חדשות בארץ

מתנדבי זק״א טיפלו אמש בשלושה מקרי מוות קשים – בטבריה, אשקלון וראשון לציון

מתנדבי זק״א טיפלו אמש (ד) בשעות הערב בשלושה מקרי מוות קשים, בטבריה ראשון לציון ובאשקלון. שלושה גלמודים שנמצאו זמן רב לאחר מותם.

בטבריה: גופתו של גלמוד בן 65 נמצאה במצב ריקבון מתקדם במחסן בעיר, לאחר שככה״נ החליק ונפטר לפני למעלה משבועיים ושכב לבדו עד שהריח הנוראי הציק לשכנים.

באשקלון: מדובר בגלמוד תושב העיר שלא הגיע למכולת השכונתית מספר ימים, בעל המכולת שחשש לחייו הזעיק עזרה, גופתו נמצאה במצב ריקבון מתקדם.

ראשון לציון: אישה כבת 80 שחייה לבדה נמצאה ללא רוח חיים שעות לאחר מותה.

אברמי אייזיקס מתנדב זק״א צפון שטיפל שטיפל בזירה בטבריה: ״הוזעקנו סמוך לשעה 19:30 לאיזור השוק העירוני בעיר בעקבות ריח נוראי שיוצא מחדר מחסן, כשהגענו לזירה מצאנו גופת גבר גלמוד בן 65 על ריצפת המחסן במצב ריקבון קשה, ככה״נ שכב למעלה משבועיים בביזיון נוראי עד שהריח הציק לעובר אורח שהזעיק את המשטרה למקום. טיפלנו בכבוד המת בזירה הקשה, גופת המנוח הועברה למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי.״

אבי גוטשיין מתנדב זק״א לכיש שטיפל בזירה באשקלון: סמוך לשעה 20:00 הוזעקנו לרחוב יהודה הלוי בעיר בעקבות דיווח על גופה במצב ריקבון. ״מדובר בגלמוד בן 59 שגר לבדו, בעל המכולת השכונתית ששם לב שהאיש לא הגיע לקנות אוכל מספר ימים, חשש לחייו והזעיק את המשטרה והכיבוי שפרצו לדירתו ומצאו את גופתו על הרצפה בבית במצב של איבוד צלם אנוש. כשהגענו למקום הרגשנו את הריח הנוראי כבר מרחוק, הוא שכב מספר ימים מבלי שאיש יתעניין בשלומו, רק בגלל תשומת הלב של בעל המכולת נמצאה גופתו. הלוואי והיינו יכולים להגיע כמה ימים קודם ולהציל אותו״.

אריה הרשלר מתנדב זק״א שפלה שטיפל בזירה בראשון לציון: אמש סמוך לשעה 21:30 הוזעקנו לרחוב הרצל בראשון לציון שם מצאנו אישה כבת 80 ללא רוח חיים שעות לאחר מותה. לאחר שבני משפחתה לא הצליחו להשיג אותה בטלפון וחששו לחייה הם הזעיקו את המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה ומצאו את האישה ללא רוח חיים שעות לאחר מותה. פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה. מתנדבי זק״א שפלה טיפלו בכבוד המת בזירה.״

לאור ריבוי המקרים הקשים של אנשים בודדים שנמצאים מתים בביתם, שעות, ימים ושבועות במצב של ביזיון נוראי. מעל 110 מקרים קשים מתחילת 2020!! אנחנו פונים אליכם מלב אל לב, אל תתנו לאנשים הבודדים למות לבדם. לרוב הם לא מוכרים ברשיות הרווחה ולכן אין מי שידאג להם, אנא! שימו לב לשכנים העריריים והגלמודים, שמרו איתם על קשר לפחות פעם ביום כדי להציל את חייהם. ביחד נציל חיים.

נסיבות שלושת האירועים נחקרות ע״י המשטרה.

(צילום: דוברות זק״א)

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 23:31, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה