ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

‏הסכם שלום עם בחריין, ישראל נערכת לסגר כללי | כותרות השבת

הבית הלבן מסר כי שר החוץ של בחריין עבד אל-לטיף אל-זיאני יחתום בשבוע הבא על הסכם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. זאת, במקביל להסכם לנרמול היחסים שייחתם בשבוע הבא בוושינגטון בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות. יועצו המדיני של מלך בחריין חלאד בן אחמד אל-חליפה אמר כי כינון היחסים עם ישראל משרת את הביטחון, והיציבות במזרח התיכון. "זהו מסר חיובי כלפי העם בישראל ולפיו שלום צודק וכולל עם העם הפלסטיני הוא הדרך הטובה ביותר והוא משרת את האינטרסים האמיתיים של כל עמי האזור", אמר יועצו של המלך. מוקדם יותר, שתי המדינות הודיעו כי הסכימו לכינון היחסים בינהן.

חמאס תקף את הסכם נרמול היחסים בין ישראל לבחריין. "ההסכם הוא התעקשות ליישם את סעיפי עסקת המאה שמחסלת את הסוגיה הפלסטינית", נמסר. מוקדם יותר, הודיע נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כי ישראל ובחריין הסכימו לחתום על כינון היחסים בינהן.

ארגון חיזבאלה גינה את הודעת בחריין על החלטתה לנרמל את יחסיה עם ישראל. זאת, לאחר שאמש הודיעה הנסיכות על כוונתה לכונן קשרים דיפלומטיים מלאים עם ירושלים.

ארגון "הדגלים השחורים" הודיע היום כי מחר תתקיים מחאה בנתב"ג נגד נסיעתו המתוכננת של ראש הממשלה בנימין נתניהו לארצות הברית, לצורך חתימה על הסכמי נורמליזציה עם בחריין ואיחוד האמירויות. לפי הההודעה, המחאה תכלול שיירות רכבים והפגנה מחוץ לשדה התעופה החל מהשעה 14:00. "רגע לפני כניסה לסגר, במקום להתמודד עם האסון שהמיט, נתניהו בורח לארבעה ימים של קמפיין בארצות הברית", נכתב. "בזמן שאנחנו לא מבינים את ההנחיות ונאנקים תחת המשבר המחריף – הוא יהיה בקוקטיילים הזויים. מנהיג אמיתי היה נשאר לשמור ולחזק את עמו, אבל נתניהו עסק בחיפוש אחר מטוס פרטי עבורו, אישתו והבן המסית".

שריפה פרצה במגרש גרוטאות סמוך לאולמי "דאוד" בכפר יאסיף שבגליל המערבי. עשרה כלי רכב בוערים במקום, ארבעה צוותי כיבוי פועלים למניעת התפשטות השריפה לעסקים הצמודים. ישנו חשד כי השריפה נגרמה מהצתה.

צילום: דוברות כב"ה חוף.

המתווה של קבינט הקורונה לצמצום התפשטות נגיף הקורונה שיובא לאישור הממשלה, יכלול סגר מלא מיום שישי, ערב ראש השנה, בשעה 6:00 בבוקר. מערכת החינוך צפויה להיסגר ביום רביעי. לפי מתווה זה יותרו תפילות בשטח פתוח בקבוצות של עד 20 בני אדם.

מדו"ח שבועי שהגיש משרד הבריאות לוועדת החוץ והביטחון עולה כי מ-1 ביולי ועד היום התבקשו כ-978 אלף אנשים להיכנס לבידוד. בשבוע האחרון נכנסו לבידוד 164,655 איש. מספר המבודדים הגבוה בישראל ביחס למדינות אחרות מוסבר בעובדה שישראל היא המדינה היחידה שעושה שימוש בכלי דוגמת זה של השב"כ לאיתור מגעים של חולי קורונה עם אחרים.

‏צעיר נהרג בהתהפכות כלי רכב סמוך לבית ג’אן שבגליל העליון.

‏רוכב קטנוע בן 21 נפצע בינוני מפגיעת רכב בחולון.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

כ-60 אלף מטיילים פקדו השבת את הגנים הלאומיים ושמורות הטבע. מטיילים רבים ראו את החצבים שפורחים ברחבי הארץ.
בין האתרים הבולטים: גן השלושה עם 1900 מטיילים, קיסריה וירקון תל אפק עם 1700 מטיילים בכל אחד מהאתרים, עין גדי וחורשת טל עם 1500 מטיילים בכל אחד מהאתרים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 1:03, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה