חדשות בארץ

‏״שלף סכין ודקר 6 פעמים בגב״: בן 18 מואשם ברצח יאשיהו בלום ז״ל בראשל״צ

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד אסף ברגיג (18), בגין רצח יאשיהו בלום ז"ל בחוף הים בראשון לציון, תקיפה בנסיבות מחמירות של חבריו של המנוח ושיבוש מהלכי משפט, ונגד יובל ברהה (21) בגין עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, שידול לחבלה חמורה בנסיבות מחמירות ומסייע לאחר מעשה.

כמו כן, הוגש כתב אישום לבימ"ש השלום בראשל"צ נגד חן דסה (19), ווסאם בדר (21), מור צרפתי (25) וקטין בן 17 הכולל את העבירות הבאות (כל נאשם על פי חלקו בכתב האישום): תקיפה בנסיבות מחמירות בצוותא, החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית ושיבוש מהלכי משפט.

תיעוד רגע הרצח.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד רועי לוס, ב- 8.8.20, בסמוך לשעה 00:30 נהגה ב.ב. ברכב שברולט קרוז בלוד ואספה את ברגיג, ברהה והקטין, לצורך בילוי משותף עם חברים נוספים. ברגיג פנה לקטין, בנוכחות ב.ב. וברהה ואמר לו כי הביא סכין. באותה עת נשא ברגיג בבגדיו סכין מטבח.

ברגיג וברהה בילו בסמוך לחוף ירושלים בטיילת בתל אביב עם דסה, בדר, צרפתי והקטין וכן עם ב.ב., ג.ג. וד.ד..

יאשיהו בלום ז"ל

בסביבות השעה 02:30 הגיעו הנאשמים והבנות לחוף הים "ארבע על ארבע" בראשון לציון בשברולט וברכב מזדה 3 של ג.ג.. הנאשמים והבנות החנו את כלי הרכב בחניון הצמוד לחוף, כאשר השברולט והמזדה חונות קרוב, ויצאו לבלות בחוף. בהמשך, חזרו הנאשמים והבנות לחניון, לאחר הבילוי.

באותה עת, חנה בסמוך למזדה רכב טויוטה, בו ישב המנוח. בסמוך לטויוטה עמדו חבריו של המנוח- ירדן גמליאל, פרץ בן אליהו ואנדריי סחוטה ועישנו סיגריות. דסה, בדר, ג.ג. וד.ד. נכנסו למזדה.

בסמוך לכך, כאשר דסה כבר ישב במזדה, הוא שאל את ירדן, חברו של המנוח, אם הם מעוניינים לרכוש סמים, ובין השניים התפתחו חילופי דברים שבסופם יצא דסה מהמזדה והיכה את אנדריי בראשו. לאחר מכן הצטרפו לדסה שאר הנאשמים ותקפו את ירדן, פרץ ואנדריי במכות ובעיטות. כעבור שניות ספורות נמלטו ירדן ופרץ מהמקום. בשלב זה, יצא המנוח מהטויוטה. לאחר שניות ספורות נוספות, נמלט אנדריי מהמקום.

בשלב זה, קרב ברגיג אל עבר המנוח. באותה עת, עודד ברהה את ברגיג בקריאות: "תדקור אותו, תדקור אותו". ברגיג שלף את הסכין ודקר את המנוח שש פעמים בגבו. לאחר הדקירות נמלט המנוח על נפשו למרחק של כ-35 מטר ואז קרס והתמוטט. כוחות הצלה אשר הגיעו למקום פינו את המנוח לבית חולים, שם נקבע מותו.

לאחר האירוע, נכנסו הנאשמים לכלי הרכב ונמלטו מהמקום יחד עם הבנות. ברהה רץ אל המחסום האלקטרוני ביציאה מהחניון והרים את המחסום בידיו בכח ובכך אפשר לכלי רכב, לרבות השברולט והמזדה, להימלט מהחניון בלא כל עיכוב.

במהלך הנסיעה מהחוף לביתם, הורה הקטין לברגיג לזרוק את הסכין וברגיג עשה כן.
בבקשת המעצר כתב עו"ד לוס כי "…נסיבות ביצוע העבירות מלמדות על מסוכנות יתרה של המשיבים, אשר ששו אלי קרב בעקבות חילופי דברים סתמיים, חלקם בהומור, בין חברו של המנוח ודסה…. המשיבים אינם נרתעים משימוש בחפץ חד, וזאת בשלב בו שניים מחבריו של המנוח כבר נמלטו והשלישי שרוע על הרצפה, וכל זאת כאשר המשיבים וחבריהם הם שישה במספר לעומת המנוח".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 1:52, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה