ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

מחאה בירושלים: ‏12 מפגינים נעצרו בחשד להפרת סדר, תקיפת שוטר והפעלת רחפן | תיעוד

אלפי בני אדם הפגינו בצאת השבת בכמה מוקדים ברחבי הארץ.

אלפים הפגינו הערב סמוך לבלפור בירושלים, כמה מאות הפגינו בקיסריה לא הרחק מביתו הפרטי של נתניהו ומאות השתתפו בהפגנת העצמאים והמובטלים בתל אביב.

10 מפגינים נעצרו בירושלים בגין תקיפת שוטר, הפעלת רחפן והפרת הסדר הציבורי, לאחר שסירבו להתפנות בתום ההפגנה. 2 נוספים עוכבו.

צילום: איתמר כהן ואליסף כהן, חדשות כל העולם.

לקראת חצות התפזרו רוב המפגינים בכיכר פריז בירושלים, סמוך למעונו הרשמי של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כמה מאות נותרו בכיכר לאחר השעה 01:00 והמשטרה איפשרה להם להמשיך במחאה עד השעה 02:00, אז החלו שוטרים לפנות אותם בכוח.

מתוך כל המפגינים חרדי נקנס על מסכה, קרדיט: אליסף כהן, חדשות כל העולם.

בתל אביב, מאות צעדו לכיכר רבין אחרי הפגנה בגן צ'ארלס קלור. מוקדם יותר, אנשי מחאת "הדגלים השחורים" התכנסו בצמתים ובגשרים ברחבי הארץ בקריאה להתפטרות נתניהו.

כמה מאות מפגינים ימניים הפגינו מול ביתה של נשיאת בג״ץ אסתר חיות.

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה פעלה לאורך המחאה שהתקיימה במשך מספר שעות, על מנת לאבטח ולאפשר את קיומה בכיכר פריז, שבמהלכה המשטרה אפשרה יציאה לתהלוכה לאזור מרכז העיר וחזרה לכיכר פריז.

לאחר שחלק גדול מהמפגינים עזבו את ההפגנה, נשאר קומץ שהחל להפר את הסדר תוך התעלמות מהקריאות החוזרות של המשטרה, להתפזר באופן עצמאי.

כוחות המשטרה פיזרו את מפרי הסדר, פינו את הצומת ופתחו אותו לתנועה.

בתוך כך, המשטרה עיכבה / עצרה 12 חשודים, בחשד לעבירות הפרת סדר, תקיפת שוטר והפעלת רחפן."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:16, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה