חדשות בארץ

‏בניגוד לעמדת המשפחה: בג"ץ קיבל את עמדת המשטרה – גופתו של החייל שנפטר במסיבת הטבע תנותח

בג"צ קיבל את עמדת המשטרה והפרקליטות וקבע כי גופת הצעיר שנפטר במסיבת הטבע תנותח, זאת בניגוד לעמדת המשפחה.

במחלקה המשפטית של זק"א אומרים כי בדיון ארוך של כשעתיים בבג"ץ הבוקר הסכימה המשפחה להצעת גישור של כבוד השופט סולברג לאור המידה שהוצג ע"י המשטרה / פרקליטות בדבר צרכים מיוחדים של החקירה בהסכמת המשטרה ולאחר התיעצות עם רב.

יתקיים נתיחה מינימלית / חלקית. בפיקוח של הרב יעקב רוזה רב המכון.

וזאת לאחר שבמהלך הדיון פרקליט המשפחה עו"ד דרור שוסהיים והמשפחה וכל הנוכחים הוצאו מהאולם למשך יותר מחצי שעה שבזמן הזה נציג המשטרה והפרקליטות נוחכים באולם לבד עם השופטים שהציגו להם את הצורך המיוחד.

עוד נקבע ע"י השופטים כי הנתיחה תתבצע במהירות וההלוויה תתקיים עוד היום בשעה 18.00 בבית העלמין הצבאי בקרית שאול.

כזכור, סמוך לשעה 08:50 בבוקר של יום שבת התקבלה הודעה במשטרה אודות מסיבת טבע שמתקיימת מזרחית לישוב רוחמה. הדיווח התקבל על רקע חוק הקורונה ובשל החשש מהתנהלות, ולא על חשד לסכנת חיים וללא קשר לאריאל צפריר.

ניידת משטרה מתחנת שדרות יצאה בעקבות הדיווח והחלה בסריקות, במקביל יצרה קשר עם המדווח שלא ידע להכווינה. בשלב זה התקבלה שיחה נוספת בעלת אופי דומה, על מסיבת טבע שמפרה את חוק הקורונה.

הניידת סרקה את האזור קרוב לשעתיים, ולאחר מכן יצאה מהמקום מבלי שהצליחה לאתר את המסיבה, שמיקומה היה מוסתר בוואדי בכוונת תחילה, במקביל לדיווח לתחנות סמוכות נוספות, קריית גת ורהט.

רק בשעה 13:30 בצהריים התקבל במשטרה דיווח ממד"א על צפריר שפונה במצב קשה על ידי חבריו לכביש 40.

המשטרה עצרה ארבעה חשודים עד כה בארגון מסיבת הטבע, ותבקש להאריך את מעצרם. הם חשודים בגרימת מוות, שיבוש הליכי חקירה וניהול עסק ללא רישיון.

מחקירתם עלה כי כבר בשעה 6:30 בבוקר אריאל צפריר לא חש בטוב ומצבו החל והידרדר, אולם חבריו או מארגני המסיבה לא פנו לקבלת סיוע ופינו אותו עד לשעות הצהריים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 18:18, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה