ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

‏מנכ"לית האוצר נגד נתניהו, הפגנות הערב בת"א ובירושלים | כותרות השבת

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, כתה פוסט חריף בפייסבוק: "פקידי האוצר 'מחבלים' ולא מעבירים את הכספים לעצמאיים ולאזרחים כדי להתסיס את העם". בתגובה לביקורת, מנכ"לית משרד האוצר, קרן טרנר-אייל אמרה "שיח אלים, עובדים מסביב לשעון כדי להביא קול מקצועי וערכי שרואה את טובת הציבור". לאחר שהגיבה – שר האוצר נזף במנכ"לית משרדו- "אין זה מתפקידך להגיב ולהתנצח ולהגן על פקידים מול הדרג המדיני"

גבר בן 50 טבע למוות בחוף סידני עלי שבהרצליה. הגבר ואישה נוספת נכנסו למים במהלך הלילה ונסחפו. האישה, שהצליחה להילחץ אל החוף, דיווחה כי הגבר נעדר במים. לאחר סריקות שנמשכו כמה שעות, הוא אותר סמוך לקו החוף כשהוא ללא סימני חיים.(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

גופתו של גבר בשנות ה-50 לחייו נמצאה במקלחת בדירתו שבאילת. כוחות המשטרה וההצלה הוזעקו לזירה, וקבעו את מותו במקום. שותפו לדירה נעצר בחשד למעורבות ברצח, והגרסה שמסר למשטרה נבדקת. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

בכיר בליכוד אמר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יפטר את יו"ר ועדת הקורונה ח"כ יפעת שאשא-ביטון (הליכוד) מתפקידה, זאת בעקבות דברים שאמרה בתוכנית פגוש את העיתונות לפיהם ועדת הקורונה בראשותה תבטל את החלטת הממשלה על סגירת חדרי הכושר מחר אם לא יוצגו בפניה נתונים מגבים להחלטה. לדברי הגורם הבכיר בליכוד, "לא ניתן להמשיך ולעבוד כך". בתגובה לפרסום אמר שאשא-ביטון: "באתי למטרה אחת, לשרת את עם ישראל אם אאלץ לשלם בעבור זה מחיר אישי – אקבל את זה באהבה".

משרד הבריאות מעדכן את תמונת המצב: מניין הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל עומד על 49,204 מאומתים, מתוכם 27,502 חולים פעילים כיום, (1,595 חולים חדשים ביממה האחרונה ו-1,163 חולים חדשים מחצות) 25,303 במצב קל 131 במצב בינוני 217 במצב קשה שמתוכם 56 מונשמים, מניין הנפטרים עומד על 400 מתים, ו- 21,302 החלימו עד כה סה"כ.

המשטרה עדכנה היום כי 2,960 דוחות חולקו ביממה האחרונה במסגרת אכיפת הגבלות שהוטלו במאבק בנגיף הקורונה. על פי ההודעה, 2,780 דוחות חולקו בגין אי עטיית מסיכה, 77 על יציאה ממקום מגורים באזור מוגבל ו-34 דוחות למפעיל מקום הכנסה או מתן שירות למי שאינו חובש מסיכה.

הפגנות השמאל מתחדשות: מאות מפגיני המחאה הכלכלית התכנסו בגן צ'ארלס קלור בתל אביב, שם נערכו מאות שוטרים כדי לשמור על מגבלות הריחוק ועל הסדר הציבורי. במקביל, מאות מוחים נגד השחיתות השלטונית בבלפור, בפעם השלישית בתוך שבוע. "במסדרונות השלטון לא דואגים לנו"

ארגון הבריאות העולמי דיווח הערב על שיא חדש בעלייה במקרים של נגיף הקורונה ברחבי העולם, כשמספר המקרים הכולל עלה ב-237,743 בתוך 24 שעות. העלייה הגדולה ביותר במפר המקרים היתה בארצות הברית, ברזיל, הודו ודרום אפריקה. השיא הקודם של ארגון הבריאות העולמי היה 230,370 מקרים חדשים ב-12 ביולי.

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, אמר היום כי הוא לא ישקול לאכוף חובת עטיית מסיכות במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה במדינה. טראמפ אמר את הדברים בראיון לרשת פוקס שמתוכנן לשידור ביום ראשון, שם נשאל אם ישקול לחייב עטיית מסיכות וענה כי "לא, אני רוצה שלאנשים תהיה מידה מסויימת של חופש, ואני לא מאמין בזה".

כלי התקשורת באיראן מדווחים כי לפני זמן קצר פיצוץ עז נשמע במחוז חוזסטאן הממוקם במערב המדינה, לאחר שככל הנראה בקע מצינור המוביל גז. נכון לשעה זו לא ברורות נסיבות המקרה, ולא דווח על נפגעים במקום.

כ-70 אלף מטיילים פקדו השבת את הגנים הלאומיים ושמורות הטבע. בין האתרים הבולטים: ירקון תל אפק עם 2800 מטיילים, עין גדי עם 2100 מטיילים, גן השלושה, שפך דליות ( מג׳רסה) וקיסריה עם 1600 מטיילים בכל אחד מהאתרים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
מני
מני
לפני 4 שנים

מה הפישר..יאיר נתניהו פותח את הפה אוכל חינם!!!

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:27, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה