ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

המשפחה עברה לינץ' – האבא הגיש תלונה ונחקר

משפחה מגוש שילה נקלעה לפני מספר ימים למארב מתוכנן של מחבלים, אשר חסמו את רכבם במחסום אבנים ורגמו את רכב המשפחה בסלעים, בנס המשפחה וילדהם לא נפגעו, ואב המשפחה נאלץ להניס את המחבלים בירי באוויר. אתמול (ב') שהגיע האב להגיש תלונה כנגד המחבלים בתחנת משטרת בנימין, לתדהמת האב הוא נחקר האב באזהרה ונפתח כנגדו תיק פלילי בגין הירי באוויר.

ברכב שהו בעת הלינץ' ההורים וארבעה מילדהם בגילאים 9,5,3, ותינוקת כבת שנה וחצי. מהסלעים התנפצה השימשה הקדמית של הרכב וברכב פגעו עוד כעשרה סלעים שגרמו נזקים כבדים לרכב המשפחה.

האם רננה תיארה את שעברו "צוק מימין ותהום משמאל. ופתאום אבנים, אני צועקת בקול כדי שבעלי יספיק לעצור. סלעי ענק מונחים על הכביש. ממש מולנו. אין שום אפשרות לעבור את זה, נעצרים. מה עושים? לנסוע רוורס בחושך עם הרכב הגדול בדרך הצרה הזו זה בלתי אפשרי. חצי שנייה ו… בום, אבנים פוגעות ברכב." תיארה.

"האוטו מטלטל עם כל מכה. צדו הימני של הרכב סופג עוד ועוד סלעים, השמשה הקדמית התנפצה, מאחור צורחים הילדים בבעתה, "ידיים מעל הראש" צעקתי להם, "להוריד את הראש, אבא ואמא מטפלים בזה. אל תדאגו". בום, שם צמוד לחלון ישנה חן, בת שנה וחצי הקטנה שלנו שמתעוררת וצורחת בקולי קולות." סיפרה.

כאמור, אבי המשפחה נאלץ לירות ירי אזהרה באוויר, דבר שהניס את המחבלים לכפר, לאחר שהתקשרו למוקד הביטחוני, המשפחה פינתה את האבנים מהכביש והמשיכה בנסיעה. בהמשך גילתה המשפחה כי בהמשך הדרך פוזרו סלעים נוספים על הכביש "ממש מלכודת מוות" אומרת רננה.

רננה ממשיכה ומתארת את שעברו שהגיעו לתחנת המשטרה להגיש תלונה על הלינץ' "מגיעים לתחנת משטרה יחד. ואז השוטר פונה לאורי: "אתה רוצה לדבר עם עורך דין לפני שאנחנו מתחילים את החקירה?", מה? חקירה??? על מה?? אנחנו שואלים, השוטר עונה – "את זה אתה תשמע בחקירה עצמה… שהשתמשת בנשק".
אנחנו המומים ומזועזעים.. אין מילים. חטפנו אבנים! ירינו יריה אחת בודדת באוויר להגנה ורוצים לחקור אותנו ולפתוח על זה תיק פלילי?! מה קורה כאן??. ציפנו לחיבוק וחיזוק מהמשטרה על המהלך שלנו. לקבל את הטופס ולהמשיך הלאה בבירוקרטיה עד שנצליח לתקן את מה שהמחבלים עשו. ועכשיו הופכים את אורי לפושע?? תיק פלילי??." הוסיפה.

עו"ד נתי רום, סייע מטעם ארגון חוננו לאב בתחנת המשטרה. לאחר החקירה שוחרר אב המשפחה ללא כל תנאי. גם ראש מועצת בנימין ישראל גנץ תמך וסייע לאב המשפחה ואף עמד בקשר עם גורמים במשטרה, דבר שסייע לשחרורו המהיר של האב.

עו"ד נתי רום מסר "לא יתכן שנפגעי עבירה, משפחה שניצלה מלינץ', במקום לקבל את כל הסעד ואת כל העזרה ממשטרת ישראל מקבלים יחס של פושעים, נפתח להם תיק והם זקוקים לסיוע של עו"ד. עולם הפוך ראיתי. מידי לילה בכל כפרי יו"ש מתבצע ירי מסיבי ומשטרת ישראל לא עושה דבר, בעוד שיהודי שנאלץ להגן ביריה בודדת על חייו ע"פ חוק, ומתוך הגנה עצמית נאלץ להיחקר, זה אבסורד, הנחת היסוד שיהודי שיורה הוא פושע חייבת לעבור מהעולם."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 0:19, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה