזרחיות ערות.

כ-100 אלף מטיילים פקדו השבת את הגנים הלאומיים ושמורות הטבע. 2000 מבקרים בחרו ללון בחניוני הלילה ברחבי הארץ.

בין האתרים הבולטים: ירקון תל אפק עם 4000 מטיילים, קיסריה עם כ 3100 מטיילים, בניאס ועין גדי עם כ 2100 מטיילים בכל אחד מהאתרים, בית גוברין ואשקלון עם 1800 מטיילים בכל אחד מהאתרים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 5:05, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה