חדשות בארץ

הליכוד: "האם ניסנקורן גורר את המדינה לבחירות בגלל עסקה סודית עם מנדלבליט שסגר את התיק נגדו?"

במפלגת הליכוד טוענים כי אבי ניסנקורן גורר את המדינה לבחירות בגלל עסקה סודית עם מנדלבליט שסגר את התיק נגדו.

על פי הודעת הליכוד: ניסנקורן מפר את ההסכם הקואליציוני ומסרב להקים ועדה למינוי בכירים בשירות המדינה, לרבות מינויים במשרד המשפטים.

עוד מתברר כי מנדלבליט סגר תיק פלילי נגד ניסנקורן, וניסנקורן לאחר מכן הדיח את מ״מ פרקליט המדינה דן אלדד שהחל לחקור נושאים משפטיים הקשורים למנדלבליט – ומינה במקומו את מנדלבליט שהפסיק את החקירה נגד עצמו.

הליכוד דורש תשובות מיידיות לשאלות הבאות:

1. מתי החליט מנדלבליט לסגור את התיק נגד ניסנקורן?

2. מדוע הסתירו מנדלבליט וניסנקורן את קיום התיק וסגירתו בפני הציבור, כשמדובר בתפקיד כל כך רגיש כשר המשפטים?

3. מדוע ניסנקורן לא נתן גילוי נאות לגבי קיום התיק וסגירתו לפני מינויו לשר המשפטים ולפני שהחליט למנות את מנדלבליט כמ״מ פרקליט המדינה.

הסעיפים בהסכם הקואליציוני שניסנקורן הפר ברגל גסה:

סעיף 3ג:
״במשך 100 ימים, כל המינויים הזמניים יוארכו״

(מייד עם כניסתו לתפקיד שר המשפטים ניסנקורן הפר סעיף זה כשלא האריך את כהונתו של דן אלדד ומינה את מנדלבליט במקומו)

סעיף 3ד:
״מעבר ל-100 ימים, צוות שוויוני של הליכוד וכחול לבן יגבש בהסכמה כללים לביצוע מינויים בכירים בשירות הציבורי הטעונים אישור הממשלה. כל החלטה שתתקבל בוועדה טעונה הסכמה של שני ראשי הוועדה משני הגושים והוועדה תסיים את עבודתה עד תום 100 הימים״.

(אנחנו נמצאים כ-100 ימים אחרי כינון הממשלה וניסנקורן מסרב אפילו להקים את הוועדה, תוך הפרה ברורה של ההסכם הקואליציוני).

האם יש פה סגירת תיק תמורת מינוי ומינוי תמורת סגירת תיק? מנדלבליט וניסנקורן חייבים תשובות לציבור – ומייד.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
2 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
בנט לשלטון איש זך נקי טהור כי רק הימין ישלוט
בנט לשלטון איש זך נקי טהור כי רק הימין ישלוט
לפני 4 שנים

יש לחבור ביחד עם האנשים הטובים בליכוד למען בחירת ראש ממשלה שבע .משפחת נתניהו השפילו האבה אנשים בסוף מתבכיינים .אני כערבי שאוהב את המדינה מצפה שסוף סוף נבחר נבחרת טובה שתקרב את הלבבות ותמנע שסע בין אזרחי המדינה

אלי בי
אלי בי
לפני 4 שנים

ניסנקורן הוא "שתול" של חברת חשמל (והוועדים הגדולים) שמשרת את האינטרסים שלהם

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 12:19, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה