חדשות בארץ

מאות אנשים הגיעו להלוויית ההרוג משה אגדי – ראש העיר: "הותיר אחריו מורשת של חסד, עזרה לזולת, חיוך מאיר פנים ודרך ארץ"

בניגוד להנחיית פיקוד העורף האוסרת על התכנסות של מעל 300 איש – מאות אנשים הגיעו להלוויית ההרוג משה אגדי.

קיברו הטרי של משה אגדי, צילום: רן כרמי בוזגלו

מצורף ההספד שנשא ראש העיר, תומר גלאם, בהלוויתו של תושב העיר, משה אגדי ז"ל:

"אנו מלווים היום למנוחת עולמים את משה אגדי זכרו לברכה, תושב העיר, שנהרג מנפילת רקטה בביתו.

הקלות הבלתי נסבלת בה רק אתמול בערב משה היה איתנו, בילה את השבת עם בני משפחתו, התפלל בבית הכנסת, דיבר וצחק, וכעת אנו טומנים אותו בעפר, אינה יכולה להימשך.

זוהי מציאות הזויה, מסוכנת ובלתי נתפסת שאף אזרח במדינת ישראל, אף תושב בעיר אשקלון, אף ילדה וילד, לא צריכים להיות חלק ממנה.

סבב אחר סבב, הסלמה אחר הסלמה, לעיתים קרובות, קרובות מדי, אנחנו משלמים את המחיר היקר ביותר שאומה יכולה לשלם על הזכות הבסיסית שלה להגן על עצמה – מחיר החיים של הקרובים לנו מכל.
בעוד יומיים נציין את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, יום שמהווה תזכורת אילמת למחיר אותו אנחנו משלמים.

לא ששים אלי קרב אנחנו, אבל אויבנו חייבים לדעת שגם הם צריכים לשלם מחיר עבור דמם של אחינו היהודים שנשפך. דם חפים מפשע, שכל רצונם היה לחיות בשלווה בארץ ישראל, להקים בה את ביתם, לגדול ולהזדקן בארץ האהובה שלנו.

ולכן, גם בשעה קשה זו, נמשיך לעמוד זקופי קומה, להפגין חוסן ואיתנות רבי עוצמה ולשדר לגורמי הטרור שמבקשים להשמידנו שאנחנו לא ניכנע להם ולא ניתן להם. דמם של חיילנו ואזרחנו לא יהיה לשווא.

האם היקרה, אשרף, האישה, יפה, ילדים, נכדים, אחים ובני משפחה,

מילים לא יספיקו לתאר את גודל האובדן והכאב הקשה מנשוא אותו אתם חווים ברגעים אלו, אבל אין לנו מה להציע לכם מלבד מילים, מלבד כתף תומכת, מלבד הסיוע הנדרש בשעה זו.

אני מקווה שבכל זאת, תוכלו למצוא מעט נחמה במורשת הנפלאה שהותיר אחריו משה – מורשת של חסד, עזרה לזולת, חיוך מאיר פנים, לב רחב ואוהב, ידיים מושטת לעזרה ודרך ארץ,
מורשת ערכית ומוסרית, אותה עליכם יהיה להמשיך ולהנציח לדורות הבאים במשפחה.

משה היקר, נוח על משכבך בשלום. תהיי נשמתו של משה צרורה בצרור החיים".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 11:24, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה